HK Macau Stepwgn Club's Archiver

Realbuyer 發表於 3-9-2009 08:58

青山灣煙火匯演谷人流

【記者陳素貞報道】屯門區議會將於九月十九日(周六)在青山灣舉行煙火匯演迎「十‧一」,並藉此刺激區內經濟活動,主辦當局估計,當晚約有十萬人到場觀賞,可吸引更多人流到屯門消費。警方及運輸署當日將在屯門區實施一系列的陸上交通及公共運輸特別安排,多條巴士線要改道,輕鐵屯門碼頭總站及美樂站亦要暫時停用。區內五個泳灘於當日下午封閉,只供持入場券人士入內觀賞煙火。
屯門區議員陳雲生表示,區內不少食肆和商場將配合推出大型活動,吸引市民當日到屯門遊樂,刺激消費,已知有個別酒家觀賞海景的貴賓房已被訂滿。今次的煙火匯演由晚上八時開始,歷時約二十分鐘,將有三隻躉船在屯門碼頭對出發放煙火,在美樂花園及黃金海岸共設有兩個船隻停泊區供船隻停泊觀賞煙火。
屯門對上一次舉行煙花匯演是一九九六年在屯門黃金海岸舉行的「除夕煙花匯演迎九七」,當年因為低估觀賞煙花人潮,煙花匯演後因交通安排疏導不足,部分市民要徒步三、四小時出市區,惹來怨聲載道。有關部門吸取教訓今次都不敢怠慢,做好交通及人潮管制準備。
匯演籌委會現正研究在一些地點設定觀賞區,讓持有入場券人士現場觀賞,入場券派發安排仍在商討之中。市民在黃金泳灘、新舊咖啡灣、加多利灣泳灘、青山灣及蝴蝶灣等泳灘均可觀賞到是次匯演。陳雲生說,居於屯門沿海大廈的居民,以及遠至大嶼山東涌碼頭一帶都可以觀賞到今次匯演。
多項改道疏導人潮配合匯演警方及運輸署將與有關公共運輸機構成立聯合指揮中心,將實施陸上交通及公共運輸特別安排。當日由下午四時開始,屯門五個泳灘的公眾停車場暫停使用,當日由下午六時起至匯演後人潮完結為止,輕鐵屯門碼頭總站及美樂站將會暫停使用,乘客需使用兆禧站或蝴蝶站。青山公路(海榮路至小欖一段)的西行線(往屯門方向)將由下午六時至八時期間暫時封閉,專營巴士及專線小巴需改道。

herojim 發表於 3-9-2009 09:06

[quote]早晨....過埋聽日又weekend lu{:5_220:}
[size=2][color=#999999]Realbuyer 發表於 3-9-2009 08:45[/color] [url=http://www.stepwgnhk.com/redirect.php?goto=findpost&pid=22179&ptid=450][img]http://www.stepwgnhk.com/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]

me 2{:4_146:}

石成初 發表於 3-9-2009 09:10

今朝竹高灣九龍方向有搶手,重俾佢連開兩搶.....可惜我無超速又一早知有鬼{:6_332:}重救埋後面架平治佬

imstan 發表於 3-9-2009 09:11

[quote]早晨....過埋聽日又weekend lu{:5_220:}
[size=2][color=#999999]Realbuyer 發表於 3-9-2009 08:45[/color] [url=http://www.stepwgnhk.com/redirect.php?goto=findpost&pid=22179&ptid=450][img]http://www.stepwgnhk.com/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]


{:4_162:} {:4_162:}

dicken 發表於 3-9-2009 09:13

早!{:4_142:}

imstan 發表於 3-9-2009 09:13

[quote]今朝竹高灣九龍方向有搶手,重俾佢連開兩搶.....可惜我無超速又一早知有鬼{:6_332:}重救埋後面架平治佬
[size=2][color=#999999]石成初 發表於 3-9-2009 09:10[/color] [url=http://www.stepwgnhk.com/redirect.php?goto=findpost&pid=22183&ptid=450][img]http://www.stepwgnhk.com/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]


咁早擺檔?

