Board logo

標題: Stepwgn 2013 疑問 [打印本頁]

作者: iceyan8    時間: 7-10-2013 17:52     標題: Stepwgn 2013 疑問

各位CHING, 因考家庭需要本人考想由千五仔車轉為加入大家既大家庭, 在考慮過程中都做了些微功課, 因為RK5(SPADA)沒有米灰籠關係所以呢個都係我最大考慮因素, 也都知大家有好多毒品所以諗緊留錢吸毒還是一炮過..... 以我了解各2013 Stepwgn 的分別大致如下(唔知有冇錯漏):

Stepwgn Spada 2013 vs Dynamic 2013
差價@$44K (不計+/-波箱及軚軨)
自動感應車頭燈
HID白光燈
真皮軚環
金屬門邊腳踏
包圍尾翼及鬼面罩
馬蹄車尾燈

Stepwgn Dynamic 2013 vs Luxury 2013
差價@$8.5K
門挽電鍍裝飾
車身裝飾配件
超廣視多角度泊車後視鏡

因為爬過之前CHING D文, 話如果買最低級再自己慢慢改好似會平D同好玩D,那想問問各位CHING跟據上面個差價我可唔可以在出面市場上可以改返同等的Option料, 大約每項幾錢?
同埋一般車行SALES會有咩送.... 佢話只係送雨檔、保險、牌費同前SENSOR比我, 窗簾油卷唔送得喎....
作者: iceyan8    時間: 8-10-2013 10:23

竟然呢D低級問題冇人.....
作者: herojim    時間: 8-10-2013 10:44

Stepwgn Spada 2013 vs Dynamic 2013
差價@$44K (不計+/-波箱及軚軨)
自動感應車頭燈
HID白光燈
真皮軚環
金屬門邊腳踏
包圍尾翼及鬼面罩
馬蹄車尾燈

Stepwgn Dynamic 2013 vs Luxury 2013
差價@$8.5K
門挽電鍍裝飾
車身裝飾配件
超廣視多角度泊車後視鏡

stepwgn Spada(RK5) 同 stepwgn(RK1)有些野改唔到
尤其+/-波, 錶版RK5係紫色燈, RK1係綠色燈
仲有懸掛系統RK1同RK5都有分別的
所以如果你話最低級返黎自己改, 最重要要睇你想改到什麼程度, 先至大約可以答你
仲有你會唔會上會?
作者: iceyan8    時間: 8-10-2013 11:01

本帖最後由 iceyan8 於 8-10-2013 11:16 編輯
Stepwgn Spada 2013 vs Dynamic 2013
差價@$44K (不計+/-波箱及軚軨)
自動感應車頭燈
HID白光燈
真皮軚環
金屬門邊腳踏
包圍尾翼及鬼面罩
馬蹄車尾燈

Stepwgn Dynamic 2013 vs Luxury 2013
差價@$8.5K
門挽電鍍裝飾 ...
herojim 發表於 8-10-2013 10:44
先謝CHING解答
+/-波 我知改唔到, 我都係以家庭車為主所以其實對我作用不大
至於懸掛系統RK1同RK5 SALES話今年款巳經係一樣喎, 仲有軚軨 RK1係16' 同RK5係17' 我都知道.... 呢個都可以改... 但仲有一樣係
RK1 今年有埋7座添 所以咁先煩惱..... 想要既主要野都有埋.... 冇借口話唔簡RK1
錶版RK5係紫色燈, RK1係綠色燈 <- 呢個都可以換錶板改既... 但綠色燈就....
其實我都係一個外表協會會員,大致上都係想改返上邊O個D外觀野,機件野我就真係少玩了.... 頂籠都係裝下整流頂底巴同用下其他BREAK皮(因知道原裝唔係咁夠收)咁囉

敢問CHING上唔上會有咩關係?

