hi hi , 各位CHING , 想請教收新車有咩要注意? 想整門邊及腳底燈 , 貼玻璃有好介紹嗎? ypro 發表於 3-10-2013 23:53
你係R猪定RK呢 kenng 發表於 4-10-2013 00:20
訂咗超人燈未呢 DAN!EL 發表於 4-10-2013 09:17
未呀! CHING 們有無好介紹? ypro 發表於 4-10-2013 22:03
呢位細釘, 又放毒 gogo_tc 發表於 5-10-2013 17:01
細釘你唔幫我推銷下我家出品高質DIY 燈眉 thomas1113lo 發表於 5-10-2013 17:46
DAN!EL 發表於 5-10-2013 15:43
新rk 師兄, 修唔修眉呀?? gogo_tc 發表於 5-10-2013 20:54
條眉係點架?有無相可以睇? 大件事啦!可以搞咁多野,應該整咩先? ypro 發表於 5-10-2013 23:41
都唔係好多野整。 睇下師兄中毒有幾深姐。 我地呢期主修燈眉。 大嫂為修眉達人。 小弟自修紫眉。。。。 ... gogo_tc 發表於 5-10-2013 23:47
^^ 有咩色搞?唔會發光? 我鍾意師兄你個鬼面罩多D,我去睇過YAHOO JP 好似唔送海外,係唔係要搵日本代BID既人幫手先搞到? ypro 發表於 6-10-2013 00:02
係咪上上下下左右左右Abab, 就 chok 到 gogo_tc 發表於 6-10-2013 09:27
YEAH !!! 今日收到車啦!!!! ypro 發表於 11-10-2013 23:39
YEAH !!! 可以開始改車喇!!!! DAN!EL 發表於 12-10-2013 01:44
Yeah ! 可以吸毒啦! ypro 發表於 12-10-2013 01:57
呢位ching, 準備食乜餐? gogo_tc 發表於 12-10-2013 10:18
請教下,有無咩實際既要加左先?個D貴價貨要慢慢來 ypro 發表於 12-10-2013 10:31
車cam, 保障吓自己 l1e0w9 發表於 12-10-2013 10:43
車CAM 有冇平靚車款好介紹? 我見300-2000 都有..... kitkit531 發表於 15-10-2013 09:50
42# iceyan8 台灣寄香港嗎? kitkit531 發表於 15-10-2013 13:05