Board logo

標題: 新手險情 [打印本頁]

作者: louisha    時間: 2-3-2014 23:00     標題: 新手險情

新手1個月, 今日去沙灘, 泊停車場, 準備走時, 著了匙, 攪一大龍, 準備走啦, 放FOOT BRAKE, 轉D波, 架車向前, 但無反應, 踏BRAKE無料到, 繼續向前, 唔知道, 推番去P波..點知聽到"格...格...格" , 心想大獲.... 繼續溜前, 溜去前面泊車位, 忽然想去係咪未著ENGINEER, 拿拿聲, 扭匙著ENGINEER, 先至踩到BRAKE, 停到.... 真係好彩對面車位無車.... 唔係真係HIT.....

想問下之前硬推去P, 聽到格格聲, 大約5秒吧, 會否傷車?
作者: sammykwan    時間: 2-3-2014 23:50

新手1個月, 今日去沙灘, 泊停車場, 準備走時, 著了匙, 攪一大龍, 準備走啦, 放FOOT BRAKE, 轉D波, 架車向前, 但無反應, 踏BRAKE無料到, 繼續向前, 唔知道, 推番去P波..點知聽到"格...格...格" , 心想大獲.... 繼續溜 ...
louisha 發表於 2-3-2014 23:00
會否傷車.....most likely, yes....both engine and transmission are running without lubrication
作者: carboy1829    時間: 3-3-2014 02:08

後鏡 撻匙 極力子 入波 手制
睇片
http://s1359.photobucket.com/use ... 7034122714599170284

埋你個位
後鏡 撻匙 極力子 廁所棍 手制 擺右手 油門 極力子
擺右軚 極力子 廁所棍 擺右軚 緊急剎制

記住啦
開門 上車 後鏡 撻匙 極力子 廁所棍 手制
作者: carboy1829    時間: 3-3-2014 02:15

本帖最後由 carboy1829 於 3-3-2014 02:16 編輯

記住唔好摸大脾呀!

因為 stepwgn

無廁所棍呀

作者: victor    時間: 3-3-2014 08:12

咁烏龍都有嘅?
作者: nevillee    時間: 3-3-2014 09:29

後鏡 撻匙 極力子 入波 手制
睇片
http://s1359.photobucket.com/use ... ia/5B788ECA540E53BB ...
carboy1829 發表於 3-3-2014 02:08
唔閂門就開車
作者: hk_allen    時間: 3-3-2014 09:40

後鏡 撻匙 極力子 入波 手制
睇片
http://s1359.photobucket.com/use ... ia/5B788ECA540E53BB ...
carboy1829 發表於 3-3-2014 02:08
Good Video
作者: hkpchung    時間: 3-3-2014 11:38

唔明:
1 - 未撻車,可以推去D波既咩?
2 - 未撻車,FOOTBRAKE 唔WORK既咩?
作者: sammykwan    時間: 3-3-2014 11:41

唔明:
1 - 未撻車,可以推去D波既咩?
2 - 未撻車,FOOTBRAKE 唔WORK既咩?
hkpchung 發表於 3-3-2014 11:38
you can move the gear if turn 1 click...(the engine is still off)

And if the engine is not running, none of the oil pump will run...so, no brake, no steering, no transmission, no engine ...... can only use parking brake which is relatively weak for stopping a car.
作者: Kingcow    時間: 3-3-2014 11:49

所以 行車期間死火 (例如死香,甩intake air hose ...)  真係好大鑊
作者: RX-93    時間: 3-3-2014 12:06

咁嘅情況 ... 我會踩 foot break 踩停佢先 ...
作者: sammykwan    時間: 3-3-2014 12:17

所以 行車期間死火 (例如死香,甩intake air hose ...)  真係好大鑊
Kingcow 發表於 3-3-2014 11:49
乱改菇果D 會員好自為之
作者: carboy1829    時間: 3-3-2014 16:20

其實應該踩到刹車,
即使架車慢流,加埋個 腳break,
應該就肯定可以停到架車!

