唔該兩位師兄,我記得之前夜晚都係開兩格燈,但就好似無呢盞燈著,所以有啲疑惑... kane_l 發表於 25-5-2014 10:42
你軑盤右手邊碌棍推返前一格啦。 hkben 發表於 25-5-2014 10:56
你好少用高燈? Kingcow 發表於 25-5-2014 12:07
係呀,其實都唔係好識幾時用,所以著左都唔知咩事。 教下我啦! kane_l 發表於 25-5-2014 14:53
良性方面高燈可作提醒用途,由其是改咗牛咹。 相反,高燈亦可以替前車增加車箱光度和熱度。 RIOLAM129 發表於 25-5-2014 15:01
主要用嚟提水,例如: -通知反方向行車線的司機有死光槍 -提醒行人"我嚟緊"唔好走出嚟 Kingcow 發表於 25-5-2014 17:48
用高燈好驚溶左枝LED細燈 hk_allen 發表於 25-5-2014 19:22
去到無路燈嘅路先用高燈 Kingcow 發表於 25-5-2014 22:13
你搵日半夜走轉大譚入石澳就知點用架啦! echung0118 發表於 26-5-2014 18:03
屯門蝴蝶邨入龍鼓灘踏石角都得 Kingcow 發表於 26-5-2014 18:21
原裝細燈係玻璃造的,放心向前加熱吧 RIOLAM129 發表於 26-5-2014 19:17
我驚被人笑多啲... kane_l 發表於 26-5-2014 19:20
唔駛理人吖,我老婆就係怕人笑,12年牌未揸過,激死 RIOLAM129 發表於 26-5-2014 19:49