
阿女星期日多手著左車裡面個燈冇熄..
到尋日先發現(差唔多著左40個鐘)
好彩仲著到車, 但著車好似反應慢左同發覺用唔到Idle Stop ..show 左個message "Idle stop not available" 同個電池icon..
跟住我就即刻渣番成1 ...
badboy1027 發表於 2014-4-16 16:16
...
我有過差唔多經驗, 但就冇印象有冇出電池燈.
最後由油塘dup 到出油麻地會程冇idle stop用, 諗住遲d入廠搞搞. 但第2日又冇問題.
lkeith21 發表於 16-4-2014 16:35
阿女星期日多手著左車裡面個燈冇熄..
到尋日先發現(差唔多著左40個鐘)
好彩仲著到車, 但著車好似反應慢左同發覺用唔到Idle Stop ..show 左個message "Idle stop not available" 同個電池icon..
跟住我就即刻渣番成1 ...
badboy1027 發表於 16-4-2014 16:16


| 歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://www.stepwgnhk.com/) | Powered by Discuz! 7.0.0 |