Board logo

標題: 錶板燈顯示 [打印本頁]

作者: kane_l    時間: 25-5-2014 01:44     標題: 錶板燈顯示

各位師兄, 想問下圖中最右邊既藍色燈係咩意思? 開兩格燈會著, 我唔記得之前有無... 唔該哂![attach]13276[/attach]
作者: leungtaiman    時間: 25-5-2014 01:51

你開咗高燈呀
作者: RIOLAM129    時間: 25-5-2014 10:06

你前面係咪有的士 L 呀
作者: kane_l    時間: 25-5-2014 10:42

唔該兩位師兄,我記得之前夜晚都係開兩格燈,但就好似無呢盞燈著,所以有啲疑惑...
作者: hkben    時間: 25-5-2014 10:56

唔該兩位師兄,我記得之前夜晚都係開兩格燈,但就好似無呢盞燈著,所以有啲疑惑...
kane_l 發表於 25-5-2014 10:42
你軑盤右手邊碌棍推返前一格啦。
作者: kane_l    時間: 25-5-2014 11:38

你軑盤右手邊碌棍推返前一格啦。
hkben 發表於 25-5-2014 10:56
得左,唔該哂,師兄
作者: Kingcow    時間: 25-5-2014 12:07

你好少用高燈?
作者: kane_l    時間: 25-5-2014 14:53

你好少用高燈?
Kingcow 發表於 25-5-2014 12:07
係呀,其實都唔係好識幾時用,所以著左都唔知咩事。
教下我啦!
作者: RIOLAM129    時間: 25-5-2014 15:01

係呀,其實都唔係好識幾時用,所以著左都唔知咩事。
教下我啦!
kane_l 發表於 25-5-2014 14:53
良性方面高燈可作提醒用途,由其是改咗牛咹。
相反,高燈亦可以替前車增加車箱光度和熱度。
作者: Kingcow    時間: 25-5-2014 17:48

係呀,其實都唔係好識幾時用,所以著左都唔知咩事。
教下我啦!
kane_l 發表於 25-5-2014 14:53
主要用嚟提水,例如:
-通知反方向行車線的司機有死光槍
-提醒行人"我嚟緊"唔好走出嚟
作者: kane_l    時間: 25-5-2014 18:51

良性方面高燈可作提醒用途,由其是改咗牛咹。
相反,高燈亦可以替前車增加車箱光度和熱度。
RIOLAM129 發表於 25-5-2014 15:01
相反之後果段好好笑,多謝師兄賜教!
作者: kane_l    時間: 25-5-2014 18:53

主要用嚟提水,例如:
-通知反方向行車線的司機有死光槍
-提醒行人"我嚟緊"唔好走出嚟
Kingcow 發表於 25-5-2014 17:48
咁睇黎高燈主要唔係用黎照明架喎,等我尋晚仲開左成晚... ,唔該哂!
作者: hk_allen    時間: 25-5-2014 19:22

用高燈好驚溶左枝LED細燈
作者: Kingcow    時間: 25-5-2014 22:13

去到無路燈嘅路先用高燈
作者: kane_l    時間: 25-5-2014 23:12

用高燈好驚溶左枝LED細燈
hk_allen 發表於 25-5-2014 19:22
大師,如果我無換過燈,係咪都會有呢枝LED細燈?
作者: kane_l    時間: 25-5-2014 23:12

去到無路燈嘅路先用高燈
Kingcow 發表於 25-5-2014 22:13
明白哂,唔該Kingcow!
作者: echung0118    時間: 26-5-2014 18:03

你搵日半夜走轉大譚入石澳就知點用架啦!
作者: Kingcow    時間: 26-5-2014 18:21

屯門蝴蝶邨入龍鼓灘踏石角都得
作者: RIOLAM129    時間: 26-5-2014 19:17

原裝細燈係玻璃造的,放心向前加熱吧
作者: kane_l    時間: 26-5-2014 19:19

你搵日半夜走轉大譚入石澳就知點用架啦!
echung0118 發表於 26-5-2014 18:03

作者: kane_l    時間: 26-5-2014 19:20

屯門蝴蝶邨入龍鼓灘踏石角都得
Kingcow 發表於 26-5-2014 18:21
呢條線近我,可以試下!
作者: kane_l    時間: 26-5-2014 19:20

原裝細燈係玻璃造的,放心向前加熱吧
RIOLAM129 發表於 26-5-2014 19:17
我驚被人笑多啲...
作者: RIOLAM129    時間: 26-5-2014 19:49

我驚被人笑多啲...
kane_l 發表於 26-5-2014 19:20
唔駛理人吖,我老婆就係怕人笑,12年牌未揸過,激死
作者: kane_l    時間: 26-5-2014 19:58

唔駛理人吖,我老婆就係怕人笑,12年牌未揸過,激死
RIOLAM129 發表於 26-5-2014 19:49
到大人想復出果時,師兄又會驚姐




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://www.stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0