


Stepwgn Spada 2013 vs Dynamic 2013
差價@$44K (不計+/-波箱及軚軨)
自動感應車頭燈
HID白光燈
真皮軚環
金屬門邊腳踏
包圍尾翼及鬼面罩
馬蹄車尾燈
Stepwgn Dynamic 2013 vs Luxury 2013
差價@$8.5K
門挽電鍍裝飾 ...
herojim 發表於 8-10-2013 10:44



先謝CHING解答
+/-波 我知改唔到, 我都係以家庭車為主所以其實對我作用不大
至於懸掛系統RK1同RK5 SALES話今年款巳經係一樣喎, 仲有軚軨 RK1係16' 同RK5係17' 我都知道.... 呢個都可以改... 但仲有一樣係
RK1 今 ...
iceyan8 發表於 8-10-2013 11:01

先謝CHING解答
+/-波 我知改唔到, 我都係以家庭車為主所以其實對我作用不大
至於懸掛系統RK1同RK5 SALES話今年款巳經係一樣喎, 仲有軚軨 RK1係16' 同RK5係17' 我都知道.... 呢個都可以改... 但仲有一樣係
RK1 今 ...
iceyan8 發表於 8-10-2013 11:01


6# gogo_tc
RK1VSRK5 差@53K..... 8K係RK1 Dynamic VS RK1 Luxury.... 其實我唔係唔想出, 係唔知你地幾時有聚會.... 我諗CHING你叫我唔好出都係唔想我中毒啫....![]()
![]()
...
iceyan8 發表於 8-10-2013 11:55
我唔多見意你出黎睇下D車.
你9X9會選買SPADA.
因為好多前期款都轉SPADA PART.
不過如果7座RK1VSRK5 差8K, 我就直上RK5算.
gogo_tc 發表於 8-10-2013 11:26

先謝CHING解答
+/-波 我知改唔到, 我都係以家庭車為主所以其實對我作用不大
至於懸掛系統RK1同RK5 SALES話今年款巳經係一樣喎, 仲有軚軨 RK1係16' 同RK5係17' 我都知道.... 呢個都可以改... 但仲有一樣係
RK1 今年有埋7座添 所以咁先煩惱..... 想要既主要野都有埋.... 冇借口話唔簡RK1
錶版RK5係紫色燈, RK1係綠色燈 <- 呢個都可以換錶板改既... 但綠色燈就....
其實我都係一個外表協會會員,大致上都係想改返上邊O個D外觀野,機件野我就真係少玩了.... 頂籠都係裝下整流頂底巴同用下其他BREAK皮(因知道原裝唔係咁夠收)咁囉
敢問CHING上唔上會有咩關係?
CHING你架都好似係白色RK5喎....
iceyan8 發表於 8-10-2013 11:01
我唔多見意你出黎睇下D車.
你9X9會選買SPADA.
因為好多前期款都轉SPADA PART.
不過如果7座RK1VSRK5 差8K, 我就直上RK5算.
gogo_tc 發表於 8-10-2013 11:26

RK1係冇fog light, 變相如果你要裝的話, 一定要經日本買件返黎香港後, 仲要搵師傅幫你開窿至裝到
香港唔係好多間幫你咁樣可以做得到
軨你既然諗住會換, 兩款都冇所謂, 但係新軨兩款trade走的價RK5一定會高好多
仲 ...
herojim 發表於 8-10-2013 13:39


6# gogo_tc
RK1VSRK5 差@53K..... 8K係RK1 Dynamic VS RK1 Luxury.... 其實我唔係唔想出, 係唔知你地幾時有聚會.... 我諗CHING你叫我唔好出都係唔想我中毒啫....![]()
![]()
...
iceyan8 發表於 8-10-2013 11:55





如果我買RK1就係會諗住改包圍.... 我都知改改下應該都同SPADA差唔多, 但係外觀上就可以自由地選擇, 因為就算SPADA都見大家係咁改.... 尾燈包圍.....
真係有D選擇困難症....
我就係想買白色RK5/RK1, 唔知有冇人用RK5+米灰皮椅呢...
iceyan8 發表於 8-10-2013 13:49


講換玩具的速度/進度, 我相對上唔夠好多師兄黎, 好似gogo兄咁![]()
不過我地唔係多會員買左spada都有改包圍
今期版的stepwgn好多新的會員的車, 大部份都係spada版, 原因都唔多唔少因為對頭燈
白色好呀, 我地有 ...
herojim 發表於 8-10-2013 13:57
其實我就係想用個差價既錢玩玩佢......


RK5仲要改包圍.....其實我就係想用個差價既錢玩玩佢......
![]()
我知黑底冇呀~ 我見好多人甚至28都係由日本BID野返黎賣.... 仲有LED黑底尾燈都係添.......
iceyan8 發表於 8-10-2013 14:44



我聽你唔到
我睇你唔到







好彩上黎問問先....


--------Step 直版邊有呢條鈴
~~~
認真就輸了
其實我就係想用個差價既錢玩玩佢 --> 你應該係再留返多D錢改改佢.
RK5仲要改包圍 --> 正式會員區有大把POST.....到時你就自動波放低金錢了~~~
gogo_tc 發表於 8-10-2013 15:21





... 轉個頭又玩緊 







, 還是改左一樣冇?





DAN!EL兄... 好多喎~ 尾燈包圍頭燈車籠BREAK...........
allen兄... 其車仲有樣野好似未UPDATE就係7/8座問題, SALES話RK1都已經有7座, 但本書都冇, 呢D等我再CONFIRM一下再報告比大家知先~~
先 ...
iceyan8 發表於 9-10-2013 09:53
DAN!EL兄... 好多喎~ 尾燈包圍頭燈車籠BREAK...........
allen兄... 其車仲有樣野好似未UPDATE就係7/8座問題, SALES話RK1都已經有7座, 但本書都冇, 呢D等我再CONFIRM一下再報告比大家知先~~
先 ...
iceyan8 發表於 9-10-2013 09:53

DAN!EL兄... 好多喎~ 尾燈包圍頭燈車籠BREAK...........
allen兄... 其車仲有樣野好似未UPDATE就係7/8座問題, SALES話RK1都已經有7座, 但本書都冇, 呢D等我再CONFIRM一下再報告比大家知先~~
先 ...
iceyan8 發表於 9-10-2013 09:53




大家見笑了~ 一D普通平價既野我都會玩下既~ 其他就真係要慢慢儲下彈藥先有... 不過最重要係放到我而家部車仔先可以換~ 希望都放得快啦~ 而家去睇下車學下野做定功課都應該差唔多, 我又唔係大有錢人買野都係以性價比 ...
iceyan8 發表於 9-10-2013 10:49
新手, 請多多指教~

68# gogo_tc
其實真係可唔可以完全唔要機同埋個吸頂MON呢? 之後自己裝返~ 個吸頂MON都係大6仔野....![]()
我諗唔會全息先, 應該本利比例小D咁啫...供樓咪又係一樣~![]()
我都係新仔一名~~ 呢個世界冇 ...
iceyan8 發表於 9-10-2013 17:05





上次去九龍灣四間行哂, 所以兩款都有睇~~ 我就認為:
1)STEPWGN: 車廂空間就好似好好多~ 冇頂腳~ 小朋友上落最方面, 但設備就比其他差小小, 又冇尾電門,同車價係貴小小~
2) NOAH: 就設備好D, 司機就享受D~ 但位比 ...
iceyan8 發表於 10-10-2013 11:24





| 歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://www.stepwgnhk.com/) | Powered by Discuz! 7.0.0 |