CHING你架都好似係白色RK5喎....
作者: thomas1113lo    時間: 8-10-2013 11:14

先謝CHING解答
+/-波 我知改唔到, 我都係以家庭車為主所以其實對我作用不大
至於懸掛系統RK1同RK5 SALES話今年款巳經係一樣喎, 仲有軚軨 RK1係16' 同RK5係17' 我都知道.... 呢個都可以改... 但仲有一樣係
RK1 今 ...
iceyan8 發表於 8-10-2013 11:01
我覺得整體上RK 1,可以滿足你要求!如果有車聚可以出來睇下我部RK 1呀
作者: gogo_tc    時間: 8-10-2013 11:26

先謝CHING解答
+/-波 我知改唔到, 我都係以家庭車為主所以其實對我作用不大
至於懸掛系統RK1同RK5 SALES話今年款巳經係一樣喎, 仲有軚軨 RK1係16' 同RK5係17' 我都知道.... 呢個都可以改... 但仲有一樣係
RK1 今 ...
iceyan8 發表於 8-10-2013 11:01
我唔多見意你出黎睇下D車.
你9X9會選買SPADA.
因為好多前期款都轉SPADA PART.
不過如果7座RK1VSRK5 差8K, 我就直上RK5算.
作者: iceyan8    時間: 8-10-2013 11:55

6# gogo_tc


RK1VSRK5 差@53K..... 8K係RK1 Dynamic VS RK1 Luxury.... 其實我唔係唔想出, 係唔知你地幾時有聚會.... 我諗CHING你叫我唔好出都係唔想我中毒啫....
作者: gogo_tc    時間: 8-10-2013 12:35

咁就買不如直接服毒
作者: ttam    時間: 8-10-2013 13:19

6# gogo_tc


RK1VSRK5 差@53K..... 8K係RK1 Dynamic VS RK1 Luxury.... 其實我唔係唔想出, 係唔知你地幾時有聚會.... 我諗CHING你叫我唔好出都係唔想我中毒啫.... ...
iceyan8 發表於 8-10-2013 11:55
只要您JOIN左會就可了解更多,到時D需要可能5同晒
另,聚會只for 會員,您未join,所以未必睇到相關資訊
作者: thomas1113lo    時間: 8-10-2013 13:25

我唔多見意你出黎睇下D車.
你9X9會選買SPADA.
因為好多前期款都轉SPADA PART.
不過如果7座RK1VSRK5 差8K, 我就直上RK5算.
gogo_tc 發表於 8-10-2013 11:26
我係一部正中RK 1直版8座!
睇我過部唔會出事
作者: herojim    時間: 8-10-2013 13:39

先謝CHING解答
+/-波 我知改唔到, 我都係以家庭車為主所以其實對我作用不大
至於懸掛系統RK1同RK5 SALES話今年款巳經係一樣喎, 仲有軚軨 RK1係16' 同RK5係17' 我都知道.... 呢個都可以改... 但仲有一樣係
RK1 今年有埋7座添 所以咁先煩惱..... 想要既主要野都有埋.... 冇借口話唔簡RK1
錶版RK5係紫色燈, RK1係綠色燈 <- 呢個都可以換錶板改既... 但綠色燈就....
其實我都係一個外表協會會員,大致上都係想改返上邊O個D外觀野,機件野我就真係少玩了.... 頂籠都係裝下整流頂底巴同用下其他BREAK皮(因知道原裝唔係咁夠收)咁囉

敢問CHING上唔上會有咩關係?

CHING你架都好似係白色RK5喎....
iceyan8 發表於 8-10-2013 11:01
RK1係冇fog light, 變相如果你要裝的話, 一定要經日本買件返黎香港後, 仲要搵師傅幫你開窿至裝到
香港唔係好多間幫你咁樣可以做得到
軨你既然諗住會換, 兩款都冇所謂, 但係新軨兩款trade走的價RK5一定會高好多
仲有你會唔會諗住換包圍等等?聽你講會玩外觀多
但始終RK1同RK5都有唔同的玩法既, 所以都係由你諗會好些
但我只可以話, 你改改下的野其實買架spada條數都唔係差好遠

上唔上會都會影響到個sales送幾多野比你, 當然愈上得愈耐, 可以屈佢送多些野都得添
我架係白色rk5黎, 上年出牌
作者: herojim    時間: 8-10-2013 13:41

