各位師兄好:小弟正在搵車中,想搵部RG1/RG3好呢?RG3 個CVT波箱容易壞嗎?同而家大約咩價到?要行貨07/08同要注意啲咩呢? fai527 發表於 2014-3-26 14:51
同一個年份, randomly take 10 samples, 計一計平均數及中位數, 之少知道市價約幾多. cliffchow 發表於 26-3-2014 16:25
睇下邊樣係你主要考慮; 慳油--》RG3 外型--》RG3 spada (唔洗點改都好型) 格錢--》RG1 ttam 發表於 27-3-2014 08:26
同意,spada 唔洗改都型 chclwong 發表於 27-3-2014 09:16
但呢車会教識我, 任何一部STEP都 「沒有最型, 只有更型」 http://minkara.carview.co.jp/en/ ... /3861604/photo.aspx sammykwan 發表於 27-3-2014 09:56
因為呢部不是SPADA chclwong 發表於 27-3-2014 10:04
型过SPADA, 有自己 signature sammykwan 發表於 27-3-2014 10:07
咁都比你搵到我本 写真集 chclwong 發表於 27-3-2014 10:13
但行貨RG3 SPADA 無 XENON 燈 真係一個敗筆。。。 Jks 發表於 27-3-2014 17:03
一炮過...UPGRADE上天使眼 chclwong 發表於 27-3-2014 17:05
驗車得唔得㗎。。。?? Jks 發表於 27-3-2014 17:10
我咁樣都得,disable 左天使眼 be4驗車 ttam 發表於 27-3-2014 17:24