Board logo

標題: 新牌想買Spada [打印本頁]

作者: liverpoolympus    時間: 30-8-2013 19:49     標題: 新牌想買Spada

最近考左車 諗緊買咩車 屋企Budget $300000左右
自己超鍾意Spada 靚仔 大天幕
我打算出去李健/好運等等再補幾個鐘七人車先
但新牌仔揸Spada/ 七人車會唔會好牙煙..?
作者: 芝加哥殺手    時間: 30-8-2013 20:51

5會,有後波cam,好易睇位,5係你想像中咁難揸
作者: thomas1113lo    時間: 30-8-2013 22:08

我老婆都係新牌,佢都話易揸!
所以應該無問題!

而且你過個價錢可以買部新車呀!
作者: liverpoolympus    時間: 30-8-2013 22:53

係呀 我同家人都想新車
其實我開始係睇Serena M8 無諗過Stepwgn
因為覺得今代變得四四方方 又無左2.4 似退步左
有次睇車順手睇埋啦
一睇Spada 嘩 近睇靚仔好多喎(可能街多非Spada?)
加上地台比Serena底唔少 方便家人上落
當然仲有佢個天幕呀
仲要大包圍有晒 唔洗執

想問問原廠音響如何? 或者有咩係大家覺得要搞搞佢?
作者: Kingcow    時間: 31-8-2013 05:51

係呀 我同家人都想新車
其實我開始係睇Serena M8 無諗過Stepwgn
因為覺得今代變得四四方方 又無左2.4 似退步左
有次睇車順手睇埋啦
一睇Spada 嘩 近睇靚仔好多喎(可能街多非Spada?)
加上地台比Serena底唔少 方便家 ... 或者有咩係大家覺得要搞搞佢?
liverpoolympus 發表於 30-8-2013 22:53
你問呢句認真唔嘢少
swift 尾蝦so 無走雞
作者: liverpoolympus    時間: 31-8-2013 07:49

本帖最後由 liverpoolympus 於 31-8-2013 07:51 編輯

你講嗰兩樣 我都唔知係咩

咁Spada原廠音響如何??
作者: thomas1113lo    時間: 31-8-2013 08:53

你講嗰兩樣 我都唔知係咩

咁Spada原廠音響如何??
liverpoolympus 發表於 31-8-2013 07:49
原廠野好極有限度啦.....
如果你唔追求,還可以啦......!!!

如果你係追求者....下次車聚有好多CHING會毒你啦.....
作者: Kingcow    時間: 31-8-2013 09:43

你講嗰兩樣 我都唔知係咩

咁Spada原廠音響如何??
liverpoolympus 發表於 31-8-2013 07:49
細釘
幫吓呢位P牌新手
作者: sammykwan    時間: 31-8-2013 10:07

最近考左車 諗緊買咩車 屋企Budget $300000左右
自己超鍾意Spada 靚仔 大天幕
我打算出去李健/好運等等再補幾個鐘七人車先
但新牌仔揸Spada/ 七人車會唔會好牙煙..? ...
liverpoolympus 發表於 30-8-2013 19:49
actually, driving Stepwgn is easier than drive a sedan, because you have better view in a minivan than a sedan.
作者: sammykwan    時間: 31-8-2013 10:09

係呀 我同家人都想新車
其實我開始係睇Serena M8 無諗過Stepwgn
因為覺得今代變得四四方方 又無左2.4 似退步左
有次睇車順手睇埋啦
一睇Spada 嘩 近睇靚仔好多喎(可能街多非Spada?)
加上地台比Serena底唔少 方便家 ...
liverpoolympus 發表於 30-8-2013 22:53
don't be full by the number...2.0 R20 engine doesn't performance worse than 2.4 K20 engine.
作者: 8609    時間: 31-8-2013 13:42

P牌新手攪掂左手車去應付日常路面先好考慮改裝!
外表裝飾問音響無妨
作者: hk_allen    時間: 31-8-2013 14:39

係呀 我同家人都想新車
其實我開始係睇Serena M8 無諗過Stepwgn
因為覺得今代變得四四方方 又無左2.4 似退步左
有次睇車順手睇埋啦
一睇Spada 嘩 近睇靚仔好多喎(可能街多非Spada?)
加上地台比Serena底唔少 方便家 ...
liverpoolympus 發表於 30-8-2013 22:53
入左lee個會 就會變為 什麼都要執
作者: 芝加哥殺手    時間: 31-8-2013 15:40

1# liverpoolympus


第一部就係俾會費做"正式會員"


作者: DAN!EL    時間: 31-8-2013 15:47

細釘
幫吓呢位P牌新手
Kingcow 發表於 31-8-2013 09:43
係咪搵我
pm個電話黎,大家傾吓計
作者: DAN!EL    時間: 31-8-2013 15:53

最近考左車 諗緊買咩車 屋企Budget $300000左右
自己超鍾意Spada 靚仔 大天幕
我打算出去李健/好運等等再補幾個鐘七人車先
但新牌仔揸Spada/ 七人車會唔會好牙煙..? ...
liverpoolympus 發表於 30-8-2013 19:49
唔洗補鐘架,夜晚搵條靜啲嘅路,操返個零鐘feel吓架車就搞掂
我個時新牌都係咁,拎牌第二日就自己四圍去
作者: DAN!EL    時間: 31-8-2013 15:55