>我估樓主應該係架車未停得晒,
就推咗 P 波,咁就自然出現(格格聲),
佢而家可能擔心此舉是否已傷車,所以在此發問<

至於文章其他情節,我只當一個故事咁囉!…
作者: cliffchow    時間: 3-3-2014 16:30

所以 行車期間死火 (例如死香,甩intake air hose ...)  真係好大鑊
Kingcow 發表於 2014-3-3 11:49
死火, 或息匙時, 個Brake泵是唔行的, 所以會無Brake, 十分危險. 這時要用腳制 (腳brake)

有些師兄係斜路parking時, 還會扭堂軚, in case 腳制/手制 失靈
作者: sammykwan    時間: 3-3-2014 16:39

要加條响喉提醒自己幾時著左車  
作者: mnywong    時間: 3-3-2014 16:47

經驗慢慢慮積, 同好多新牌夜晚唔記得開頭燈一樣.
作者: cliffchow    時間: 3-3-2014 16:50

要加條响喉提醒自己幾時著左車  
sammykwan 發表於 2014-3-3 16:39
咁都比你諗到 唔買都唔得啦

賣吓廣告先, RG無限尾喉, 正
作者: Kingcow    時間: 3-3-2014 17:41

以前新牌渣棍波,試過喺停車場門口暗斜排隊入場,懶唔撻車,拉住hand brake等部車慢慢溜前。
雖然好彩無事,但真係搏唔過
作者: hk_allen    時間: 3-3-2014 17:55

經驗慢慢慮積, 同好多新牌夜晚唔記得開頭燈一樣.
mnywong 發表於 3-3-2014 16:47
我試過咁樣$320添呀
作者: hk_allen    時間: 3-3-2014 18:02

新手1個月, 今日去沙灘, 泊停車場, 準備走時, 著了匙, 攪一大龍, 準備走啦, 放FOOT BRAKE, 轉D波, 架車向前, 但無反應, 踏BRAKE無料到, 繼續向前, 唔知道, 推番去P波..點知聽到"格...格...格" , 心想大獲.... 繼續溜 ...
louisha 發表於 2-3-2014 23:00
我反而試過撻完唔記得,再撻
作者: mnywong    時間: 3-3-2014 18:05

我試過咁樣$320添呀
hk_allen 發表於 3-3-2014 17:55
係咪好深刻以後唔會再犯呢..
作者: hk_allen    時間: 3-3-2014 18:29

係咪好深刻以後唔會再犯呢..
mnywong 發表於 3-3-2014 18:05

作者: carboy1829    時間: 4-3-2014 03:45

我反而試過撻完唔記得,再撻
hk_allen 發表於 3-3-2014 18:02
因為架車太靜,隔音太好
作者: louisha    時間: 5-3-2014 23:43

我當時真係唔省起可以踩foot brake..... 現在會記得.....不過真係唔知有幾傷.. 雖然只不過5秒慢溜...
作者: louisha    時間: 5-3-2014 23:43

我當時真係唔省起可以踩foot brake..... 現在會記得.....不過真係唔知有幾傷.. 雖然只不過5秒慢溜...
作者: carboy1829    時間: 6-3-2014 02:12

唔明:
1 - 未撻車,可以推去D波既咩?
2 - 未撻車,FOOTBRAKE 唔WORK既咩?
hkpchung 發表於 3-3-2014 11:38
1 - 未撻車,可以推去D波既咩? ---> 真係未試過,我明天試下先!

2 - 未撻車,FOOTBRAKE 唔WORK既咩?--> 呢樣就一定 work  
作者: carboy1829    時間: 6-3-2014 02:13

我當時真係唔省起可以踩foot brake..... 現在會記得.....不過真係唔知有幾傷.. 雖然只不過5秒慢溜...
louisha 發表於 5-3-2014 23:43
咁呢幾日有無揸車?
有無覺得架車 個P 有無唔妥?
作者: carboy1829    時間: 6-3-2014 02:23

我反而試過 推N 踩咗腳break,
之後熄匙,不過擰唔到,一定要推返上P 至得!

ps: 唔係玩嘢!
呢架 rk 係我第一架AT車,亦從無揸過人哋嘅AT車;
我之前真係未揸過自動波車
作者: carboy1829    時間: 6-3-2014 02:26

呢架亦都係第一架頭轆車,所以仲係有 d d 未慣
作者: victor    時間: 6-3-2014 08:28

有無人試過以下情況開電趟門:
著咗engibe,N波,無拉hand brake,無踩brake
作者: hk_allen    時間: 6-3-2014 08:45

因為架車太靜,隔音太好
carboy1829 發表於 4-3-2014 03:45
有可能。。wakaka
作者: hk_allen    時間: 6-3-2014 08:46

有無人試過以下情況開電趟門:
著咗engibe,N波,無拉hand brake,無踩brake
victor 發表於 6-3-2014 08:28
我RG試過行住開電躺門
作者: sammykwan    時間: 6-3-2014 10:01

1 - 未撻車,可以推去D波既咩?  ---> 真係未試過,我明天試下先!

