Board logo

標題: 點煙器,唔夠用,點好? [打印本頁]

作者: kennethlaw    時間: 5-4-2014 10:42     標題: 點煙器,唔夠用,點好?

大家有乜建議?又靚又整齊?
作者: sammykwan    時間: 5-4-2014 10:47

大家有乜建議?又靚又整齊?
kennethlaw 發表於 5-4-2014 10:42
add a splitter, and hide it behind the centre console.
作者: kennethlaw    時間: 5-4-2014 10:52

有乜splitter介紹?
作者: chclwong    時間: 5-4-2014 12:19

我用淘寶貨,一開三
作者: sammykwan    時間: 5-4-2014 12:48

我用淘寶貨,一開三
chclwong 發表於 5-4-2014 12:19
that's what I am using too....hiding behind the console, can't see it anyway
作者: Kingcow    時間: 5-4-2014 12:53

我鍾意iwarrior 嗰款 輕觸式
作者: carboy1829    時間: 5-4-2014 13:00

點煙器,唔夠用,點好?大家有乜建議?又靚又整齊?
kennethlaw 發表於 5-4-2014 10:42
以下係我錢七的做法:
我就已經將長期插住煙插 (常用/長開) 嗰 d (鉆埋一齊),
另外再將一個外置一開二嘅煙插原本煙插頭cut埋(同上句所指的全部鉆埋一齊);
將所有鉆好晒的,全部鉆落
車上煙插嘅入面條線度
(之後全部收納在隱藏位置),將外置嘅煙插貼在自己喜歡的地方!
以上做法完成後,已經將所有接駁煙插的必須品消化了(即不須佔用本身原車的煙插位之餘)
還多了三個點煙器煙插位!

多了的煙插 作為應付須使用獨立開關之用!

早前我亦因為跟樓主一樣,有害怕點煙器不夠用的問題,
所以買了兩個煙插(一個為一開二加三個共4.2A usb,另一個為一開四),
但現在這兩個外置煙插除用usb作手機充電之外,已經成為另類的裝飾品了

ps: 單從以上文字上的描述, 或可能會令有人不明白的!
如還有不明的地方,請留言在此;我可上傳圖片以供參考
作者: kennethlaw    時間: 5-4-2014 15:47

要圖,要圖,thx
作者: Kingcow    時間: 5-4-2014 18:52

要圖,要圖,thx
kennethlaw 發表於 5-4-2014 15:47
輕觸式 like Seiwa
[attach]12729[/attach]
[attach]12730[/attach]
http://24h.pchome.com.tw/m/prod/DEAD68/DEAD68-A80998521.htm
作者: hk_allen    時間: 5-4-2014 19:07

以下係我錢七的做法:
我就已經將長期插住煙插 (常用/長開) 嗰 d (鉆埋一齊),
另外再將一個外置一開二嘅煙插原本煙插頭cut埋(同上句所指的全部鉆埋一齊);
將所有鉆好晒的,全部鉆落原車上煙插嘅入面條線度!
(之後 ...
carboy1829 發表於 5-4-2014 13:00
見過,好靚,可以稱為夢幻煙插分電器
作者: crazy-ks    時間: 5-4-2014 22:57

本帖最後由 crazy-ks 於 5-4-2014 23:20 編輯

用緊四頭,質素唔錯!
作者: kennethlaw    時間: 5-4-2014 23:53

About 二百幾?
作者: carboy1829    時間: 6-4-2014 02:42

一抽二抽,好乸西

作者: carboy1829    時間: 6-4-2014 02:52

我用辣雞,辣咗煙插頭 +/- 極,直鉆落原車上煙插嘅入面條線度!


有 d 神級師兄會直接鉆入車嘅 5v 位置,但我無咁做,
因為我 5v嘅用品,只係得黑盒!
所以都無效法神級師兄嘅做法
一來唔識,二來因貪方便,偷懶
作者: carboy1829    時間: 6-4-2014 02:55

手術完成,包埋一舊

作者: carboy1829    時間: 6-4-2014 02:58

將呢炸嘢攝埋一邊隱藏位置

作者: carboy1829    時間: 6-4-2014 03:07

完成,
於車場狹窄、右門太貼邊嘅情況下
司機可暢順地由左門進出,確保出入平安

作者: carboy1829    時間: 6-4-2014 03:12

見過,好靚,可以稱為夢幻煙插分電器
hk_allen 發表於 5-4-2014 19:07
就係因為買多咗,
咁又費事嘥嘢、所以咪物盡其用;
趁機會夢幻下囉 ... xdd

作者: carboy1829    時間: 6-4-2014 03:14

輕觸式 like Seiwa
12729
12730
http://24h.pchome.com.tw/m/prod/DEAD68/DEAD68-A80998521.htm
Kingcow 發表於 5-4-2014 18:52
我用啪制,怕呢 d 易壞
作者: hk_allen    時間: 6-4-2014 11:17

就係因為買多咗,
咁又費事嘥嘢、所以咪物盡其用;
趁機會夢幻下囉 ... xdd ...
carboy1829 發表於 6-4-2014 03:12

Candy Crush
作者: carboy1829    時間: 6-4-2014 11:33

咁都諗到…
作者: crazy-ks    時間: 6-4-2014 11:36

About 二百幾?
kennethlaw 發表於 5-4-2014 23:53
我買 $250
作者: Kingcow    時間: 6-4-2014 11:49

大師 你好搞笑
作者: ttam    時間: 6-4-2014 18:12

我買 $250
crazy-ks 發表於 6-4-2014 11:36
crazy 你係邊樹買?
作者: sammykwan    時間: 6-4-2014 19:03

https://lh3.ggpht.com/1dQUih8juK ... bIjySNYZsDoR9c=h900
Candy Crush
hk_allen 發表於 6-4-2014 11:17
P your K....laugh my head off...
作者: iwarrior    時間: 6-4-2014 22:21

9# Kingcow


Me 2, I use 4 slot, $210@HK, 5 slot need @280
作者: alliven    時間: 6-4-2014 22:23

其實係唔夠USB,還是係唔夠煙插呢?
作者: kennethlaw    時間: 8-4-2014 22:58

煙插唔夠用..




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://www.stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0