你問呢句認真唔嘢少
swift 尾蝦so 無走雞
Kingcow 發表於 31-8-2013 05:51
我未揸過原裝車
作者: chclwong    時間: 31-8-2013 16:02

我未揸過原裝車
DAN!EL 發表於 31-8-2013 15:55

作者: herojim    時間: 31-8-2013 16:12

你講嗰兩樣 我都唔知係咩

咁Spada原廠音響如何??
liverpoolympus 發表於 31-8-2013 07:49
音響需唔需要幫你指導下? 我就快近乎成車音響換過晒
作者: DAN!EL    時間: 31-8-2013 19:29


chclwong 發表於 31-8-2013 16:02
我由未有牌揸到有牌個時部車都未原裝過
作者: hkben    時間: 31-8-2013 20:03

我由未有牌揸到有牌個時部車都未原裝過
DAN!EL 發表於 31-8-2013 19:29
你想揸番原裝,我可以幫你揾人搞搞
作者: liverpoolympus    時間: 31-8-2013 22:14

18# herojim


但小弟好窮
作者: liverpoolympus    時間: 31-8-2013 22:16

P牌新手攪掂左手車去應付日常路面先好考慮改裝!
外表裝飾問音響無妨
8609 發表於 31-8-2013 13:42
正是
我主要係諗音響同內飾咋
師兄們太熱心
作者: liverpoolympus    時間: 31-8-2013 22:18

唔洗補鐘架,夜晚搵條靜啲嘅路,操返個零鐘feel吓架車就搞掂
我個時新牌都係咁,拎牌第二日就自己四圍去
DAN!EL 發表於 31-8-2013 15:53
真係架
但有咩hi花的話 我會心痛死 (諗起都 )
作者: DAN!EL    時間: 31-8-2013 22:43

真係架
但有咩hi花的話 我會心痛死 (諗起都 )
liverpoolympus 發表於 31-8-2013 22:18
真架,我都係四月尾先攞牌,好快就上手,依家篤油閘人乜都做齊
其實都係個句,泊位唔好懶,情願睇多幾吓鏡扭多幾手呔。過線前唔好貪快,睇定啲,慢慢黎唔好心急,睇準機會過線就快手快腳過。如果過唔到就算,情願行大運都唔好夾硬黎
作者: DAN!EL    時間: 31-8-2013 22:44

你想揸番原裝,我可以幫你揾人搞搞
hkben 發表於 31-8-2013 20:03
我唔想去土記住
作者: herojim    時間: 31-8-2013 22:52

你想揸番原裝,我可以幫你揾人搞搞
hkben 發表於 31-8-2013 20:03
你條軨首先同佢對調左佢先
作者: herojim    時間: 31-8-2013 22:53

18# herojim


但小弟好窮
liverpoolympus 發表於 31-8-2013 22:14
這些慢慢黎, 我都要成1年多的時間至可以預備開工裝得
作者: herojim    時間: 31-8-2013 22:53

真架,我都係四月尾先攞牌,好快就上手,依家篤油閘人乜都做齊
其實都係個句,泊位唔好懶,情願睇多幾吓鏡扭多幾手呔。過線前唔好貪快,睇定啲,慢慢黎唔好心急,睇準機會過線就快手快腳過。如果過唔到就 ...
DAN!EL 發表於 31-8-2013 22:43
果然係車手一族, 兩父子一條「心」
作者: liverpoolympus    時間: 31-8-2013 23:15

真架,我都係四月尾先攞牌,好快就上手,依家篤油閘人乜都做齊
其實都係個句,泊位唔好懶,情願睇多幾吓鏡扭多幾手呔。過線前唔好貪快,睇定啲,慢慢黎唔好心急,睇準機會過線就快手快腳過。如果過唔到就 ...
DAN!EL 發表於 31-8-2013 22:43
Wakaka 我直頭今個月先考完
你咁講俾好大信心我喎
作者: DAN!EL    時間: 31-8-2013 23:36

果然係車手一族, 兩父子一條「心」
herojim 發表於 31-8-2013 22:53
我只係新手上路P牌仔
作者: DAN!EL    時間: 1-9-2013 00:24

Wakaka 我直頭今個月先考完
你咁講俾好大信心我喎
liverpoolympus 發表於 31-8-2013 23:15
我哋兩個新牌得閒咪一齊交流下
作者: liverpoolympus    時間: 1-9-2013 11:56

本帖最後由 liverpoolympus 於 1-9-2013 12:04 編輯

SPADA坐滿7/8個人表現如何???
作者: thomas1113lo    時間: 1-9-2013 14:46

我哋兩個新牌得閒咪一齊交流下
DAN!EL 發表於 1-9-2013 00:24
細釘...你仲叫新牌.....手車快到我都追唔到呀....
作者: thomas1113lo    時間: 1-9-2013 14:47

