Board logo

標題: 新手報到 07 RG1 [打印本頁]

作者: mikechan    時間: 10-6-2014 15:44     標題: 新手報到 07 RG1

各師兄好, 我剛買左07/14 水貨 stepwgn
作者: 韋拿    時間: 10-6-2014 16:27

我都係
作者: marco88    時間: 10-6-2014 16:30

快D入會,我都係O7年RG1
作者: mikechan    時間: 10-6-2014 17:24

已經申請,等待admin PM
作者: 韋拿    時間: 10-6-2014 17:52

我都係
作者: marco88    時間: 10-6-2014 18:42

入埋WHatsapp
作者: hkchengs    時間: 10-6-2014 19:26

歡迎!
我都係07 RG1但無魚眼!
作者: mikechan    時間: 11-6-2014 11:22

各位Ching,請問有冇得配多一個remote,原裝得2條匙,1個開門remote.thanks

作者: mikechan    時間: 11-6-2014 11:30

我都係
韋拿 發表於 10-6-2014 16:27
恭喜晒ching. 成為 Stepwgn正式會員
作者: Kingcow    時間: 11-6-2014 13:22

已經申請,等待admin PM
mikechan 發表於 10-6-2014 17:24
歡迎加入,請check pm
作者: louisha    時間: 12-6-2014 14:55

去邊度入埋WHatsapp??
作者: louisha    時間: 12-6-2014 14:55

你係車行買? 一齊順利?
作者: mikechan    時間: 12-6-2014 17:58

你係車行買? 一齊順利?
louisha 發表於 12-6-2014 14:55
係呀,九龍灣而家同捷信(大昌旗下)合作,俾1980驗車,包6個月保養,車行寫明驗車報告大撞水浸即退訂,有事驗車費車行俾,冇事我俾,收到報告都好詳細,咪當買個驗車加保養囉。車未到手,但到現在還算順利。
作者: mikechan    時間: 24-6-2014 17:10

本帖最後由 mikechan 於 26-6-2014 14:44 編輯

好多好多想換/買,就破產啦。

Bridgestone GR100 x 4 (done) ,LED房燈 (done),金屬油門腳踏,金屬門邊腳踏,搖控雙電門制 (remote),中門按制,地毯(done),水潑,車機,防盜,汽車黑盒(done),燈眉..................
作者: simon88    時間: 24-6-2014 17:19

本帖最後由 simon88 於 24-6-2014 17:23 編輯

金屬腳踏(油門?),邊到買?
作者: mikechan    時間: 24-6-2014 17:29

金屬腳踏(油門?),邊到買?
simon88 發表於 24-6-2014 17:19
I don't know, just want to buy....
作者: simon88    時間: 24-6-2014 17:32

16# mikechan



http://s.taobao.com/search?q=%B1 ... 09.5803581.d4908513
作者: mikechan    時間: 25-6-2014 13:09

16# mikechan



http://s.taobao.com/search?q=%B1 ... 09.5803581.d4908513
simon88 發表於 24-6-2014 17:32
淘宝見有師兄中招,唔知邊款岩
作者: crazynitro    時間: 7-8-2014 21:14

好多好多想換/買,就破產啦。

Bridgestone GR100 x 4 (done) ,LED房燈 (done),金屬油門腳踏,金屬門邊腳踏,搖控雙電門制 (remote),中門按制,地毯(done),水潑,車機,防盜,汽車黑盒(done),燈眉............... ...
mikechan 發表於 24-6-2014 17:10
4 X gr100 幾$?
作者: simon88    時間: 7-8-2014 21:43

19# crazynitro
荃灣中華報$1230    17吋each




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://www.stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0