Board logo

標題: 出新車問題 [打印本頁]

作者: bearonweb    時間: 24-7-2014 09:10     標題: 出新車問題

如果我宜家買新車, 車行話要11月先交到車. 其實會唔會蝕左? 定係下年年頭買出廠日期為15年最著數? 的人成日話唔好年尾買, 係唔係咁解?
THX
作者: hkchengs    時間: 24-7-2014 11:27

師兄
年頭出車就將來賣車著數啲
年尾車行車價會做減價清舊貨
各有利害
作者: clovislau    時間: 24-7-2014 11:38

哇,要11月先交車,等咁耐?
但好似今年年尾轉款喎
作者: Kingcow    時間: 24-7-2014 11:42

哇,要11月先交車,等咁耐?
但好似今年年尾轉款喎
clovislau 發表於 24-7-2014 11:38
Bearon未必出Stepwgn 呢
作者: clovislau    時間: 24-7-2014 11:55

Bearon未必出Stepwgn 呢
Kingcow 發表於 24-7-2014 11:42
又係喎
作者: bearonweb    時間: 24-7-2014 12:04

5# clovislau

打算出NOAH
作者: Kingcow    時間: 24-7-2014 14:40

新款Noah真係大熱
作者: hahohaho    時間: 24-7-2014 16:39

noah7座ok, 8座就退步
作者: bearonweb    時間: 24-7-2014 17:25

8# hahohaho


ching, 何解?
作者: clovislau    時間: 24-7-2014 17:31

8# hahohaho


ching, 何解?
bearonweb 發表於 24-7-2014 17:25
8座冇天窗,冇包圍,冇音響,冇合金鈴,得左電趟門
7座full option
作者: Kingcow    時間: 24-7-2014 17:36

8座冇天窗,冇包圍,冇音響,冇合金鈴,得左電趟門
7座full option
clovislau 發表於 24-7-2014 17:31
齋車一部,有排吸毒,有排玩
作者: leungtaiman    時間: 25-7-2014 06:00

Noah好似8座仲平過7座
作者: thomas1113lo    時間: 25-7-2014 07:52

Noah好似8座仲平過7座
leungtaiman 發表於 25-7-2014 06:00
8座無option,緊係平d啦
作者: gogo    時間: 25-7-2014 08:24

呢隻option??

作者: gogo    時間: 25-7-2014 08:27

本帖最後由 gogo 於 25-7-2014 08:36 編輯

呢隻option??

作者: cliffchow    時間: 25-7-2014 08:31

8座冇天窗,冇包圍,冇音響,冇合金鈴,得左電趟門
7座full option
clovislau 發表於 2014-7-24 17:31
7座只是香港叫做full option. 日本仲有好多parts無加 ... 見紫色noah就知
作者: hk_allen    時間: 25-7-2014 08:46

冇option仲好,自己攪,但冇右電趟係一個問題
作者: bearonweb    時間: 25-7-2014 09:12

16# cliffchow


日本版仲有咩OPTION 野係港版7坐冇既?




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://www.stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0