HK Macau Stepwgn Club's Archiver

必治仔 發表於 24-7-2009 18:58

sammy兄 OKD  用左3個月 3800蚊抵唔抵???

yhtama 發表於 24-7-2009 19:10

[quote]

係反比:

+ 靚 = - 錢
[size=2][color=#999999]imstan 發表於 24-7-2009 17:02[/color] [url=http://www.stepwgnhk.com/redirect.php?goto=findpost&pid=6945&ptid=196][img]http://www.stepwgnhk.com/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]


你買左生日禮物俾你自己未?

imstan 發表於 24-7-2009 19:24

[quote]


你買左生日禮物俾你自己未?
[size=2][color=#999999]yhtama 發表於 24-7-2009 19:10[/color] [url=http://www.stepwgnhk.com/redirect.php?goto=findpost&pid=6977&ptid=196][img]http://www.stepwgnhk.com/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]


Yes la! {:4_88:}

yhtama 發表於 24-7-2009 19:38

[quote]


Yes la! {:4_88:}
[size=2][color=#999999]imstan 發表於 24-7-2009 19:24[/color] [url=http://www.stepwgnhk.com/redirect.php?goto=findpost&pid=6978&ptid=196][img]http://www.stepwgnhk.com/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]


咩黎架?

imstan 發表於 24-7-2009 19:42

[quote]


咩黎架?
[size=2][color=#999999]yhtama 發表於 24-7-2009 19:38[/color] [url=http://www.stepwgnhk.com/redirect.php?goto=findpost&pid=6980&ptid=196][img]http://www.stepwgnhk.com/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]


係 iPhone 嚟架{:5_210:}

咁你有無禮物醒我呀{:5_226:}

yhtama 發表於 24-7-2009 19:49

[quote]


係 iPhone 嚟架{:5_210:}

咁你有無禮物醒我呀{:5_226:}
[size=2][color=#999999]imstan 發表於 24-7-2009 19:42[/color] [url=http://www.stepwgnhk.com/redirect.php?goto=findpost&pid=6981&ptid=196][img]http://www.stepwgnhk.com/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]


明貴禮物喎................

我送俾你既咪又係CHEAP 野, 邊出得大場面丫

imstan 發表於 24-7-2009 19:53

[quote]


明貴禮物喎................

我送俾你既咪又係CHEAP 野, 邊出得大場面丫
[size=2][color=#999999]yhtama 發表於 24-7-2009 19:49[/color] [url=http://www.stepwgnhk.com/redirect.php?goto=findpost&pid=6982&ptid=196][img]http://www.stepwgnhk.com/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]


唔緊要,物輕情意重嘛{:4_146:}

fifamai 發表於 24-7-2009 19:54

[quote]$1800 算幾貴.....$1000對到就有得唸
[size=2][color=#999999]dicken 發表於 24-7-2009 05:12 PM[/color] [url=http://www.stepwgnhk.com/redirect.php?goto=findpost&pid=6948&ptid=196][img]http://www.stepwgnhk.com/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]
$1000一對到就有得唸{:4_87:}
唔上油唔裝工都唔得{:4_133:}

yhtama 發表於 24-7-2009 19:56

[quote]


唔緊要,物輕情意重嘛{:4_146:}
[size=2][color=#999999]imstan 發表於 24-7-2009 19:53[/color] [url=http://www.stepwgnhk.com/redirect.php?goto=findpost&pid=6983&ptid=196][img]http://www.stepwgnhk.com/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]


一杯雪糕......... 哈哈

fifamai 發表於 24-7-2009 19:57

[quote]
電王好似會再講價掛!
[size=2][color=#999999]alliven 發表於 24-7-2009 05:18 PM[/color] [url=http://www.stepwgnhk.com/redirect.php?goto=findpost&pid=6952&ptid=196][img]http://www.stepwgnhk.com/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]
要睇下有幾多對{:4_144:} 又要睇下你地想噴油.碳纖.電鍍{:4_135:}

fifamai 發表於 24-7-2009 19:58

[quote]

講唔到$800呀!?
[size=2][color=#999999]dicken 發表於 24-7-2009 05:18 PM[/color] [url=http://www.stepwgnhk.com/redirect.php?goto=findpost&pid=6954&ptid=196][img]http://www.stepwgnhk.com/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]
講笑就得{:4_86:}

imstan 發表於 24-7-2009 20:00

[quote]


一杯雪糕......... 哈哈
[size=2][color=#999999]yhtama 發表於 24-7-2009 19:56[/color] [url=http://www.stepwgnhk.com/redirect.php?goto=findpost&pid=6985&ptid=196][img]http://www.stepwgnhk.com/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]


都殺,好過無{:4_165:}

收工喇,去接番個二奶先{:4_141:}

yhtama 發表於 24-7-2009 20:02

[quote]


都殺,好過無{:4_165:}

收工喇,去接番個二奶先{:4_141:}
[size=2][color=#999999]imstan 發表於 24-7-2009 20:00[/color] [url=http://www.stepwgnhk.com/redirect.php?goto=findpost&pid=6988&ptid=196][img]http://www.stepwgnhk.com/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]


BB...................

cyin1002 發表於 24-7-2009 20:03

我都收工喇!

fifamai 發表於 24-7-2009 20:35

今晚睇下見唔見倒{:4_94:}

cyin1002 發表於 24-7-2009 21:03

今日應該嚟唔到,sorry呀!

