Board logo

標題: 意想不到的攞車經驗 [打印本頁]

作者: 黃森    時間: 11-10-2014 11:36     標題: 意想不到的攞車經驗

今日新車落地,一早去九龍灣Honda攞車,正當循例驗收時,無意中在車門邊發現一隻曱甴在爬 ,size係屬於初生的(比蟻大些),其後陸續在車外不同位置發現同size嘅曱由共4、5隻,個sales全程見到都覺得有問題,最後佢話要同廠傾番個解決辦法,要下星期回來再攞車,真的担心這問題後遺病可大可小 ,唔知有右c hing試過
作者: 黃森    時間: 11-10-2014 11:42

希望committee能給我一些建議
作者: Kingcow    時間: 11-10-2014 12:47

攞另一部車用住先
作者: 黃森    時間: 11-10-2014 15:55

問過做車行的朋友,好可能係shipping時出事,解決方法只有揾間密室用殺蟲煙霧彈全車燻足3日才夠切底,必需要連d蛋都殺死,過程要叫事主去睇或拍片做證,最後要做埋車廂內籠清潔及steam。
因我有初生bb,所以必需小心處理
作者: chclwong    時間: 11-10-2014 16:07

問過做車行的朋友,好可能係shipping時出事,解決方法只有揾間密室用殺蟲煙霧彈全車燻足3日才夠切底,必需要連d蛋都殺死,過程要叫事主去睇或拍片做證,最後要做埋車廂內籠清潔及steam。
因我有初生bb,所以必需小心 ...
黃森 發表於 11-10-2014 15:55
新車要咁攪法
作者: 黃森    時間: 11-10-2014 17:30

新車要咁攪法
chclwong 發表於 11-10-2014 16:07
噢……真係灰爆 亦好激氣
作者: ttam    時間: 11-10-2014 18:48

唯有焗一焗
作者: eric0754    時間: 11-10-2014 20:06

Sam, 想問你有冇包皮?

呢個情況一定要焗,但大昌無可能(唔會)做到密封焗三日
作者: cliffchow    時間: 11-10-2014 21:28

新車我接受到,大人一定接受唔到。可否退錢或轉車?
作者: 黃森    時間: 11-10-2014 22:51

Sam, 想問你有冇包皮?

呢個情況一定要焗,但大昌無可能(唔會)做到密封焗三日
eric0754 發表於 11-10-2014 20:06
一見你個問題咁私人即時比你赫親 (講笑)
我座椅係全包皮的 ,點解咁問
到底可以焗幾多日我想只能據理力爭……
作者: 黃森    時間: 11-10-2014 22:54

新車我接受到,大人一定接受唔到。可否退錢或轉車?
cliffchow 發表於 11-10-2014 21:28
即時問過個sales話冇得換個第二架
作者: RIOLAM129    時間: 11-10-2014 23:00

若果要焗,我相信佢哋會成架車放入焗油房焗
作者: 黃森    時間: 12-10-2014 00:18

若果要焗,我相信佢哋會成架車放入焗油房焗
RIOLAM129 發表於 11-10-2014 23:00
完全agreed
作者: hk_allen    時間: 12-10-2014 00:23

本帖最後由 hk_allen 於 12-10-2014 07:48 編輯

好慘,新車咁都得,whatsapp去蘋果報料搞大佢除非換個第2架
作者: sammykwan    時間: 12-10-2014 03:22

the bugs may be from the local shop when adding options....
作者: eric0754    時間: 12-10-2014 04:08

一見你個問題咁私人即時比你赫親 (講笑)
我座椅係全包皮的 ,點解咁問
到底可以焗幾多日我想只能據理力爭……
黃森 發表於 11-10-2014 22:51
我意思就係同森美一樣,會唔會係香港包皮/整其他野個時入左去?
作者: sammykwan    時間: 12-10-2014 05:13

我意思就係同森美一樣,會唔會係香港包皮/整其他野個時入左去?
eric0754 發表於 12-10-2014 04:08
其实車真係好2養蟲,所以用橡胶地毯会好D
作者: 黃森    時間: 12-10-2014 12:05

the bugs may be from the local shop when adding options....
sammykwan 發表於 12-10-2014 03:22
都有可能,但最重要係make sure架車冇哂曱甴先能放心,但佢地要證明比我睇佢地有合理地處理問題,希望佢地認真d啦
作者: sammykwan    時間: 12-10-2014 17:19

都有可能,但最重要係make sure架車冇哂曱甴先能放心,但佢地要證明比我睇佢地有合理地處理問題,希望佢地認真d啦
黃森 發表於 12-10-2014 12:05
if they just use a dehumidifier to dry the car of a few days, all bugs will be gone...coz all bugs need to live with water.
作者: 黃森    時間: 12-10-2014 20:05

if they just use a dehumidifier to dry the car of a few days, all bugs will be gone...coz all bugs need to live with water.
sammykwan 發表於 12-10-2014 17:19
If this method worked, it must be the best. Coz using insecticide will hazardous to health, especially carrying new born baby. If so, Sammy hing, is your shop has any services provided for this situation?
作者: sammykwan    時間: 13-10-2014 00:55