Realbuyer 發表於 3-9-2009 09:16

[quote]


咁早擺檔?
[size=2][color=#999999]imstan 發表於 3-9-2009 09:13[/color] [url=http://www.stepwgnhk.com/redirect.php?goto=findpost&pid=22186&ptid=450][img]http://www.stepwgnhk.com/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]
政府無水,,IRD出Q...連濕碎的item都唔放過要刮沙

fifamai 發表於 3-9-2009 09:29

早{:4_142:}

Arthur 發表於 3-9-2009 09:31

早....咁多位{:8_481:}

herojim 發表於 3-9-2009 09:32

[quote]早!{:4_142:}
[size=2][color=#999999]dicken 發表於 3-9-2009 09:13[/color] [url=http://www.stepwgnhk.com/redirect.php?goto=findpost&pid=22185&ptid=450][img]http://www.stepwgnhk.com/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]

[url]http://www.stepwgnhk.com/viewthread.php?tid=454&extra=[/url]

{:4_85:} ,比你用F-16飛幾轉

herojim 發表於 3-9-2009 09:33

[quote]


咁早擺檔?
[size=2][color=#999999]imstan 發表於 3-9-2009 09:13[/color] [url=http://www.stepwgnhk.com/redirect.php?goto=findpost&pid=22186&ptid=450][img]http://www.stepwgnhk.com/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]

唔出奇,以前我係東涌番工試過早上5點幾渣車入東涌都見到

cyin1002 發表於 3-9-2009 09:45

[quote]今朝竹高灣九龍方向有搶手,重俾佢連開兩搶.....可惜我無超速又一早知有鬼{:6_332:}重救埋後面架平治佬
[size=2][color=#999999]石成初 發表於 3-9-2009 09:10[/color] [url=http://www.stepwgnhk.com/redirect.php?goto=findpost&pid=22183&ptid=450][img]http://www.stepwgnhk.com/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]
架GTI爽嗎?{:4_146:}

herojim 發表於 3-9-2009 09:53

[quote]
架GTI爽嗎?{:4_146:}
[size=2][color=#999999]cyin1002 發表於 3-9-2009 09:45[/color] [url=http://www.stepwgnhk.com/redirect.php?goto=findpost&pid=22196&ptid=450][img]http://www.stepwgnhk.com/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]

一定掂啦{:6_326:}

ELDON 發表於 3-9-2009 09:56

[quote]青山灣煙火匯演谷人流

【記者陳素貞報道】屯門區議會將於九月十九日(周六)在青山灣舉行煙火匯演迎「十‧一」,並藉此刺激區內經濟活動,主辦當局估計,當晚約有十萬人到場觀賞,可吸引更多人流到屯門消費。警方及 ...
[size=2][color=#999999]Realbuyer 發表於 3-9-2009 08:58[/color] [url=http://www.stepwgnhk.com/redirect.php?goto=findpost&pid=22181&ptid=450][img]http://www.stepwgnhk.com/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]


~~ 果日要開車入島,早d約埋隊長同你一齊入來呀~~{:4_146:}

ELDON 發表於 3-9-2009 09:57

尋日成功帶了四罐美讚臣A+2返大陸比同事~~~{:4_148:}

mextony 發表於 3-9-2009 10:00

[quote]


咁早擺檔?
[size=2][color=#999999]imstan 發表於 3-9-2009 09:13[/color] [url=http://www.stepwgnhk.com/redirect.php?goto=findpost&pid=22186&ptid=450][img]http://www.stepwgnhk.com/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]
好多時都擺
出車前打一打電話先

imstan 發表於 3-9-2009 10:43

[quote]
好多時都擺
出車前打一打電話先
[size=2][color=#999999]mextony 發表於 3-9-2009 10:00[/color] [url=http://www.stepwgnhk.com/redirect.php?goto=findpost&pid=22200&ptid=450][img]http://www.stepwgnhk.com/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]


打去邊{:6_292:}

alliven 發表於 3-9-2009 11:11

報到!大家早呀!

imstan 發表於 3-9-2009 11:24

[quote]報到!大家早呀!
[size=2][color=#999999]alliven 發表於 3-9-2009 11:11[/color] [url=http://www.stepwgnhk.com/redirect.php?goto=findpost&pid=22206&ptid=450][img]http://www.stepwgnhk.com/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]



You're late!{:6_332:}

But seems no one here this morning.{:6_265:}

alliven 發表於 3-9-2009 11:25

[quote]