我唔多見意你出黎睇下D車.
你9X9會選買SPADA.
因為好多前期款都轉SPADA PART.
不過如果7座RK1VSRK5 差8K, 我就直上RK5算.
gogo_tc 發表於 8-10-2013 11:26
你一套spada對魚眼燈最新價, 咁計返差價都已經足以可以叫佢換spada仲抵
作者: gogo_tc    時間: 8-10-2013 13:46

你一套spada對魚眼燈最新價, 咁計返差價都已經足以可以叫佢換spada仲抵
herojim 發表於 8-10-2013 13:41
可能呢位師兄唔LIKE 魚眼,又唔LIKE 細燈光條.
又唔LIKE LED尾燈條呢......
作者: iceyan8    時間: 8-10-2013 13:49

本帖最後由 iceyan8 於 8-10-2013 13:56 編輯
RK1係冇fog light, 變相如果你要裝的話, 一定要經日本買件返黎香港後, 仲要搵師傅幫你開窿至裝到
香港唔係好多間幫你咁樣可以做得到
軨你既然諗住會換, 兩款都冇所謂, 但係新軨兩款trade走的價RK5一定會高好多
仲 ...
herojim 發表於 8-10-2013 13:39
如果我買RK1就係會諗住改包圍.... 我都知改改下應該都同SPADA差唔多, 但係外觀上就可以自由地選擇, 因為就算SPADA都見大家係咁改.... 尾燈包圍.....
真係有D選擇困難症....

我就係想買白色RK5/RK1, 唔知有冇人用RK5+米灰皮椅呢...

另外好似出邊上會好似仲平喎~ 咁樣唔知佢會唔會送野....
作者: herojim    時間: 8-10-2013 13:49

6# gogo_tc


RK1VSRK5 差@53K..... 8K係RK1 Dynamic VS RK1 Luxury.... 其實我唔係唔想出, 係唔知你地幾時有聚會.... 我諗CHING你叫我唔好出都係唔想我中毒啫.... ...
iceyan8 發表於 8-10-2013 11:55
師兄, 不如入會吧
我地好多人會幫到你
其實我買RK都唔多唔少因為家庭問題, 但係最後排真係好少有人坐
作者: herojim    時間: 8-10-2013 13:50

我係一部正中RK 1直版8座!
睇我過部唔會出事
thomas1113lo 發表於 8-10-2013 13:25
你都裝埋超人燈, 仲話唔會出事?
作者: iceyan8    時間: 8-10-2013 13:51

只要您JOIN左會就可了解更多,到時D需要可能5同晒
另,聚會只for 會員,您未join,所以未必睇到相關資訊
ttam 發表於 8-10-2013 13:19
其實有D唔明點解未有STEPWGN都可以入到會....
作者: herojim    時間: 8-10-2013 13:51

可能呢位師兄唔LIKE 魚眼,又唔LIKE 細燈光條.
又唔LIKE LED尾燈條呢......
gogo_tc 發表於 8-10-2013 13:46

師兄玩得咁另類?
會唔會係另一個老闆還是細釘?
作者: gogo_tc    時間: 8-10-2013 13:52


師兄玩得咁另類?
會唔會係另一個老闆還是細釘?
herojim 發表於 8-10-2013 13:51
JIMJIM....
作者: iceyan8    時間: 8-10-2013 13:53

可能呢位師兄唔LIKE 魚眼,又唔LIKE 細燈光條.
又唔LIKE LED尾燈條呢......
gogo_tc 發表於 8-10-2013 13:46
其車我鐘意SPADA呢期款個尾燈多D.....  HID魚眼緊係正啦~ 但黑底HID魚眼仲好似仲好喎....
作者: herojim    時間: 8-10-2013 13:57

如果我買RK1就係會諗住改包圍.... 我都知改改下應該都同SPADA差唔多, 但係外觀上就可以自由地選擇, 因為就算SPADA都見大家係咁改.... 尾燈包圍.....
真係有D選擇困難症....