2 - 未撻車,FOOTBRAKE 唔WORK既咩?--> 呢樣就一定 work  
carboy1829 發表於 6-3-2014 02:12
2) only parking brake will work....as that's a wire brake.
作者: sherman    時間: 6-3-2014 10:35

本帖最後由 sherman 於 6-3-2014 13:32 編輯
有無人試過以下情況開電趟門:
著咗engibe,N波,無拉hand brake,無踩brake
victor 發表於 6-3-2014 08:28
未試過喎...有乜嘢玄機
作者: sammykwan    時間: 6-3-2014 10:39

我RG試過行住開電躺門
hk_allen 發表於 6-3-2014 08:46
SDU......
作者: RX-93    時間: 6-3-2014 16:53

死火, 或息匙時, 個Brake泵是唔行的, 所以會無Brake, 十分危險. 這時要用腳制 (腳brake)

有些師兄係斜路parking時, 還會扭堂軚, in case 腳制/手制 失靈
cliffchow 發表於 3-3-2014 16:30
有師父講過 (我未試過)  如果突然死火,係有一下 brake assist ... 佢仲話 ... 一定要踩停佢 ... 唔好返腳 ...
作者: RX-93    時間: 6-3-2014 17:01

我當時真係唔省起可以踩foot brake..... 現在會記得.....不過真係唔知有幾傷.. 雖然只不過5秒慢溜...
louisha 發表於 5-3-2014 23:43
我幾年前試過手快過腳 .. 未停定就入 P 波 .. 當時聽到 卡卡 聲 ...
之後就即刻去換左波箱油,因怕有金屬粉傷波箱,換左油之後都揸左幾年 ... 最後車都賣左 ...
作者: DAN!EL    時間: 6-3-2014 18:04

我成日未停晒就r波入d波,會唔會又奶嘢
作者: sammykwan    時間: 6-3-2014 18:05

我成日未停晒就r波入d波,會唔會又奶嘢
DAN!EL 發表於 6-3-2014 18:04
会,加快磨損
作者: DAN!EL    時間: 6-3-2014 18:07

会,加快磨損
sammykwan 發表於 6-3-2014 18:05
密啲換波箱油有幫助嗎?
作者: sammykwan    時間: 6-3-2014 18:28

密啲換波箱油有幫助嗎?
DAN!EL 發表於 6-3-2014 18:07
冇用,直接換車吧
作者: DAN!EL    時間: 6-3-2014 18:44

冇用,直接換車吧
sammykwan 發表於 6-3-2014 18:28

作者: carboy1829    時間: 6-3-2014 18:58

密啲換波箱油有幫助嗎?
DAN!EL 發表於 6-3-2014 18:07
冇用,直接換車吧
sammykwan 發表於 6-3-2014 18:28
笑咗
作者: hkben    時間: 6-3-2014 19:57


DAN!EL 發表於 6-3-2014 18:44
算吧,我蝕抵啲,兩皮野接左你部車去喇
作者: RX-93    時間: 6-3-2014 20:19

算吧,我蝕抵啲,兩皮野接左你部車去喇
hkben 發表於 6-3-2014 19:57
我出兩皮五 ....
作者: louisha    時間: 7-3-2014 00:49

剛才再去試, 上斜和落斜停車入P都無問題, 應該無問題掛...
作者: RX-93    時間: 7-3-2014 01:58

剛才再去試, 上斜和落斜停車入P都無問題, 應該無問題掛...
louisha 發表於 7-3-2014 00:49
放心 .... 冇事嘅 ...
作者: carboy1829    時間: 7-3-2014 02:43

剛才再去試, 上斜和落斜停車入P都無問題, 應該無問題掛...
louisha 發表於 7-3-2014 00:49
試過無事就好啦!
唔好再有下次喇
作者: louisha    時間: 7-3-2014 09:18

