
其實無跟車機唔係大問題, 最大問題題.
我宜家買左個新車機之後, 因為原裝車機個位置闊少少.
裝機師傅話 無左個原裝框, 宜家四邊都好肉酸, 問過十間幾車機鋪都話要原廠買番
大家有無方法@,@ ...
vincent1107 發表於 23-2-2014 21:58
度吓尺 睇吓下面邊款啱
入淘寶search 本田大屏幕框 http://s.taobao.com/search?initi ... earch_radio_all%3A1
之前幫member在 ...
Kingcow 發表於 25-2-2014 00:03

| 歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://www.stepwgnhk.com/) | Powered by Discuz! 7.0.0 |