我就係想買白色RK5/RK1, 唔知有冇人用RK5+米灰皮椅呢...
iceyan8 發表於 8-10-2013 13:49
講換玩具的速度/進度, 我相對上唔夠好多師兄黎, 好似gogo兄咁
不過我地唔係多會員買左spada都有改包圍
今期版的stepwgn好多新的會員的車, 大部份都係spada版, 原因都唔多唔少因為對頭燈

白色好呀, 我地有幾個後期版的會員都係白色spada, 不過米灰皮椅就冇人用, 你可以買平版RK5改米灰皮椅都已經可以啦
作者: herojim    時間: 8-10-2013 13:59

其車我鐘意SPADA呢期款個尾燈多D.....  HID魚眼緊係正啦~ 但黑底HID魚眼仲好似仲好喎....
iceyan8 發表於 8-10-2013 13:53
黑底版香港係冇的, 我地有會員已經係日本bid過對黑底魚眼返黎換左佢
作者: gogo_tc    時間: 8-10-2013 14:01

我只愛外觀。
同埋位白色rk5 同埋唔like led 燈條尾燈, 同頭燈既師兄, 重有排追啦。

上rk5 啦。 差架不大。
作者: iceyan8    時間: 8-10-2013 14:44

講換玩具的速度/進度, 我相對上唔夠好多師兄黎, 好似gogo兄咁
不過我地唔係多會員買左spada都有改包圍
今期版的stepwgn好多新的會員的車, 大部份都係spada版, 原因都唔多唔少因為對頭燈

白色好呀, 我地有 ...
herojim 發表於 8-10-2013 13:57
RK5仲要改包圍..... 其實我就係想用個差價既錢玩玩佢......

我知黑底冇呀~ 我見好多人甚至28都係由日本BID野返黎賣.... 仲有LED黑底尾燈都係添....
作者: iceyan8    時間: 8-10-2013 14:45

本帖最後由 iceyan8 於 8-10-2013 14:47 編輯

23# gogo_tc


唔係我唔想... 但財政大臣唔批黑籠.... 有點煩....
作者: gogo_tc    時間: 8-10-2013 15:17

23# gogo_tc


唔係我唔想... 但財政大臣唔批黑籠.... 有點煩....
iceyan8 發表於 8-10-2013 14:45
你買車時唔好買皮座...自己去改米龍啦...
原裝HONDA都係出去比人改姐~~~
作者: gogo_tc    時間: 8-10-2013 15:21

RK5仲要改包圍..... 其實我就係想用個差價既錢玩玩佢......

我知黑底冇呀~ 我見好多人甚至28都係由日本BID野返黎賣.... 仲有LED黑底尾燈都係添.... ...
iceyan8 發表於 8-10-2013 14:44
其實我就係想用個差價既錢玩玩佢 --> 你應該係再留返多D錢改改佢.
RK5仲要改包圍 --> 正式會員區有大把POST.....到時你就自動波放低金錢了~~~
作者: iceyan8    時間: 8-10-2013 15:21

你買車時唔好買皮座...自己去改米龍啦...
原裝HONDA都係出去比人改姐~~~
gogo_tc 發表於 8-10-2013 15:17
膠件門邊都唔係米色......係黑色....有點....
作者: DAN!EL    時間: 8-10-2013 15:26

係咪有人搵我要放毒
有乜幫到手?
作者: hk_allen    時間: 8-10-2013 15:51

RK1 同 RK5 改左一樣避震
作者: cliffchow    時間: 8-10-2013 15:56

RK1 同 RK5 改左一樣避震
hk_allen 發表於 2013-10-8 15:51
原廠出車時的原廠有少不同(軟硬), 但方間搞牙避震是通用的 (RSR, HKS, Tanabe ...)
作者: iceyan8    時間: 8-10-2013 15:59

你見我唔到  我聽你唔到 我睇你唔到


作者: iceyan8    時間: 8-10-2013 16:00

係咪有人搵我要放毒
有乜幫到手?
DAN!EL 發表於 8-10-2013 15:26
有咩K仔先....     
作者: iceyan8    時間: 8-10-2013 16:01

