電門壞左,開無問題,係關個下關到1半彈返開,請問有無人知點攪?同埋電門可否轉手動?按咩制?我部係2007年stepwgn,唔該各位解答!謝 Lulusa 發表於 28-5-2014 06:40
我試過啲細路條安全帶放唔好,CLICK 住,所以你最好睇吓有無野阻住 hkpchung 發表於 28-5-2014 14:05
係咪有得揀ON-OFF個個?係咪OFF左就可用人手推?我試過OFF過但又唔肯得已可轉手動, 所以唔敢大力推,係咪OFF左都好緊要好用力拉推架? 謝謝. Lulusa 發表於 28-5-2014 12:55
咁似係感應器壞, 係時得時唔得, 如路軌有野應該都關唔埋. 如感應器壞, 修理要好貴? Lulusa 發表於 28-5-2014 17:55
試左揀OFF但手動唔到, 開到關唔到, 呢幾日又正常返, 唔知關唔關前排潮濕事, 再睇下點, 如再唔得真係要去整, 路軌睇左無野阻住 Lulusa 發表於 29-5-2014 09:41