Realbuyer 發表於 24-7-2009 21:32

[i=s] 本帖最後由 Realbuyer 於 24-7-2009 21:33 編輯 [/i]

[b][size=7][color=Red]好堅[/color][/size][/b]
[img]http://www.hottoys.com.hk/images/detailed_images/04b12478988744a616cfac5ab0.jpg[/img]
[img]http://www.hottoys.com.hk/images/detailed_images/13b12478998564a6170d00737c.jpg[/img]
{:4_147:}{:4_147:} {:4_147:}

fifamai 發表於 24-7-2009 21:34

{:4_124:}MJ{:4_124:}{:4_124:}

fifamai 發表於 24-7-2009 21:34

[quote]今日應該嚟唔到,sorry呀!
[size=2][color=#999999]cyin1002 發表於 24-7-2009 09:03 PM[/color] [url=http://www.stepwgnhk.com/redirect.php?goto=findpost&pid=6993&ptid=196][img]http://www.stepwgnhk.com/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]
嚟唔到{:4_86:}

sammykwan 發表於 24-7-2009 23:07

[quote]sammy兄 OKD  用左3個月 3800蚊抵唔抵???
[size=2][color=#999999]必治仔 發表於 24-7-2009 18:58[/color] [url=http://www.stepwgnhk.com/redirect.php?goto=findpost&pid=6976&ptid=196][img]http://www.stepwgnhk.com/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]

New Oka for K20A is over $5k, $3800 is quite good. But do you know why the seller want to sell it after only 3 month?

風師弟 發表於 24-7-2009 23:39

[quote]

所以..........唔好響屋企晒相同轉用數碼相機
wakakakaka......
個MV拍得好好.....但個尾有D夾硬.....邊有醫院會同你做一換一角膜移植架
[size=2][color=#999999]mextony 發表於 24-7-2009 14:13[/color] [url=http://www.stepwgnhk.com/redirect.php?goto=findpost&pid=6901&ptid=196][img]http://www.stepwgnhk.com/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]


我最近睇左郭富城殺人犯
開頭好地地,點知最後搞個咁爛結局{:4_140:}

cyin1002 發表於 24-7-2009 23:50

[quote]
嚟唔到{:4_86:}
[size=2][color=#999999]fifamai 發表於 24-7-2009 21:34[/color] [url=http://www.stepwgnhk.com/redirect.php?goto=findpost&pid=6996&ptid=196][img]http://www.stepwgnhk.com/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]
大家都係沙田友,以後大把機會{:4_135:}

必治仔 發表於 25-7-2009 00:00

[quote]好堅
[img]http://www.hottoys.com.hk/images/detailed_images/04b12478988744a616cfac5ab0.jpg[/img]
[img]http://www.hottoys.com.hk/images/detailed_images/13b12478998564a6170d00737c.jpg[/img]
{:4_147:}{:4_147:} {:4_147:}
[size=2][color=#999999]Realbuyer 發表於 24-7-2009 21:32[/color] [url=http://www.stepwgnhk.com/redirect.php?goto=findpost&pid=6994&ptid=196][img]http://www.stepwgnhk.com/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]

我都會買{:4_97:}  太靚

必治仔 發表於 25-7-2009 00:01

[quote]

New Oka for K20A is over $5k, $3800 is quite good. But do you know why the seller want to sell it after only 3 month?
[size=2][color=#999999]sammykwan 發表於 24-7-2009 23:07[/color] [url=http://www.stepwgnhk.com/redirect.php?goto=findpost&pid=7001&ptid=196][img]http://www.stepwgnhk.com/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]

應該換車................ 不過又係比人叫唔好裝........

sammykwan 發表於 25-7-2009 00:10

[quote]

應該換車................ 不過又係比人叫唔好裝........
[size=2][color=#999999]必治仔 發表於 25-7-2009 00:01[/color] [url=http://www.stepwgnhk.com/redirect.php?goto=findpost&pid=7009&ptid=196][img]http://www.stepwgnhk.com/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]

Stepwgn is not a sports car, I don't think it worth the money.....better to spend money on the outlook.

cyin1002 發表於 25-7-2009 00:13

[quote]

應該換車................ 不過又係比人叫唔好裝........
[size=2][color=#999999]必治仔 發表於 25-7-2009 00:01[/color] [url=http://www.stepwgnhk.com/redirect.php?goto=findpost&pid=7009&ptid=196][img]http://www.stepwgnhk.com/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]
spend those money to change mugen body kit la{:4_138:}

必治仔 發表於 25-7-2009 00:34

岩岩台japan復我4800 依家等eric兄復我{:4_87:}

fifamai 發表於 25-7-2009 03:36

同Odyssey Club走鬼的一晚{:4_86:}

looloo 發表於 25-7-2009 03:43

[quote]同Odyssey Club走鬼的一晚{:4_86:}
[size=2][color=#999999]fifamai 發表於 25-7-2009 03:36[/color] [url=http://www.stepwgnhk.com/redirect.php?goto=findpost&pid=7018&ptid=196][img]http://www.stepwgnhk.com/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]
I'd told you to park your STEP in carpark already......{:4_140:} {:4_153:}

fifamai 發表於 25-7-2009 03:50

{:4_120:}{:4_102:}

頁: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.