當然啦, 撞過版就一定記得, 真係好彩對面無車咋....
作者: sammykwan    時間: 7-3-2014 11:45

本帖最後由 sammykwan 於 7-3-2014 11:47 編輯

泊車記緊拉手制流行情報 – 2012年6月13日星期三上午11:32





筆者最近與一位車主朋友討論,究竟泊車除切換至“P"波外,還需要拉起手制嗎?他說“P"波已是泊車之用,再拉手制像是多餘的動作,而且有可能造成制動器過度磨耗。如果你也有同樣的觀念,那就大錯特錯了。

當泊車時把汽車切換至“P"波時,波箱內的固定爪會卡入齒輪,但嚴格來說,這只是一小塊鐵片以固定車輛。試想想,一部超過一噸或以上的車輛,停在坡度較高的斜路上,單靠一小塊鐵片承受所有重量,久而久之,怎麼可能不會出現問題呢?

如不太相信的話,你可以嘗試找一個坡度較低的斜路停下車輛,切換至“P"波,然後放開腳煞,汽車是否仍有些搖搖欲墜的感覺?此時你再嘗試開車,從“P"波移離至“D"波或“R"波,你會發現必須花點力氣才能轉波,並且覺得車身在晃動,甚至發出聲響,其實是因為正在以粗暴的方式將已卡在齒輪的固定爪移開,這種異常磨耗,難保有天固定爪損壞,甚至斷裂,到時後即使切換至“P"波,車輛怎樣也停不住,你又要花錢送波箱入廠維修了。

正確停車有步驟

即使你會用“P"波及手制泊車,仍要注意其正確使用步驟,才能避免波箱損毀。當你停穩車輛後,不管波箱是傳統式或電子式,先拉起手制,然後轉入“P"波,最後才放開腳煞,這算是正確且安全的停車方法;開動車輛時,則是先踏腳煞,接著切入至“D"波或“R"波,最後才放開手制,以避免固定爪有不必要的磨損。





作者: eric0754    時間: 7-3-2014 12:11

http://mp.weixin.qq.com/mp/appms ... d=0#wechat_redirect
作者: eric0754    時間: 7-3-2014 12:12

泊車記緊拉手制流行情報 – 2012年6月13日星期三上午11:32





筆者最近與一位車主朋友討論,究竟泊車除切換至“P"波外,還需要拉起手制嗎?他說“P"波已是泊車之用,再拉手制像是多餘的動作,而且有可能造成制動 ...
sammykwan 發表於 7-3-2014 11:45
尋日我都睇緊關於呢的野,
作者: sammykwan    時間: 7-3-2014 12:13

http://mp.weixin.qq.com/mp/appmsg/show?__biz=MzA4MTIyMDgyNg%3D%3D&appmsgid=200042082&itemidx=5&sign=cf38e72b2818bc137acc80ca979e9ef8&scene=2&from=timeline&isappinstalled=0#wechat_redirect
eric0754 發表於 7-3-2014 12:11

作者: l1e0w9    時間: 7-3-2014 12:14

本帖最後由 l1e0w9 於 7-3-2014 12:16 編輯

咁我咪掉轉左我好似係P完先手掣, 教車cf都好似以上段野咁教
作者: eric0754    時間: 7-3-2014 12:26

咁我咪掉轉左我好似係P完先手掣, 教車cf都好似以上段野咁教
l1e0w9 發表於 7-3-2014 12:14
我都係呀
尋晚開始用呢個放法
作者: l1e0w9    時間: 7-3-2014 12:29

我都係呀
尋晚開始用呢個放法
eric0754 發表於 7-3-2014 12:26
因為錯嗰款,方便d,快d,我都要改返
作者: eric0754    時間: 7-3-2014 12:31

因為錯嗰款,方便d,快d,我都要改返
l1e0w9 發表於 7-3-2014 12:29
要啦
作者: carboy1829    時間: 7-3-2014 12:52

本帖最後由 carboy1829 於 10-3-2014 00:38 編輯

我有聽過 d 人話推咗 P波,唔使拉手制!
不過我無咁做過
咁我咪掉轉左我好似係P完先手掣, 教車cf都好似以上段野咁教
l1e0w9 發表於 7-3-2014 12:14
我 e家都係 P完 先手制,但我有右腳踩住剎車,然後左腳踩埋腳制!
即架車停定後 >> P > break > 再拉手制

開車就踩住 >>  踩住break > 鬆手制 > 落D或R > 鬆 break > 比油 ...
ps: 以上係我個人嘅習慣,唔知係咪正確




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://www.stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0