Board logo

標題: Auto Idle 功能 [打印本頁]

作者: Mariner    時間: 30-1-2014 09:31     標題: Auto Idle 功能

大家好, 昨晚終於收到車...想問問大家有冇用 Auto Idle 功能, 聽到佢一大力BRAKE 就熄左車...再自己撻車...咁樣講每次都要重撻的話...車好傷...有冇辦法每次用車時 default 係關左先呀?
作者: 芝加哥殺手    時間: 30-1-2014 10:32

好似係無方法可以關左佢,我自己就撻車時順手關左佢
作者: 5catshome    時間: 30-1-2014 12:50

大家好, 昨晚終於收到車...想問問大家有冇用 Auto Idle 功能, 聽到佢一大力BRAKE 就熄左車...再自己撻車...咁樣講每次都要重撻的話...車好傷...有冇辦法每次用車時 default 係關左先呀? ...
Mariner 發表於 30-1-2014 09:31
你講嗰個功能係預設開啟,想唔用,每次撻車後再㩒丅IDLE制一下,有盞黃色燈著咗就可以
作者: Mariner    時間: 30-1-2014 18:38

有時唔記得關就煩
作者: 5catshome    時間: 31-1-2014 09:12

習慣咗就記得




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://www.stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0