RK1 同 RK5 改左一樣避震
hk_allen 發表於 8-10-2013 15:51
SALES實牙實齒話係... 佢話上年就唔係, 今年O個D就係....
作者: gogo_tc    時間: 8-10-2013 16:02

你見過細釘架RK5.......你會
作者: gogo_tc    時間: 8-10-2013 16:03

SALES實牙實齒話係... 佢話上年就唔係, 今年O個D就係....
iceyan8 發表於 8-10-2013 16:01
你個SALE有無裝假牙?
作者: hkben    時間: 8-10-2013 16:12

你個SALE有無裝假牙?
gogo_tc 發表於 8-10-2013 16:03
無!只裝了彈弓!
作者: hkben    時間: 8-10-2013 16:15

你見過細釘架RK5.......你會
gogo_tc 發表於 8-10-2013 16:02
你同佢果架都唔係stepwgn
作者: iceyan8    時間: 8-10-2013 16:16

無!只裝了彈弓!
hkben 發表於 8-10-2013 16:12
唔係下化..... 好彩上黎問問先....
作者: gogo_tc    時間: 8-10-2013 16:24

38# hkben


我架係山寨Vellfire
作者: hkben    時間: 8-10-2013 16:36

38# hkben


我架係山寨Vellfire
gogo_tc 發表於 8-10-2013 16:24

我架原廠直版step
作者: gogo_tc    時間: 8-10-2013 16:40


我架原廠直版step
hkben 發表於 8-10-2013 16:36
你"握"人 --------Step 直版邊有呢條鈴 ~~~
作者: hkben    時間: 8-10-2013 16:49

你"握"人 --------Step 直版邊有呢條鈴 ~~~
gogo_tc 發表於 8-10-2013 16:40
幅相唔係我架車來的。
作者: gogo_tc    時間: 8-10-2013 16:58

幅相唔係我架車來的。
hkben 發表於 8-10-2013 16:49
認真就輸了
作者: herojim    時間: 8-10-2013 16:59

其實我就係想用個差價既錢玩玩佢 --> 你應該係再留返多D錢改改佢.
RK5仲要改包圍 --> 正式會員區有大把POST.....到時你就自動波放低金錢了~~~
gogo_tc 發表於 8-10-2013 15:21
我如果有$, 都想玩下包圍
作者: herojim    時間: 8-10-2013 17:01

膠件門邊都唔係米色......係黑色....有點....
iceyan8 發表於 8-10-2013 15:21
我覺得入面黑色反而容易打理好多
作者: herojim    時間: 8-10-2013 17:01

係咪有人搵我要放毒
有乜幫到手?
DAN!EL 發表於 8-10-2013 15:26
你都上岸啦, 搵老闆架車一定仲毒, 尤其佢套音響
作者: herojim    時間: 8-10-2013 17:02

SALES實牙實齒話係... 佢話上年就唔係, 今年O個D就係....
iceyan8 發表於 8-10-2013 16:01
之前睇佢本書, spada強調係依方面
作者: herojim    時間: 8-10-2013 17:04

你同佢果架都唔係stepwgn
hkben 發表於 8-10-2013 16:15
你套尾包圍
作者: gogo_tc    時間: 8-10-2013 17:09

老闆架車......一架夠買兩部
作者: cliffchow    時間: 8-10-2013 17:10

你"握"人 --------Step 直版邊有呢條鈴 ~~~
gogo_tc 發表於 2013-10-8 16:40
仲有靚靚屎忽
作者: cliffchow    時間: 8-10-2013 17:12

我如果有$, 都想玩下包圍
herojim 發表於 2013-10-8 16:59
呢句好似邊個邊個成日講   ... 轉個頭又玩緊
作者: DAN!EL    時間: 8-10-2013 17:14

有咩K仔先....     
iceyan8 發表於 8-10-2013 16:00
想玩邊樣,我列個list出黎
作者: DAN!EL    時間: 8-10-2013 17:14

