Board logo

標題: 2014 新車主 [打印本頁]

作者: Mariner    時間: 20-1-2014 01:13     標題: 2014 新車主

剛剛昨天落左訂,大昌話新年前可到,只是普通版,請多多指教!
另外想入會有什麼手續?
作者: nevillee    時間: 20-1-2014 02:17

剛剛昨天落左訂,大昌話新年前可到,只是普通版,請多多指教!
另外想入會有什麼手續?
Mariner 發表於 20-1-2014 01:13
恭喜CHING

入會好簡單架咋, 去呢度通知COMMITTEE, 佢地會申你入會架喇
作者: Kingcow    時間: 20-1-2014 07:46

剛剛昨天落左訂,大昌話新年前可到,只是普通版,請多多指教!
另外想入會有什麼手續?
Mariner 發表於 20-1-2014 01:13
Pls check pm
作者: gogo_tc    時間: 20-1-2014 08:14

呢期普通版2013 車有大電視框!
你買2014 新貨定2013 現貨?
作者: Mariner    時間: 21-1-2014 21:08

2014 新貨
作者: ttam    時間: 22-1-2014 00:00

剛剛昨天落左訂,大昌話新年前可到,只是普通版,請多多指教!
另外想入會有什麼手續?
Mariner 發表於 20-1-2014 01:13
無限潛能
作者: ttam    時間: 22-1-2014 00:02

可搵無限王 - GOGO 指教
作者: cliffchow    時間: 22-1-2014 13:34

2014 新貨
Mariner 發表於 2014-1-21 21:08

作者: gogo_tc    時間: 22-1-2014 14:08

可搵無限王 - GOGO 指教
ttam 發表於 22-1-2014 00:02
導人向善~~~~~
作者: hkben    時間: 22-1-2014 14:11

導人向善~~~~~
gogo_tc 發表於 22-1-2014 14:08
導人向善...............終
作者: gogo_tc    時間: 22-1-2014 14:23

導人向善...............終
hkben 發表於 22-1-2014 14:11
咁都被你識破~~~
DAMN~~~
作者: thomas1113lo    時間: 22-1-2014 18:15

咁都被你識破~~~
DAMN~~~
gogo_tc 發表於 22-1-2014 14:23
我未比過D話導人向善既朋友,導左升仙囉!
作者: charlesl    時間: 23-1-2014 00:13

我未比過D話導人向善既朋友,導左升仙囉!
thomas1113lo 發表於 22-1-2014 18:15

作者: hkben    時間: 23-1-2014 09:18

我未比過D話導人向善既朋友,導左升仙囉!
thomas1113lo 發表於 22-1-2014 18:15
仲有排你受呀
作者: gogo_tc    時間: 23-1-2014 09:21

仲有排你受呀
hkben 發表於 23-1-2014 09:18
升仙既朋友, 呢期威威。
作者: hkben    時間: 23-1-2014 09:25

升仙既朋友, 呢期威威。
gogo_tc 發表於 23-1-2014 09:21
我想申請做你肋助手? 請人嗎?
作者: gogo_tc    時間: 23-1-2014 09:39

我想申請做你肋助手? 請人嗎?
hkben 發表於 23-1-2014 09:25
做THOMAS助手???
作者: eric0754    時間: 23-1-2014 10:09

做THOMAS助手???
gogo_tc 發表於 23-1-2014 09:39
有x工
作者: thomas1113lo    時間: 23-1-2014 10:34

我想申請做你肋助手? 請人嗎?
hkben 發表於 23-1-2014 09:25
我邊度有咁既能力呀.......
都係多謝GOGO既嚴肅指導....
作者: gogo_tc    時間: 23-1-2014 10:37

我邊度有咁既能力呀.......
都係多謝GOGO既嚴肅指導....
thomas1113lo 發表於 23-1-2014 10:34
呢位CHING本月嚴重出血~~~~
作者: thomas1113lo    時間: 23-1-2014 10:47

呢位CHING本月嚴重出血~~~~
gogo_tc 發表於 23-1-2014 10:37
而家攪到下個月連飯都無得開
作者: gogo_tc    時間: 23-1-2014 11:08

而家攪到下個月連飯都無得開
thomas1113lo 發表於 23-1-2014 10:47
餐餐大魚大肉, 唔洗食飯LAW~~~




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://www.stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0