我由未有牌揸到有牌個時部車都未原裝過
DAN!EL 發表於 31-8-2013 19:29
我有一部原裝呀.....交換揸囉.....
作者: liverpoolympus    時間: 1-9-2013 19:43

買左喇
Spada Black 7 Seater
作者: chclwong    時間: 1-9-2013 20:04

買左喇
Spada Black 7 Seater
liverpoolympus 發表於 1-9-2013 19:43
  申請入會啦
作者: thomas1113lo    時間: 1-9-2013 20:16

買左喇
Spada Black 7 Seater
liverpoolympus 發表於 1-9-2013 19:43
第1步己經做左啦......第2步比錢入會啦....
第3步就中毒.......
作者: thomas1113lo    時間: 1-9-2013 20:32

買左喇
Spada Black 7 Seater
liverpoolympus 發表於 1-9-2013 19:43
入會後.....第1樣要裝既係超人燈....!!!
作者: Fevernova    時間: 2-9-2013 10:39

入左lee個會 就會變為 什麼都要執
hk_allen 發表於 31-8-2013 02:39 PM
下?!我唸住入嚟學下保養咋
吾好毒我啦,CHing!
作者: herojim    時間: 2-9-2013 10:42

入會後.....第1樣要裝既係超人燈....!!!
thomas1113lo 發表於 1-9-2013 20:32
第2步係換軨, 等緊你
作者: herojim    時間: 2-9-2013 10:44

下?!我唸住入嚟學下保養咋
吾好毒我啦,CHing!
Fevernova 發表於 2-9-2013 10:39
見你都應該玩開音響, 部車冇高音仔, 換番對高低音喇叭後聲會正好多, 當然仲可以執下既
這些慢慢黎
最重要的係一樣野, 練熟架車性能
作者: Fevernova    時間: 2-9-2013 11:15

見你都應該玩開音響, 部車冇高音仔, 換番對高低音喇叭後聲會正好多, 當然仲可以執下既
這些慢慢黎
最重要的係一樣野, 練熟架車性能
herojim 發表於 2-9-2013 10:44 AM
thx CHing

因比之前揸開的車大部左,路面駕駛感覺不錯,但泊位、入車場要重新適應,但喱都車此較好睇位。我揸左2星期,開始熟架車性能啦!泊位、入車場都OK啦!
另外我的是8座,感覺坐滿人後急煞吾夠靈敏呀,所以吾敢跟前車太貼!
作者: Kingcow    時間: 2-9-2013 16:24

thx CHing

因比之前揸開的車大部左,路面駕駛感覺不錯,但泊位、入車場要重新適應,但喱都車此較好睇位。我揸左2星期,開始熟架車性能啦!泊位、入車場都OK啦!
另外我的是8座,感覺坐滿人後急煞吾夠靈敏呀,所以 ...
Fevernova 發表於 2-9-2013 11:15
Full load 同落斜 真係要注意
作者: lkeith21    時間: 2-9-2013 16:34

咁就要食鮑lor!
鮑魚小組又多個成員!
作者: DAN!EL    時間: 2-9-2013 19:46

細釘...你仲叫新牌.....手車快到我都追唔到呀....
thomas1113lo 發表於 1-9-2013 14:46
安全地快
作者: DAN!EL    時間: 2-9-2013 19:47

thx CHing

因比之前揸開的車大部左,路面駕駛感覺不錯,但泊位、入車場要重新適應,但喱都車此較好睇位。我揸左2星期,開始熟架車性能啦!泊位、入車場都OK啦!
另外我的是8座,感覺坐滿人後急煞吾夠靈敏呀,所以 ...
Fevernova 發表於 2-9-2013 11:15
鮑魚小組歡迎你
作者: chclwong    時間: 2-9-2013 20:07

鮑魚小組歡迎你
DAN!EL 發表於 2-9-2013 19:47
細釘開始收
作者: DAN!EL    時間: 2-9-2013 20:37

細釘開始收
chclwong 發表於 2-9-2013 20:07
你幾時入組先
作者: chclwong    時間: 2-9-2013 20:50

你幾時入組先
DAN!EL 發表於 2-9-2013 20:37
我邊有咁多錢食海味
作者: victor    時間: 3-9-2013 12:46

我邊有咁多錢食海味
chclwong 發表於 2/9/2013 08:50 PM
食少餐飯都要去馬架
作者: cliffchow    時間: 3-9-2013 13:01

食少餐飯都要去馬架
victor 發表於 2013-9-3 12:46
一餐就夠, 勁
作者: liverpoolympus    時間: 6-9-2013 00:55

本帖最後由 liverpoolympus 於 6-9-2013 00:59 編輯
入會後.....第1樣要裝既係超人燈....!!!
thomas1113lo 發表於 1-9-2013 20:32
咩係超人燈
不過我想好似原裝咁 兩行LED識發光
作者: herojim    時間: 6-9-2013 11:10

咩係超人燈
不過我想好似原裝咁 兩行LED識發光
liverpoolympus 發表於 6-9-2013 00:55
入左會會有人幫到你
作者: liverpoolympus    時間: 8-9-2013 01:27

辦理入會中




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://www.stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0