Board logo

標題: 請比意見。 [打印本頁]

作者: fai527    時間: 26-3-2014 14:51     標題: 請比意見。

各位師兄好:小弟正在搵車中,想搵部RG1/RG3好呢?RG3 個CVT波箱容易壞嗎?同而家大約咩價到?要行貨07/08同要注意啲咩呢?
作者: cliffchow    時間: 26-3-2014 14:59

各位師兄好:小弟正在搵車中,想搵部RG1/RG3好呢?RG3 個CVT波箱容易壞嗎?同而家大約咩價到?要行貨07/08同要注意啲咩呢?
fai527 發表於 2014-3-26 14:51
RG1 vs RG3, 各有各好, 難以三言兩語說. 如果想慳油, RG3;

使用合適波箱油, 及定更換波箱油, 沒有會員反映CVT波箱容易壞的問題;

價錢方便, 可以到28卡看看, 雖然不是正統的計算, 但是值得參考;
作者: Kingcow    時間: 26-3-2014 15:15

RG SPADA
無得輸
作者: fai527    時間: 26-3-2014 15:22

2# cliffchow


係28car到啲價錢好大分別。有啲差好遠。
作者: cliffchow    時間: 26-3-2014 16:25

同一個年份, randomly take 10 samples, 計一計平均數及中位數, 之少知道市價約幾多.
作者: carboy1829    時間: 26-3-2014 23:23

同一個年份, randomly take 10 samples, 計一計平均數及中位數, 之少知道市價約幾多.
cliffchow 發表於 26-3-2014 16:25

我都係咁格
作者: donkeykit    時間: 27-3-2014 02:04

我經驗係...格價時睇到

行貨貴過水貨
(RG3)2.4貴過(RG1)2.0 (2009年或以前)
雙電門, 單電門, 全手動, 遙控...
天窗.....
其他都係optional....會聚時可以慢慢執....
作者: ttam    時間: 27-3-2014 08:26

睇下邊樣係你主要考慮;
慳油--》RG3
外型--》RG3 spada (唔洗點改都好型)
格錢--》RG1
作者: chclwong    時間: 27-3-2014 09:16

睇下邊樣係你主要考慮;
慳油--》RG3
外型--》RG3 spada (唔洗點改都好型)
格錢--》RG1
ttam 發表於 27-3-2014 08:26
同意,spada 唔洗改都型
作者: sammykwan    時間: 27-3-2014 09:56

同意,spada 唔洗改都型
chclwong 發表於 27-3-2014 09:16
但呢車会教識我, 任何一部STEP都 「沒有最型, 只有更型」

http://minkara.carview.co.jp/en/ ... /3861604/photo.aspx
作者: chclwong    時間: 27-3-2014 10:04

但呢車会教識我, 任何一部STEP都 「沒有最型, 只有更型」

http://minkara.carview.co.jp/en/ ... /3861604/photo.aspx
sammykwan 發表於 27-3-2014 09:56
因為呢部不是SPADA
作者: sammykwan    時間: 27-3-2014 10:07

因為呢部不是SPADA
chclwong 發表於 27-3-2014 10:04
型过SPADA, 有自己 signature
作者: chclwong    時間: 27-3-2014 10:13

型过SPADA, 有自己 signature
sammykwan 發表於 27-3-2014 10:07
咁都比你搵到我本  写真集
作者: fai527    時間: 27-3-2014 13:12

但係市場上好小私放,大部分都係車行車
作者: chclwong    時間: 27-3-2014 13:51

http://stepwgnhk.com/viewthread.php?tid=11320&extra=page%3D1
無限仕樣
作者: hkchengs    時間: 27-3-2014 14:08

在這裡有師兄升級讓比你便有私放.
作者: ttam    時間: 27-3-2014 15:19

咁都比你搵到我本  写真集
chclwong 發表於 27-3-2014 10:13
上左鏡
作者: Jks    時間: 27-3-2014 17:03

但行貨RG3 SPADA 無 XENON 燈 真係一個敗筆。。。
作者: chclwong    時間: 27-3-2014 17:05

但行貨RG3 SPADA 無 XENON 燈 真係一個敗筆。。。
Jks 發表於 27-3-2014 17:03
一炮過...UPGRADE上天使眼
作者: Jks    時間: 27-3-2014 17:10

一炮過...UPGRADE上天使眼
chclwong 發表於 27-3-2014 17:05
驗車得唔得㗎。。。??
作者: sammykwan    時間: 27-3-2014 17:13

驗車得唔得㗎。。。??
Jks 發表於 27-3-2014 17:10

作者: ttam    時間: 27-3-2014 17:24

驗車得唔得㗎。。。??
Jks 發表於 27-3-2014 17:10
我咁樣都得,disable 左天使眼 be4驗車
作者: Jks    時間: 27-3-2014 17:25

係。。!? 後改xenon燈都pass 。。?
作者: Kingcow    時間: 27-3-2014 18:45

我咁樣都得,disable 左天使眼 be4驗車
ttam 發表於 27-3-2014 17:24
點disable? 開關制?掹fuse?
咳咳 ... 起痰tim




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://www.stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0