Board logo

標題: 電門壞 [打印本頁]

作者: Lulusa    時間: 28-5-2014 06:40     標題: 電門壞

電門壞左,開無問題,係關個下關到1半彈返開,請問有無人知點攪?同埋電門可否轉手動?按咩制?我部係2007年stepwgn,唔該各位解答!謝
作者: ttam    時間: 28-5-2014 08:00

電門壞左,開無問題,係關個下關到1半彈返開,請問有無人知點攪?同埋電門可否轉手動?按咩制?我部係2007年stepwgn,唔該各位解答!謝
Lulusa 發表於 28-5-2014 06:40
disable 左個電門制就轉番手動
有冇野click住?
作者: Lulusa    時間: 28-5-2014 09:16

Sorry,唔明點disable,另宜家每次關唔到門時會開下關下個兒童安全制,整多幾次先關到
作者: lkeith21    時間: 28-5-2014 12:17

sorry, 我架係RK, 唔係RG. 不過我估應該差唔多.
我地個"電門制" 係司機位PANEL 既右邊. 近O個兩個中門開關位.
作者: Lulusa    時間: 28-5-2014 12:55

係咪有得揀ON-OFF個個?係咪OFF左就可用人手推?我試過OFF過但又唔肯得已可轉手動, 所以唔敢大力推,係咪OFF左都好緊要好用力拉推架? 謝謝.
作者: hkpchung    時間: 28-5-2014 14:05

我試過啲細路條安全帶放唔好,CLICK 住,所以你最好睇吓有無野阻住
作者: RIOLAM129    時間: 28-5-2014 15:01

我試過啲細路條安全帶放唔好,CLICK 住,所以你最好睇吓有無野阻住
hkpchung 發表於 28-5-2014 14:05
最壞打算係 "防夾" 感應器壞
作者: fw18    時間: 28-5-2014 15:06

係咪有得揀ON-OFF個個?係咪OFF左就可用人手推?我試過OFF過但又唔肯得已可轉手動, 所以唔敢大力推,係咪OFF左都好緊要好用力拉推架? 謝謝.
Lulusa 發表於 28-5-2014 12:55
是.
大唔大力係睇人喎.....

Check 清條軌有無雜物,上下及車身三條都要
作者: Lulusa    時間: 28-5-2014 17:55

咁似係感應器壞, 係時得時唔得, 如路軌有野應該都關唔埋.
如感應器壞, 修理要好貴?
作者: RIOLAM129    時間: 28-5-2014 18:23

咁似係感應器壞, 係時得時唔得, 如路軌有野應該都關唔埋.
如感應器壞, 修理要好貴?
Lulusa 發表於 28-5-2014 17:55
要問問 Sammy / Cliff / Charles ..... 呢幾位高人
作者: charlesl    時間: 29-5-2014 08:00

本帖最後由 charlesl 於 29-5-2014 08:05 編輯

會唔會係motor壞??
我估"防夾"感應器只係Current Sensor...壞機會少D
作者: Lulusa    時間: 29-5-2014 09:41

試左揀OFF但手動唔到, 開到關唔到, 呢幾日又正常返, 唔知關唔關前排潮濕事, 再睇下點, 如再唔得真係要去整, 路軌睇左無野阻住
作者: RIOLAM129    時間: 29-5-2014 11:45

試左揀OFF但手動唔到, 開到關唔到, 呢幾日又正常返, 唔知關唔關前排潮濕事, 再睇下點, 如再唔得真係要去整, 路軌睇左無野阻住
Lulusa 發表於 29-5-2014 09:41
貴既去大昌, 平既去(大昌屬下)捷信, 包穩陣




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://www.stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0