

係呀⋯停車位置地下又無油,應該燒左機會大
係車房定油站換?

不幸中大幸
都唔知係唔好彩定好彩...
抬偈 。。。?

包抬偈?
唔洗自已比已经是萬幸小弟架2009年水貨RK5攞左未夠半年,行左5000上次換偈油無事,之后又行左5000,再換既时候放油得番半L多D,聽人講可能因为喺日本太粗米同保養唔好,搞到个偈食偈油,有無師兄有其他高見或相同經驗 ...
Mingming_123 發表於 15-6-2014 22:42


http://www.honda.co.jp/recall/other/130725.html
日本好似上年有講,有師兄識日文可以解下
Mingming_123 發表於 14-8-2014 21:01

日本FD 既譯法.....
5種Stepwagn的piston, piston ring的保養期延長
在有以下情況發生, 會延長保養期.
內容:
由中低速到停止之間, 在沒有踏刹車而讓汽車減速之類的運行, 這種類似對潤滑油劣化造成不利的運行條件 ...
fw18 發表於 27-8-2014 18:10
http://www.honda.co.jp/recall/other/130725.html
日本好似上年有講,有師兄識日文可以解下
Mingming_123 發表於 14-8-2014 21:01
| 歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://www.stepwgnhk.com/) | Powered by Discuz! 7.0.0 |