If this method worked, it must be the best. Coz using insecticide will hazardous to health, especially carrying new born baby. If so, Sammy hing, is your shop has any services provided for this situa ...
黃森 發表於 12-10-2014 20:05
no......we only have steam
作者: Kingcow    時間: 13-10-2014 01:04

Cockroach can live long without water
作者: 黃森    時間: 13-10-2014 08:38

Cockroach can live long without water
Kingcow 發表於 13-10-2014 01:04
You're right. They can live for a month without water
作者: cliffchow    時間: 13-10-2014 08:50

即時問過個sales話冇得換個第二架
黃森 發表於 2014-10-11 22:54
比我大人知, 一定嘈到拆天. 老實講, 唔會收貨.
作者: sammykwan    時間: 13-10-2014 09:20

Cockroach can live long without water
Kingcow 發表於 13-10-2014 01:04
from my knowledge, they can't...

http://www.wikihow.com/Get-Rid-of-Roaches
作者: RIOLAM129    時間: 13-10-2014 09:40

換車..................要幾大耐性至得
我前年維修車身有不滿 (兩隻新門有花又唔 Fit 位), 出咗幾次信比 "葉滿堂",
條友安排咗 "3個師傅/1個工程師/1個客戶服務部負責人/1個車身部負責人"一齊 Check,
我就自已一個人, 可能我好蝦啦, 開初佢地個個話架車無維修合標準,
我同佢地傾足 30 分鐘, 之後就話可以即刻安排 "律師/公證行/傳媒" 來,
佢地先再跟, 同免費噴頭尾泵把和免費換窗邊膠, 之後個車身部負責人被調上"東莞",
今年才調回來做客戶服務部負責人, 呢件事响大昌都幾多人知, 可以收下風
作者: Kingcow    時間: 13-10-2014 13:48

"cockroaches can live without food for one month, but will only survive a week without water."
計埋其間由卵孚出的,要乾個幾星期先夠
作者: 黃森    時間: 13-10-2014 21:49

換車..................要幾大耐性至得
我前年維修車身有不滿 (兩隻新門有花又唔 Fit 位), 出咗幾次信比 "葉滿堂",
條友安排咗 "3個師傅/1個工程師/1個客戶服務部負責人/1個車身部負責人"一齊 Check,
我就自已一個 ...
RIOLAM129 發表於 13-10-2014 09:40
請問你講嗰位係咪customer service manager姓柯? 佢今日打比我,開始時話瞭解過d曱甴應該只係響車外發現,車內應該冇,所以唔洗焗!!跟住我同佢講點解可以sure車內冇,佢就話師父打算拆開d零件檢查是否有曱甴,我問佢諗住點拆法先,佢話詳細要同師傅傾....噢,很擔心他在敷衍我,我想如果他們冇d合理地比較今人放心的解決方法,我只會要求refund,我錢已經比足,但貨有問題導致不能收貨!
作者: RIOLAM129    時間: 14-10-2014 09:14

請問你講嗰位係咪customer service manager姓柯? 佢今日打比我,開始時話瞭解過d曱甴應該只係響車外發現,車內應該冇,所以唔洗焗!!跟住我同佢講點解可以sure車內冇,佢就話師父打算拆開d零件檢查是否有曱甴, ...
黃森 發表於 13-10-2014 21:49
不是.......大昌客戶服務部有幾個專比人插既經理, 姓柯是其中一個,
上次接我 Case 是衛小姐, 以我所知這些經理是無實權的, 經高人
(大昌高層 + 記者朋友) 指導後我直接向以下人士投訴, 才解決到件事.

執行董事 - 許應斌 / 行政總裁 - 葉滿堂 / 總經理 - 朱益潮

記著 : 你有權拒絕拆車, 因為佢只會叫班學徒拆, 一定有花及對唔番位, 同埋只拆內格.
         佢唔肯焗車, 其中原因是功夫多, 因為所有非受熱部份需要拆去或包好才可焗,
         大功夫過焗油和照燈
作者: Wong    時間: 14-10-2014 10:43

哗,我不是说风涼话,如果咁计,咪连买新车都有风险?部车有事,但又不可退货換过部。
作者: RIOLAM129    時間: 14-10-2014 11:41

哗,我不是说风涼话,如果咁计,咪连买新车都有风险?部车有事,但又不可退货換过部。
Wong 發表於 14-10-2014 10:43
退換機會是很微的, 由其是新車, 因為車行收回即變二手,
到時再賣個價肯定差過陳列車, 但又唔係任佢蝦.
例如 : 賠油券 + 延長保養 + 送特級護理.........
作者: RIOLAM129    時間: 14-10-2014 15:58

