大家好, 昨晚終於收到車...想問問大家有冇用 Auto Idle 功能, 聽到佢一大力BRAKE 就熄左車...再自己撻車...咁樣講每次都要重撻的話...車好傷...有冇辦法每次用車時 default 係關左先呀? ... Mariner 發表於 30-1-2014 09:31