
新手1個月, 今日去沙灘, 泊停車場, 準備走時, 著了匙, 攪一大龍, 準備走啦, 放FOOT BRAKE, 轉D波, 架車向前, 但無反應, 踏BRAKE無料到, 繼續向前, 唔知道, 推番去P波..點知聽到"格...格...格" , 心想大獲.... 繼續溜 ...
louisha 發表於 2-3-2014 23:00






後鏡 撻匙 極力子 入波 手制
睇片![]()
http://s1359.photobucket.com/use ... ia/5B788ECA540E53BB ...
carboy1829 發表於 3-3-2014 02:08

後鏡 撻匙 極力子 入波 手制
睇片![]()
http://s1359.photobucket.com/use ... ia/5B788ECA540E53BB ...
carboy1829 發表於 3-3-2014 02:08





唔買都唔得啦


新手1個月, 今日去沙灘, 泊停車場, 準備走時, 著了匙, 攪一大龍, 準備走啦, 放FOOT BRAKE, 轉D波, 架車向前, 但無反應, 踏BRAKE無料到, 繼續向前, 唔知道, 推番去P波..點知聽到"格...格...格" , 心想大獲.... 繼續溜 ...
louisha 發表於 2-3-2014 23:00










有可能。。wakaka
1 - 未撻車,可以推去D波既咩? ---> 真係未試過,我明天試下先!![]()
2 - 未撻車,FOOTBRAKE 唔WORK既咩?--> 呢樣就一定 work
carboy1829 發表於 6-3-2014 02:12


死火, 或息匙時, 個Brake泵是唔行的, 所以會無Brake, 十分危險. 這時要用腳制 (腳brake)
有些師兄係斜路parking時, 還會扭堂軚, in case 腳制/手制 失靈
cliffchow 發表於 3-3-2014 16:30









泊車記緊拉手制流行情報 – 2012年6月13日星期三上午11:32
筆者最近與一位車主朋友討論,究竟泊車除切換至“P"波外,還需要拉起手制嗎?他說“P"波已是泊車之用,再拉手制像是多餘的動作,而且有可能造成制動 ...
sammykwan 發表於 7-3-2014 11:45
http://mp.weixin.qq.com/mp/appmsg/show?__biz=MzA4MTIyMDgyNg%3D%3D&appmsgid=200042082&itemidx=5&sign=cf38e72b2818bc137acc80ca979e9ef8&scene=2&from=timeline&isappinstalled=0#wechat_redirect
eric0754 發表於 7-3-2014 12:11
我好似係P完先手掣, 教車cf都好似以上段野咁教
因為錯嗰款,方便d,快d,我都要改返

我 e家都係 P完 先手制,但我有右腳踩住剎車,然後左腳踩埋腳制!
| 歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://www.stepwgnhk.com/) | Powered by Discuz! 7.0.0 |