Board logo

標題: RK5 食偈油 [打印本頁]

作者: Mingming_123    時間: 15-6-2014 22:42     標題: RK5 食偈油

小弟架2009年水貨RK5攞左未夠半年,行左5000上次換偈油無事,之后又行左5000,再換既时候放油得番半L多D,聽人講可能因为喺日本太粗米同保養唔好,搞到个偈食偈油,有無師兄有其他高見或相同經驗
作者: chclwong    時間: 15-6-2014 22:43

得返半L
作者: Mingming_123    時間: 15-6-2014 22:59

係呀⋯停車位置地下又無油,應該燒左機會大
作者: simon88    時間: 15-6-2014 23:38

燒偈油死氣喉會有藍煙,試下叫朋支揸,自己揸一架車跟尾叫朋友大油上斜睇下有冇大煙
作者: eric0754    時間: 16-6-2014 10:14

有聽過燒偈油,但未聽過燒咁多
你用咩偈油?
作者: Mingming_123    時間: 16-6-2014 11:15

5w40 牌子唔記得
作者: eric0754    時間: 16-6-2014 11:27

5w40 牌子唔記得
Mingming_123 發表於 16-6-2014 11:15
係車房定油站換?
有冇睇清楚佢真係有倒入去?
作者: mnywong    時間: 16-6-2014 11:29

得翻半L應該著Engine燈.
作者: Mingming_123    時間: 16-6-2014 13:43

係車房換,睇住佢倒入去
Strpwgn無偈油燈,另外我engine未有着,可能未夠少掛
作者: Jks    時間: 16-6-2014 14:19

唔係啩, 無偈油燈 。。。?有無個好似茶壺icon咁嘅燈呀?
作者: chclwong    時間: 16-6-2014 14:27

係車房換,睇住佢倒入去
Strpwgn無偈油燈,另外我engine未有着,可能未夠少掛
Mingming_123 發表於 16-6-2014 13:43
你都要開車入車房...所以唔會無著過ENGINE掛
作者: victor    時間: 16-6-2014 15:29

警示燈不可能無偈油燈的。
得番半升流番出來就大件事了,副偈可能已經內傷了!
作者: Mingming_123    時間: 16-6-2014 15:51

入車房睇完,要抬偈
作者: Mingming_123    時間: 16-6-2014 15:52

車行包的不幸中大幸
作者: mnywong    時間: 16-6-2014 15:54

都唔知係唔好彩定好彩...
作者: Jks    時間: 16-6-2014 15:55

抬偈 。。。?
作者: eric0754    時間: 16-6-2014 15:56

半L 行車,副偈已死左大半
作者: Kingcow    時間: 16-6-2014 17:17

車行包的不幸中大幸
Mingming_123 發表於 16-6-2014 15:52
邊間車行會包埋?
作者: chclwong    時間: 16-6-2014 17:48

抬偈
作者: leungtaiman    時間: 16-6-2014 17:50

邊間車行會包埋?
Kingcow 發表於 16-6-2014 17:17
抬偈都包,咁筍
作者: victor    時間: 16-6-2014 18:02

邊間車行會包埋?
Kingcow 發表於 16/6/2014 05:17 PM
車行喔? 包抬偈?
作者: Mingming_123    時間: 16-6-2014 18:06

唔洗自已比已经是萬幸
作者: chclwong    時間: 16-6-2014 18:19

咁最終check唔check到乜事導得返半L?
作者: Mingming_123    時間: 16-6-2014 18:55

我部水貨車,買既时候講明有半年保養,所以包抬偈!
问题應該係太粗米
作者: sammykwan    時間: 16-6-2014 20:59

小弟架2009年水貨RK5攞左未夠半年,行左5000上次換偈油無事,之后又行左5000,再換既时候放油得番半L多D,聽人講可能因为喺日本太粗米同保養唔好,搞到个偈食偈油,有無師兄有其他高見或相同經驗 ...
Mingming_123 發表於 15-6-2014 22:42
how could that possible you didn't notice before going to oil change?
作者: turbojet    時間: 17-6-2014 14:14

1# Mingming_123
作者: turbojet    時間: 17-6-2014 14:38

你個情況同我公司部公司車 - 10年RK5 (行貨)一模一樣,還著了ENGINE燈,無偈油燈著顯示,翻查天書無說明無偈油會著ENGINE燈,最後找我邦手發現無晒偈油得返0.5L左右,停車場地下又無偈油,應該燒咗機會大,二個月前才返大昌全面檢查過,立即去油站買了4L SHELL 5W50,用此型號朋友以後真是要小心。油渣車會燒偈油廳得多,現在連電油車也燒偈油副偈一定傷透了。
作者: victor    時間: 17-6-2014 15:57

咁用貴偈油咪好重皮!
作者: sammykwan    時間: 17-6-2014 19:25

油格裝左0.2L 偈油,即係得0.3L分分鐘已經係油泥,杰到走唔到
作者: sammykwan    時間: 17-6-2014 19:28

http://www.stepwgnhk.com/viewthr ... &extra=page%3D1
作者: Mingming_123    時間: 17-6-2014 21:55

Sammy 兄,小弟怕毒死,所以無做正式會員,可否講解下
另外turbojet兄,你部公司車現在如何
作者: simon88    時間: 17-6-2014 22:05