有咩K仔先....     
iceyan8 發表於 8-10-2013 16:00
想玩邊樣,我列個list出黎
作者: DAN!EL    時間: 8-10-2013 17:15

你見過細釘架RK5.......你會
gogo_tc 發表於 8-10-2013 16:02
紅P係全車焦點
作者: DAN!EL    時間: 8-10-2013 17:16

你都上岸啦, 搵老闆架車一定仲毒, 尤其佢套音響
herojim 發表於 8-10-2013 17:01
邊個話我上岸
架step係冇改完嘅一日。。。。。無止境
作者: gogo_tc    時間: 8-10-2013 17:20

邊個話我上岸
架step係冇改完嘅一日。。。。。無止境
DAN!EL 發表於 8-10-2013 17:16
如果我係細釘, 玻璃上個紅章係我第一樣想改既~
作者: DAN!EL    時間: 8-10-2013 17:23

如果我係細釘, 玻璃上個紅章係我第一樣想改既~
gogo_tc 發表於 8-10-2013 17:20
P牌要低調啲
作者: gogo_tc    時間: 8-10-2013 17:38

邊個話我上岸
架step係冇改完嘅一日。。。。。無止境
DAN!EL 發表於 8-10-2013 17:16
改到放晒你4隻頭燈係車頭~~~
作者: hk_allen    時間: 8-10-2013 22:46

SALES實牙實齒話係... 佢話上年就唔係, 今年O個D就係....
iceyan8 發表於 8-10-2013 16:01
RK5 有 "Rebound Spring"...

http://www.honda.com.hk/images/m ... a_download_spec.pdf




RK1
作者: hk_allen    時間: 8-10-2013 22:54

本帖最後由 hk_allen 於 8-10-2013 22:57 編輯
SALES實牙實齒話係... 佢話上年就唔係, 今年O個D就係....
iceyan8 發表於 8-10-2013 16:01
Honda 網未update?
以前只有RK5 有 "Rebound Spring"...
咁好改左一樣有 , 還是改左一樣冇?

RK5:
http://www.honda.com.hk/index.ph ... erformance-handling

http://www.honda.com.hk/images/m ... a_download_spec.pdf




RK1:
http://www.honda.com.hk/images/m ... _specification1.pdf
作者: cliffchow    時間: 9-10-2013 09:01

出一兩次車聚, 好快認唔住
作者: iceyan8    時間: 9-10-2013 09:53

DAN!EL兄... 好多喎~ 尾燈包圍頭燈車籠BREAK...........

allen兄... 其車仲有樣野好似未UPDATE就係7/8座問題, SALES話RK1都已經有7座, 但本書都冇, 呢D等我再CONFIRM一下再報告比大家知先~~

先謝各位CHING大大解答... 你地真係熱情喔...  
作者: gogo_tc    時間: 9-10-2013 10:05

DAN!EL兄... 好多喎~ 尾燈包圍頭燈車籠BREAK...........

allen兄... 其車仲有樣野好似未UPDATE就係7/8座問題, SALES話RK1都已經有7座, 但本書都冇, 呢D等我再CONFIRM一下再報告比大家知先~~

先 ...
iceyan8 發表於 9-10-2013 09:53
細釘架車樣樣齊~~~
RK1 一定有7座.....問題你要7定8, RK1/5都比到你.....
問SALE "R" 減車價, 送油卷, 唔要佢部舊版車機, 唔要無為多角度後CAM.
全部折現自己買過.....
不過都要睇你上唔上會......我都後悔早知去借私貸好過~
作者: hkben    時間: 9-10-2013 10:10

DAN!EL兄... 好多喎~ 尾燈包圍頭燈車籠BREAK...........

allen兄... 其車仲有樣野好似未UPDATE就係7/8座問題, SALES話RK1都已經有7座, 但本書都冇, 呢D等我再CONFIRM一下再報告比大家知先~~

先 ...
iceyan8 發表於 9-10-2013 09:53
你要x,呢度啲人會送你去x!!!
作者: chclwong    時間: 9-10-2013 10:12

DAN!EL兄... 好多喎~ 尾燈包圍頭燈車籠BREAK...........