請問你講嗰位係咪customer service manager姓柯? 佢今日打比我,開始時話瞭解過d曱甴應該只係響車外發現,車內應該冇,所以唔洗焗!!跟住我同佢講點解可以sure車內冇,佢就話師父打算拆開d零件檢查是否有曱甴, ...
黃森 發表於 13-10-2014 21:49
剛剛確定 九龍灣大昌 客戶服務部無人姓柯,
而且佢哋 Check 過無客投訴 Stepwagon 新車有曱甴,
究竟發生什麼事??
作者: 黃森    時間: 14-10-2014 17:34

哗,我不是说风涼话,如果咁计,咪连买新车都有风险?部车有事,但又不可退货換过部。
Wong 發表於 14-10-2014 10:43
exactly
作者: 黃森    時間: 14-10-2014 17:47

不是.......大昌客戶服務部有幾個專比人插既經理, 姓柯是其中一個,
上次接我 Case 是衛小姐, 以我所知這些經理是無實權的, 經高人
(大昌高層 + 記者朋友) 指導後我直接向以下人士投訴, 才解決到件事.

執行董事 ...
RIOLAM129 發表於 14-10-2014 09:14
姓柯嘅剛回覆,建議交比滅蟲公司搞,經滅蟲公司建議做法,然後經我accept做法就去馬,我要求全程拍片,最後做全車大清潔,全部要honda比錢 我想這樣應該可以放心吧
btw, 我intention想揾unicon做全車大清潔嗰part
作者: sammykwan    時間: 14-10-2014 17:49

姓柯嘅剛回覆,建議交比滅蟲公司搞,經滅蟲公司建議做法,然後經我accept做法就去馬,我要求全程拍片,最後做全車大清潔,全部要honda比錢 我想這樣應該可以放心吧
btw, 我intention想揾unicon做全車大清 ...
黃森 發表於 14-10-2014 17:47
Thx for considering our service.
作者: williamgas    時間: 14-10-2014 17:50

有BB, 太太點都會唔開心點解新車有曱甴, 會唔會影響小朋友.
我都係BB剛出世, 買左架易手RK1.
都3日, 似乎大昌唔係好認真去處理你既問題.
作者: RIOLAM129    時間: 14-10-2014 18:51

姓柯嘅剛回覆,建議交比滅蟲公司搞,經滅蟲公司建議做法,然後經我accept做法就去馬,我要求全程拍片,最後做全車大清潔,全部要honda比錢 我想這樣應該可以放心吧
btw, 我intention想揾unicon做全車大清 ...
黃森 發表於 14-10-2014 17:47
姓柯真係果個唔係客戶服務經理,可能係維修部,佢地冇報件事上客戶服務部。
作者: RIOLAM129    時間: 14-10-2014 18:53

姓柯嘅剛回覆,建議交比滅蟲公司搞,經滅蟲公司建議做法,然後經我accept做法就去馬,我要求全程拍片,最後做全車大清潔,全部要honda比錢 我想這樣應該可以放心吧
btw, 我intention想揾unicon做全車大清 ...
黃森 發表於 14-10-2014 17:47
搵 Sammy 正確吖,話哂自己友包穩陣
作者: RIOLAM129    時間: 14-10-2014 19:09

姓柯嘅剛回覆,建議交比滅蟲公司搞,經滅蟲公司建議做法,然後經我accept做法就去馬,我要求全程拍片,最後做全車大清潔,全部要honda比錢 我想這樣應該可以放心吧
btw, 我intention想揾unicon做全車大清 ...
黃森 發表於 14-10-2014 17:47
大昌唔可能幫你付 Unicon 條數架,一向都係比油券咋
作者: 黃森    時間: 14-10-2014 22:54

本帖最後由 黃森 於 14-10-2014 23:01 編輯
姓柯真係果個唔係客戶服務經理,可能係維修部,佢地冇報件事上客戶服務部。
RIOLAM129 發表於 14-10-2014 18:51
點解你咁講? 佢話佢係專責處理產品投訴,所有投訴信都係由佢收先喎
如果佢真係咁都呃人,連title都吹水,咁honda呢個代理真係好有誠信問題
作者: RIOLAM129    時間: 14-10-2014 23:51

點解你咁講? 佢話佢係專責處理產品投訴,所有投訴信都係由佢收先喎
如果佢真係咁都呃人,連title都吹水,咁honda呢個代理真係好有誠信問題
黃森 發表於 14-10-2014 22:54
因為我多事搵人問過客戶服務部係咪有個不負責任既柯經理,
同埋同佢講返你件事,點知佢哋話客戶服務部冇人姓柯,
亦未收到有客投訴新車有曱甴,咁我地估姓柯那位人士可能係維修部既人
作者: RIOLAM129    時間: 14-10-2014 23:57

本帖最後由 RIOLAM129 於 15-10-2014 09:42 編輯

一個經理又點會第一身收投訴信吖,唔通佢下面冇人做,
重有凡大昌既客戶投訴,絕大部分係由客戶經理衛小姐跟的,
唔信你去大昌搵衛小姐咪知係咪有人(我/柯先生)吹水囉.




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://www.stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0