Board logo

標題: 波箱問題 [打印本頁]

作者: wlkc    時間: 18-2-2014 14:12     標題: 波箱問題

各位c兄,小弟部車係08 spada2.4水貨車,想問下有無c兄知道為何俾油時會有v v聲,但N波係無雜聲只係踏油先有聲,是否波箱有問題!!!thx
作者: TongTong    時間: 18-2-2014 16:26

http://www.stepwgnhk.com/viewthr ... &extra=page%3D1
作者: Kingcow    時間: 18-2-2014 18:41

各位c兄,小弟部車係08 spada2.4水貨車,想問下有無c兄知道為何俾油時會有v v聲,但N波係無雜聲只係踏油先有聲,是否波箱有問題!!!thx
wlkc 發表於 18-2-2014 14:12
聽講CVT 成日谷高轉易出事
師兄試車時聽唔到?
作者: wlkc    時間: 18-2-2014 23:15

試車時開左窗,無留心聽,但攞車後就留意到,閉左窗好明顯有聲,開窗就唔多覺!
作者: ricky410    時間: 19-2-2014 00:03

聽講CVT 成日谷高轉易出事
師兄試車時聽唔到?
Kingcow 發表於 18-2-2014 18:41
kingcow 會5會係架車裝咗 pulley a more
作者: Kingcow    時間: 19-2-2014 05:03

kingcow 會5會係架車裝咗 pulley a more
ricky410 發表於 19-2-2014 00:03
叫個fd踩油,自己開頭冚聽吓,睇吓係咪pulley /皮帶出vv聲
作者: lok9399    時間: 19-2-2014 12:25

各位c兄,小弟部車係08 spada2.4水貨車,想問下有無c兄知道為何俾油時會有v v聲,但N波係無雜聲只係踏油先有聲,是否波箱有問題!!!thx
wlkc 發表於 18-2-2014 14:12
是否淨係D波俾油行車先有,其他情況沒有?
作者: wlkc    時間: 19-2-2014 17:24

係呀,淨係D波俾油行車先有呢啲聲!咁係咪代表波箱問題呀?thx
作者: lok9399    時間: 19-2-2014 18:21

90%<<車房話
作者: Kingcow    時間: 19-2-2014 18:41

90%
lok9399 發表於 19-2-2014 18:21
Lok, 咁你部車整返未?
作者: bryce    時間: 19-2-2014 23:20

我都試過有呢d聲,cfu話係漏軚油跟住個泵乾咗所以有呢d聲
作者: lok9399    時間: 21-2-2014 00:03

Lok, 咁你部車整返未?
Kingcow 發表於 19-2-2014 18:41
未,等緊抬波箱報價 ,但而家仲未算好嚴重
作者: Kingcow    時間: 21-2-2014 06:21

未,等緊抬波箱報價 ,但而家仲未算好嚴重
lok9399 發表於 21-2-2014 00:03
Lok, 係咪可以搵你訂魚生?
作者: lok9399    時間: 21-2-2014 09:29

Lok, 係咪可以搵你訂魚生?
Kingcow 發表於 21-2-2014 06:21
當然可以 PM U MY TEL NO
作者: wlkc    時間: 21-2-2014 12:14

c兄,抬波箱大約咩價錢到二手定全新!!!thx
作者: lok9399    時間: 21-2-2014 12:41

c兄,抬波箱大約咩價錢到二手定全新!!!thx
wlkc 發表於 21-2-2014 12:14
二手.....我都等緊報價




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://www.stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0