Sammy 兄,小弟怕毒死,所以無做正式會員,可否講解下
另外turbojet兄,你部公司車現在如何
Mingming_123 發表於 17-6-2014 21:55
真係會毒死,淨係自動摺鏡,開門制,己經流口水
作者: sammykwan    時間: 17-6-2014 22:14

Sammy 兄,小弟怕毒死,所以無做正式會員,可否講解下
另外turbojet兄,你部公司車現在如何
Mingming_123 發表於 17-6-2014 21:55
I still have no idea how you can tell there is only 0.5L oil in the engine.....and if the engine has only 0.5L engine oil, it should be overheat and the pistons will be stuck.
作者: turbojet    時間: 18-6-2014 15:43

今天剛剛又坐此車過海,因公司有此款車三部,分別為 10/12/14年款,我問司機大佬部車怎樣,他說上次我邦手搞掂之後什麼事都沒有了,但早兩天又出現過相同情況,因我曾經教過他們用另一種方法可以消除 ENGINE燈亮着方法,他們做了一次就 OK 了,我估計傘令( PISTON RING )已經開經鬆了, 情況同之前一樣繼續燒偈油,所以我見議公司快D入廠檢查,也問過大昌情況他們說有機會要抬偈檢查,現在還未入廠,不過架車我感覺還好有力無事一樣,但已經約了大昌入廠,如果有好消息告訴各位 RK之友。忘記告訴你部車行了 115800公里,不過我部 RG也行了 111800公里都沒有事。
作者: Mingming_123    時間: 21-6-2014 18:46

相信RK粗米既成因比較大
作者: turbojet    時間: 4-7-2014 15:28

終於大食又無力了,入廠大昌話要抬偈大修,價錢可以買個二手咁貴及可能報廢。
作者: turbojet    時間: 4-7-2014 15:31

還有部公司車每五仟公里返廠換偈油,經常定時定候回廠檢查,現在也一樣死偈。
作者: ricky410    時間: 4-7-2014 20:28

又係講抬計,呢輪興呀
作者: Mingming_123    時間: 14-8-2014 21:01

http://www.honda.co.jp/recall/other/130725.html
日本好似上年有講,有師兄識日文可以解下
作者: sammykwan    時間: 17-8-2014 03:46

http://www.honda.co.jp/recall/other/130725.html
日本好似上年有講,有師兄識日文可以解下
Mingming_123 發表於 14-8-2014 21:01
seems 8813 can help on this
作者: leungtaiman    時間: 17-8-2014 13:44

seems 8813 can help on this
sammykwan 發表於 17-8-2014 03:46
咁神奇,食偈油8813又得
作者: sammykwan    時間: 17-8-2014 14:02

咁神奇,食偈油8813又得
leungtaiman 發表於 17-8-2014 13:44
from my understanding the recall is about combustion deposit
作者: rogertai    時間: 21-8-2014 11:25

本帖最後由 rogertai 於 21-8-2014 11:26 編輯

By Google Translate:

五種型號,如高斯白噪聲,活塞環的延長保修活塞 (2013年8月1日)

如果發生下列事件,我們將延長保修期。



內容
如果操作條件不利的操作等,如根據使用頻率減慢,而無需向制動到停止只是中期低速運行之前,將油劣化大時,通過油的劣化(*)產生的沉積物被保留在油環圍繞這樣做可能會導致油環的孔被堵塞回油,油耗增加密封不良。
 
*押金:...        碳化物和氧化物中的發動機的燃燒室中產生的,該發動機的燃燒,例如燃料或油

保修期
我將延長到9年的保修期,活塞,活塞環的。
[保修的基本週期]                ⇒     [變更後保修期]
從登記的新車之日起5年        從登記的新車之日起9年
但是,行駛在這期間          
距離直到十萬公里         

工作
檢查的結果,如果適用的話,將不收取任何費用,以提高商品的活塞,在本田的經銷商活塞環更換。
作者: Kingcow    時間: 21-8-2014 18:16

Residues deposit and hinder valves operation?
作者: fw18    時間: 27-8-2014 18:10

日本FD 既譯法.....


5種Stepwagn的piston, piston ring的保養期延長
在有以下情況發生, 會延長保養期.

內容:
由中低速到停止之間, 在沒有踏刹車而讓汽車減速之類的運行, 這種類似對潤滑油劣化造成不利的運行條件如果產生次數頻密, 會使潤滑油劣化而產生的積聚物停留在grease rings周圍, 倒塞在潤滑油returning hole, 產生對grease rings的oil seal的不良, 從而增加潤滑油的消耗量.

保養期:
對piston, piston ring延長到9年
基本保養期 – 新車登記開始5年, 但在10萬km以內
更新後保養期 – 新車登記開始9年以內

作者: kyy94312    時間: 26-2-2015 12:08

日本FD 既譯法.....


5種Stepwagn的piston, piston ring的保養期延長
在有以下情況發生, 會延長保養期.

內容:
由中低速到停止之間, 在沒有踏刹車而讓汽車減速之類的運行, 這種類似對潤滑油劣化造成不利的運行條件 ...
fw18 發表於 27-8-2014 18:10
香港Honda都包嗎?
作者: ken1473    時間: 29-7-2015 12:15

http://www.honda.co.jp/recall/other/130725.html
日本好似上年有講,有師兄識日文可以解下
Mingming_123 發表於 14-8-2014 21:01
八掛問下你係邊間車行買架?真係咁好包你換偈




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://www.stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0