Board logo

標題: 阿女多手著左燈 [打印本頁]

作者: badboy1027    時間: 16-4-2014 16:16     標題: 阿女多手著左燈

阿女星期日多手著左車裡面個燈冇熄..
到尋日先發現(差唔多著左40個鐘)
好彩仲著到車, 但著車好似反應慢左同發覺用唔到Idle Stop ..show 左個message "Idle stop not available" 同個電池icon..

跟住我就即刻渣番成15-20 分鐘..但都仲係咁..
想請教師兄舊電係咪已經有問題, 定係渣多D等佢叉返電就冇事?

Thanks a lot
作者: lkeith21    時間: 16-4-2014 16:35

我有過差唔多經驗, 但就冇印象有冇出電池燈.
最後由油塘dup 到出油麻地會程冇idle stop用, 諗住遲d入廠搞搞. 但第2日又冇問題.
作者: badboy1027    時間: 16-4-2014 16:47

哦..唔該c hing ..等我今晚渣多轉先
作者: cliffchow    時間: 16-4-2014 16:52

阿女星期日多手著左車裡面個燈冇熄..
到尋日先發現(差唔多著左40個鐘)
好彩仲著到車, 但著車好似反應慢左同發覺用唔到Idle Stop ..show 左個message "Idle stop not available" 同個電池icon..

跟住我就即刻渣番成1 ...
badboy1027 發表於 2014-4-16 16:16
40個鐘仲著到車 ...

我上年新年著左一晚房燈, 第二朝就 ...
作者: badboy1027    時間: 16-4-2014 16:56

40個鐘仲著到車 ...

我上年新年著左一晚房燈, 第二朝就 ...
cliffchow 發表於 16-4-2014 16:52
我都估唔到仲得..仲諗住實要call 的士揾過江龍
作者: donkeykit    時間: 16-4-2014 21:22

40個鐘仲著到車 ...

我上年新年著左一晚房燈, 第二朝就 ...
cliffchow 發表於 16-4-2014 16:52
我上次試過..著咗2晚....電死咗.....最后....好彩有森美......仲換埋.....
作者: sammykwan    時間: 16-4-2014 21:27

with idle stop, late RK is using start stop battery.....which has very high CCA
作者: charlesl    時間: 16-4-2014 21:36

我有過差唔多經驗, 但就冇印象有冇出電池燈.
最後由油塘dup 到出油麻地會程冇idle stop用, 諗住遲d入廠搞搞. 但第2日又冇問題.
lkeith21 發表於 16-4-2014 16:35
it is normal. 要差滿佢我相信無23百車程都唔會滿
作者: cliffchow    時間: 16-4-2014 22:23

我都估唔到仲得..仲諗住實要call 的士揾過江龍
badboy1027 發表於 2014-4-16 16:56
如果可以, 拆粒電出來charge滿 ... just play safe.
作者: sheepdee    時間: 17-4-2014 11:02

我返車先個IDLESTOP都係咁顯示,要囉返廠CHARGE一日之後就OK了
作者: herojim    時間: 17-4-2014 11:47

阿女星期日多手著左車裡面個燈冇熄..
到尋日先發現(差唔多著左40個鐘)
好彩仲著到車, 但著車好似反應慢左同發覺用唔到Idle Stop ..show 左個message "Idle stop not available" 同個電池icon..

跟住我就即刻渣番成1 ...
badboy1027 發表於 16-4-2014 16:16
阿女? 唔係老婆多手咩?
你係隔離版咁post架喎
作者: leungtaiman    時間: 17-4-2014 13:44

阿女? 唔係老婆多手咩?
你係隔離版咁post架喎
herojim 發表於 17-4-2014 11:47
JIMJIM, 唔好玩踢爆啦.....人地可能有好多個女女呢.....




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://www.stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0