Board logo

標題: 裝地線 [打印本頁]

作者: louisha    時間: 15-4-2014 23:14     標題: 裝地線

上星期六, 得到森美大人幫手, 裝了地線. 夜麻麻攪差成2個小時, 成身汗, 萬分感激森美大人.

開車回家有驚喜, 想不到小小投資可以咁高回報, 我部2008RG1開車比油反應非常明顯, 反應明顯快了, 車也去得順咗. 以為自己換了2.4添....(可能少少跨咗)..
作者: kissie    時間: 15-4-2014 23:48

其實地線有乜用
作者: Amos    時間: 15-4-2014 23:51

好似好勁咁喎 邊度有得買?
作者: sammykwan    時間: 15-4-2014 23:55

上星期六, 得到森美大人幫手, 裝了地線. 夜麻麻攪差成2個小時, 成身汗, 萬分感激森美大人.

開車回家有驚喜, 想不到小小投資可以咁高回報, 我部2008RG1開車比油反應非常明顯, 反應明顯快了, 車也去得順咗. 以為自己 ...
louisha 發表於 15-4-2014 23:14
Sun auto 係唔錯
作者: sammykwan    時間: 15-4-2014 23:57

其實地線有乜用
kissie 發表於 15-4-2014 23:48
令电子野运行得流暢D
作者: sammykwan    時間: 15-4-2014 23:59

好似好勁咁喎 邊度有得買?
Amos 發表於 15-4-2014 23:51
如有興趣買sun auto 地缐可以揾我,pre order 幾套
作者: DAN!EL    時間: 16-4-2014 01:14

如有興趣買sun auto 地缐可以揾我,pre order 幾套
sammykwan 發表於 15-4-2014 23:59
我電池頭粒野係咪可以加地線解決?
作者: donkeykit    時間: 16-4-2014 11:21

上星期六, 得到森美大人幫手, 裝了地線. 夜麻麻攪差成2個小時, 成身汗, 萬分感激森美大人.

開車回家有驚喜, 想不到小小投資可以咁高回報, 我部2008RG1開車比油反應非常明顯, 反應明顯快了, 車也去得順咗. 以為自己 ...
louisha 發表於 15-4-2014 23:14
我都係早幾個星期前揾森美幫手.....最主要係...換咗啲舊接地線.....應覺一定好好多.........

用剩一條5米線....遲啲可以駁埋去尾鼓.....
作者: cliffchow    時間: 16-4-2014 11:41

Sun auto 係唔錯
sammykwan 發表於 2014-4-15 23:55
呢套Sun auto 真係超值. 如果玩開hifi就知. 一尺 4GA 電源/地線 都唔平, 當淨係買條 5M (16.5尺) 的電源線都抵
作者: ricky410    時間: 16-4-2014 14:42

上星期六, 得到森美大人幫手, 裝了地線. 夜麻麻攪差成2個小時, 成身汗, 萬分感激森美大人.

開車回家有驚喜, 想不到小小投資可以咁高回報, 我部2008RG1開車比油反應非常明顯, 反應明顯快了, 車也去得順咗. 以為自己 ...
louisha 發表於 15-4-2014 23:14
5係誇,係事實,最平嘅投資,最易 feel 到嘅玩具
作者: ricky410    時間: 16-4-2014 14:44

本帖最後由 ricky410 於 16-4-2014 14:45 編輯
我都係早幾個星期前揾森美幫手.....最主要係...換咗啲舊接地線.....應覺一定好好多.........

用剩一條5米線....遲啲可以駁埋去尾鼓.....
donkeykit 發表於 16-4-2014 11:21
你已經係用貴價地線啦
我用 cheap cheap 嘢炸
作者: donkeykit    時間: 16-4-2014 15:22

你已經係用貴價地線啦
我用 cheap cheap 嘢炸
ricky410 發表於 16-4-2014 14:44
佢以經係最平毒物之一......而最容易DIY......
作者: lkeith21    時間: 16-4-2014 16:41

最慘要甩電池頭, 我怕我架rk甩完要reset過, 買左都冇裝到上去
作者: donkeykit    時間: 16-4-2014 18:05

最慘要甩電池頭, 我怕我架rk甩完要reset過, 買左都冇裝到上去
lkeith21 發表於 16-4-2014 16:41
唔怕啦....你架車...仲有保養.....有咩事..都可以返大昌搞....
作者: sammykwan    時間: 16-4-2014 18:46

最慘要甩電池頭, 我怕我架rk甩完要reset過, 買左都冇裝到上去
lkeith21 發表於 16-4-2014 16:41
earthwire cannot be installed without disconnecting the battery.

and what if you have to replace the battery?!
作者: ricky410    時間: 17-4-2014 15:27

最慘要甩電池頭, 我怕我架rk甩完要reset過, 買左都冇裝到上去
lkeith21 發表於 16-4-2014 16:41
伱鬆開負極電池頭粒 C 帽,就可以痴條地線埋位,係5會斷電架,試試




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://www.stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0