You're late!{:6_332:}

But seems no one here this morning.{:6_265:}
[size=2][color=#999999]imstan 發表於 3-9-2009 11:24[/color] [url=http://www.stepwgnhk.com/redirect.php?goto=findpost&pid=22208&ptid=450][img]http://www.stepwgnhk.com/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]
係啦!
C9唔見好久喇bor!

imstan 發表於 3-9-2009 11:30

[quote]
係啦!
C9唔見好久喇bor!
[size=2][color=#999999]alliven 發表於 3-9-2009 11:25[/color] [url=http://www.stepwgnhk.com/redirect.php?goto=findpost&pid=22209&ptid=450][img]http://www.stepwgnhk.com/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]


唔只佢,個個都唔見哂,唔知係咪去哂第二度吹{:5_231:}

alliven 發表於 3-9-2009 11:31

[quote]


唔只佢,個個都唔見哂,唔知係咪去哂第二度吹{:5_231:}
[size=2][color=#999999]imstan 發表於 3-9-2009 11:30[/color] [url=http://www.stepwgnhk.com/redirect.php?goto=findpost&pid=22213&ptid=450][img]http://www.stepwgnhk.com/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]
第二個步威會?{:4_131:}

Arthur 發表於 3-9-2009 11:33

[quote]



You're late!{:6_332:}

But seems no one here this morning.{:6_265:}
[size=2][color=#999999]imstan 發表於 3-9-2009 11:24[/color] [url=http://www.stepwgnhk.com/redirect.php?goto=findpost&pid=22208&ptid=450][img]http://www.stepwgnhk.com/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]
Stan...I'm here early in the morning{:4_148:}

alliven 發表於 3-9-2009 11:34

[quote]
Stan...I'm here early in the morning{:4_148:}
[size=2][color=#999999]Arthur 發表於 3-9-2009 11:33[/color] [url=http://www.stepwgnhk.com/redirect.php?goto=findpost&pid=22216&ptid=450][img]http://www.stepwgnhk.com/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]
咁早到左,做乜唔沖定D coffee 呀!{:4_165:}

imstan 發表於 3-9-2009 11:34

[quote]
第二個步威會?{:4_131:}
[size=2][color=#999999]alliven 發表於 3-9-2009 11:31[/color] [url=http://www.stepwgnhk.com/redirect.php?goto=findpost&pid=22214&ptid=450][img]http://www.stepwgnhk.com/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]


May be msn, facebook.......etc. I don't know!{:4_118:}

imstan 發表於 3-9-2009 11:35

[quote]
Stan...I'm here early in the morning{:4_148:}
[size=2][color=#999999]Arthur 發表於 3-9-2009 11:33[/color] [url=http://www.stepwgnhk.com/redirect.php?goto=findpost&pid=22216&ptid=450][img]http://www.stepwgnhk.com/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]


Hi Arthur 兄你好!{:4_103:}

Realbuyer 發表於 3-9-2009 11:36

今朝忙到嘔茄{:4_163:}

Arthur 發表於 3-9-2009 11:36

[quote]
咁早到左,做乜唔沖定D coffee 呀!{:4_165:}
[size=2][color=#999999]alliven 發表於 3-9-2009 11:34[/color] [url=http://www.stepwgnhk.com/redirect.php?goto=findpost&pid=22217&ptid=450][img]http://www.stepwgnhk.com/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]
{:4_168:} 埋啦

alliven 發表於 3-9-2009 11:38

[quote]今朝忙到嘔茄{:4_163:}
[size=2][color=#999999]Realbuyer 發表於 3-9-2009 11:36[/color] [url=http://www.stepwgnhk.com/redirect.php?goto=findpost&pid=22221&ptid=450][img]http://www.stepwgnhk.com/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]
咁你lunch咪有茄蛋嘔飯食?{:4_131:}

alliven 發表於 3-9-2009 11:38

[quote]
{:4_168:} 埋啦
[size=2][color=#999999]Arthur 發表於 3-9-2009 11:36[/color] [url=http://www.stepwgnhk.com/redirect.php?goto=findpost&pid=22222&ptid=450][img]http://www.stepwgnhk.com/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]
[size=7]你[/size]..........!

頁: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.