
車主岩岩已答左我,原來真係水貨黑色,無天窗咪數12000,15/16中,而家睇緊兩部,另一部係行貨藍色10/11,兩部價錢好接近,師兄有無咩意見比小弟
kennykong 發表於 19-5-2014 22:48



11/12那部水貨23個內,不過我唔識睇前定後




低能問題,其實行同水係咪無乜所謂?謝謝嵐哥幫我搵咁多資料

專誠去揾 d 已售嘅 post 回應返你![]()
呢部前期 Stepwgn RK1 (水貨)
http://www.28car.com/sell_dsp.php?h_vid=201120279&h_vw=y
呢部前期 Stepwgn Spada RK5 (行貨)
http://www.28car.com/sell_dsp.php ...
carboy1829 發表於 20-5-2014 01:26




我銀蛋有限,唯有捕前期rk。已要求入會





| 歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://www.stepwgnhk.com/) | Powered by Discuz! 7.0.0 |