allen兄... 其車仲有樣野好似未UPDATE就係7/8座問題, SALES話RK1都已經有7座, 但本書都冇, 呢D等我再CONFIRM一下再報告比大家知先~~

先 ...
iceyan8 發表於 9-10-2013 09:53
未入會,先吸毒,可造之材
作者: iceyan8    時間: 9-10-2013 10:49

大家見笑了~ 一D普通平價既野我都會玩下既~ 其他就真係要慢慢儲下彈藥先有... 不過最重要係放到我而家部車仔先可以換~ 希望都放得快啦~ 而家去睇下車學下野做定功課都應該差唔多, 我又唔係大有錢人買野都係以性價比為上既啫....

另想問下GOGO兄/其他CHING佢送O個部都已經係KENWOOD/PHILIPS黎乜唔係最新版咩? 呢排係咩版本? 車CAM一定唔要啦~ RK5真皮櫈+CAM要成皮幾, 多角度又冇乜用,用返台仔靚CCD個D仲好, 收得仲埋仲靚~ 我諗出去裝價錢都差唔多但起碼可以選擇囉~
其實仲有想問問RK1/RK5係用咩喇叭音響呢家野我真係有要求~ WOOFER除左櫈底可以有咩地方收埋?
減車價條SALES都幾硬平得幾K野又冇油卷..... 仲有係佢到上會都幾貴好似成4厘左右出邊求其一間上會都係2厘唔知仲有冇得平D, 其實我諗就差唔多~
作者: gogo_tc    時間: 9-10-2013 11:11

大家見笑了~ 一D普通平價既野我都會玩下既~ 其他就真係要慢慢儲下彈藥先有... 不過最重要係放到我而家部車仔先可以換~ 希望都放得快啦~ 而家去睇下車學下野做定功課都應該差唔多, 我又唔係大有錢人買野都係以性價比 ...
iceyan8 發表於 9-10-2013 10:49
行貨提供最新款多功能觸面式大面版DVD KENWOOD車機(幾年前講呢可能無錯!!!)
音響我唔曉~自問耳屎太多唔多識分高中底音點甜美~

上會好似3厘(唔SURE), 不過SURE既係先還息先WOR~
作者: gogo_tc    時間: 9-10-2013 11:14

其實我都係剛入會 新手, 請多多指教~
作者: iceyan8    時間: 9-10-2013 17:05

本帖最後由 iceyan8 於 9-10-2013 17:07 編輯

68# gogo_tc

其實真係可唔可以完全唔要機同埋個吸頂MON呢? 之後自己裝返~ 個吸頂MON都係大6仔野....

我諗唔會全息先, 應該本利比例小D咁啫...供樓咪又係一樣~

我都係新仔一名~~ 呢個世界冇話邊樣野全部識哂既, 咪大家研究下交流下~ 請大家多多指教~
作者: hhkkhhkk    時間: 9-10-2013 17:13

one of the ching and my offer for spada we bought few months ago .

ching:
ARM ARM出左SPADA, 送保險+牌費( 58xx + 6000), R左1000油卷only,如果上會就2%另每上會一年回cash $700. 上會價個個sales唔同要問多幾個...

my offer:
車價減8000,送後cam前sensor, 雨擋,膠地毯。
無每年回$700,息一樣。
作者: gogo_tc    時間: 9-10-2013 17:26

68# gogo_tc

其實真係可唔可以完全唔要機同埋個吸頂MON呢? 之後自己裝返~ 個吸頂MON都係大6仔野....

