





係呀 我同家人都想新車
其實我開始係睇Serena M8 無諗過Stepwgn
因為覺得今代變得四四方方 又無左2.4 似退步左
有次睇車順手睇埋啦
一睇Spada 嘩 近睇靚仔好多喎(可能街多非Spada?)
加上地台比Serena底唔少 方便家 ... 或者有咩係大家覺得要搞搞佢?
liverpoolympus 發表於 30-8-2013 22:53


最近考左車 諗緊買咩車 屋企Budget $300000左右
自己超鍾意Spada 靚仔 大天幕
我打算出去李健/好運等等再補幾個鐘七人車先
但新牌仔揸Spada/ 七人車會唔會好牙煙..?...
liverpoolympus 發表於 30-8-2013 19:49
係呀 我同家人都想新車
其實我開始係睇Serena M8 無諗過Stepwgn
因為覺得今代變得四四方方 又無左2.4 似退步左
有次睇車順手睇埋啦
一睇Spada 嘩 近睇靚仔好多喎(可能街多非Spada?)
加上地台比Serena底唔少 方便家 ...
liverpoolympus 發表於 30-8-2013 22:53
係呀 我同家人都想新車
其實我開始係睇Serena M8 無諗過Stepwgn
因為覺得今代變得四四方方 又無左2.4 似退步左
有次睇車順手睇埋啦
一睇Spada 嘩 近睇靚仔好多喎(可能街多非Spada?)
加上地台比Serena底唔少 方便家 ...
liverpoolympus 發表於 30-8-2013 22:53



最近考左車 諗緊買咩車 屋企Budget $300000左右
自己超鍾意Spada 靚仔 大天幕
我打算出去李健/好運等等再補幾個鐘七人車先
但新牌仔揸Spada/ 七人車會唔會好牙煙..?...
liverpoolympus 發表於 30-8-2013 19:49





但小弟好窮

)



真架,我都係四月尾先攞牌,好快就上手,依家篤油閘人乜都做齊![]()
其實都係個句,泊位唔好懶,情願睇多幾吓鏡扭多幾手呔。過線前唔好貪快,睇定啲,慢慢黎唔好心急,睇準機會過線就快手快腳過。如果過唔到就 ...
DAN!EL 發表於 31-8-2013 22:43

真架,我都係四月尾先攞牌,好快就上手,依家篤油閘人乜都做齊![]()
其實都係個句,泊位唔好懶,情願睇多幾吓鏡扭多幾手呔。過線前唔好貪快,睇定啲,慢慢黎唔好心急,睇準機會過線就快手快腳過。如果過唔到就 ...
DAN!EL 發表於 31-8-2013 22:43






申請入會啦



thx CHing
因比之前揸開的車大部左,路面駕駛感覺不錯,但泊位、入車場要重新適應,但喱都車此較好睇位。我揸左2星期,開始熟架車性能啦!泊位、入車場都OK啦!
另外我的是8座,感覺坐滿人後急煞吾夠靈敏呀,所以 ...
Fevernova 發表於 2-9-2013 11:15

thx CHing
因比之前揸開的車大部左,路面駕駛感覺不錯,但泊位、入車場要重新適應,但喱都車此較好睇位。我揸左2星期,開始熟架車性能啦!泊位、入車場都OK啦!
另外我的是8座,感覺坐滿人後急煞吾夠靈敏呀,所以 ...
Fevernova 發表於 2-9-2013 11:15









| 歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://www.stepwgnhk.com/) | Powered by Discuz! 7.0.0 |