Board logo

標題: 有關2007 年 stepwgn 2.4 軚盤問題 [打印本頁]

作者: islandking00    時間: 10-2-2014 00:39     標題: 有關2007 年 stepwgn 2.4 軚盤問題

想請問咁多位,07 年stepwgn 2.4 的軚盤,當行車期間扭右扭左軚時,軚盤有少許力,(Choke 下choke 下咁) 向反方向自動回軚,(少少好似搶軚咁)。 這個現象是否正常? 或是有問題?
作者: sherman    時間: 10-2-2014 11:03

想請問咁多位,07 年stepwgn 2.4 的軚盤,當行車期間扭右扭左軚時,軚盤有少許力,(Choke 下choke 下咁) 向反方向自動回軚,(少少好似搶軚咁)。 這個現象是否正常? 或是有問題? ...
islandking00 發表於 10-2-2014 00:39
Check下風油呔油有冇問題先, 如漏或黑...
作者: islandking00    時間: 10-2-2014 12:15

明白!! check check 先!




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://www.stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0