我諗唔會全息先, 應該本利比例小D咁啫...供樓咪又係一樣~

我都係新仔一名~~ 呢個世界冇 ...
iceyan8 發表於 9-10-2013 17:05
吸頂MON?? 乜黎架??
作者: iceyan8    時間: 10-10-2013 09:15

本帖最後由 iceyan8 於 10-10-2013 09:17 編輯
吸頂MON?? 乜黎架??
gogo_tc 發表於 9-10-2013 17:26
即係呢D~~


死啦... 死啦.... 我驚我未入會就先行放毒, 我見日本原廠好我OPTION野有D都幾有用....
作者: iceyan8    時間: 10-10-2013 09:20

71# hhkkhhkk


CHING唔該哂, 我就係想要呢D做參考下~ 計返條數優惠又好似差唔多~~ 係無CASH rebate分別大小小啫~
作者: gogo_tc    時間: 10-10-2013 09:50

即係呢D~~


死啦... 死啦.... 我驚我未入會就先行放毒, 我見日本原廠好我OPTION野有D都幾有用.... ...
iceyan8 發表於 10-10-2013 09:15
RK有天幕, 裝唔到呢隻架.
裝C機位枕頭MON啦.
作者: iceyan8    時間: 10-10-2013 10:48

75# gogo_tc

係喎~ 冇留意添~ 上次睇個部又好似冇天幕喎.... 定我係記錯第二隻牌字呢
作者: gogo_tc    時間: 10-10-2013 10:54

75# gogo_tc

係喎~ 冇留意添~ 上次睇個部又好似冇天幕喎.... 定我係記錯第二隻牌字呢
iceyan8 發表於 10-10-2013 10:48
你睇NOAH定SERENA?
作者: iceyan8    時間: 10-10-2013 11:24

你睇NOAH定SERENA?
gogo_tc 發表於 10-10-2013 10:54
上次去九龍灣四間行哂, 所以兩款都有睇~~ 我就認為:
1)STEPWGN: 車廂空間就好似好好多~ 冇頂腳~ 小朋友上落最方面, 但設備就比其他差小小, 又冇尾電門,同車價係貴小小~
2) NOAH: 就設備好D, 司機就享受D~ 但位比STEP窄小小~
3) SERENA: 除左S-hybird同7+1最好外,個價同NOAH又差好遠,S-hybird唔係慳好多油~ 個位仲窄過NOAH~
作者: Kingcow    時間: 10-10-2013 11:43

頭枕mon match eye level, 唔洗抬高頭, 應該睇得舒服好多
但講真, 行車都睇mon, not good for eyes
作者: gogo_tc    時間: 10-10-2013 11:56

頭枕mon match eye level, 唔洗抬高頭, 應該睇得舒服好多
但講真, 行車都睇mon, not good for eyes
Kingcow 發表於 10-10-2013 11:43
我換左枕頭MON比小朋友睇THOMAS用.
點先比大人鬧到今時今日話睇壞眼.......
作者: gogo_tc    時間: 10-10-2013 11:56

上次去九龍灣四間行哂, 所以兩款都有睇~~ 我就認為:
1)STEPWGN: 車廂空間就好似好好多~ 冇頂腳~ 小朋友上落最方面, 但設備就比其他差小小, 又冇尾電門,同車價係貴小小~
2) NOAH: 就設備好D, 司機就享受D~ 但位比 ...
iceyan8 發表於 10-10-2013 11:24
不如VELLFIRE!!!
作者: Kingcow    時間: 10-10-2013 12:02

我換左枕頭MON比小朋友睇THOMAS用.
點先比大人鬧到今時今日話睇壞眼.......
gogo_tc 發表於 10-10-2013 11:56
但部車有枕頭MON, 感覺高一班
作者: gogo_tc    時間: 10-10-2013 12:04

但部車有枕頭MON, 感覺高一班
Kingcow 發表於 10-10-2013 12:02
第5班, 上4班......都要留班~~~
作者: Kingcow    時間: 10-10-2013 12:05

不如VELLFIRE!!!
gogo_tc 發表於 10-10-2013 11:56
坐過Elgrand副手席, 好似坐大船, 個friend都話 no fun in driving
不過佢仲有隻細馬
作者: iceyan8    時間: 10-10-2013 12:32

VELLFIRE 之前同老細睇過楂過下,暫時唔係我杯茶, 大架左小小~ 最緊要財政大臣未批呢款車筆直....

有枕頭MON的確係高級D既... 唔用咪熄左佢囉~~ D大6枕頭MON唔算貴, 但唔知邊款好D啫....




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://www.stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0