
,size係屬於初生的(比蟻大些),其後陸續在車外不同位置發現同size嘅曱由共4、5隻,個sales全程見到都覺得有問題,最後佢話要同廠傾番個解決辦法,要下星期回來再攞車,真的担心這問題後遺病可大可小
,唔知有右c hing試過


問過做車行的朋友,好可能係shipping時出事,解決方法只有揾間密室用殺蟲煙霧彈全車燻足3日才夠切底,必需要連d蛋都殺死,過程要叫事主去睇或拍片做證,最後要做埋車廂內籠清潔及steam。
因我有初生bb,所以必需小心 ...
黃森 發表於 11-10-2014 15:55

亦好激氣
(講笑)
,點解咁問



除非換個第2架

if they just use a dehumidifier to dry the car of a few days, all bugs will be gone...coz all bugs need to live with water.
sammykwan 發表於 12-10-2014 17:19
If this method worked, it must be the best. Coz using insecticide will hazardous to health, especially carrying new born baby. If so, Sammy hing, is your shop has any services provided for this situa ...
黃森 發表於 12-10-2014 20:05


換車..................要幾大耐性至得
我前年維修車身有不滿 (兩隻新門有花又唔 Fit 位), 出咗幾次信比 "葉滿堂",
條友安排咗 "3個師傅/1個工程師/1個客戶服務部負責人/1個車身部負責人"一齊 Check,
我就自已一個 ...
RIOLAM129 發表於 13-10-2014 09:40

請問你講嗰位係咪customer service manager姓柯? 佢今日打比我,開始時話瞭解過d曱甴應該只係響車外發現,車內應該冇,所以唔洗焗!!跟住我同佢講點解可以sure車內冇,佢就話師父打算拆開d零件檢查是否有曱甴, ...
黃森 發表於 13-10-2014 21:49
請問你講嗰位係咪customer service manager姓柯? 佢今日打比我,開始時話瞭解過d曱甴應該只係響車外發現,車內應該冇,所以唔洗焗!!跟住我同佢講點解可以sure車內冇,佢就話師父打算拆開d零件檢查是否有曱甴, ...
黃森 發表於 13-10-2014 21:49

不是.......大昌客戶服務部有幾個專比人插既經理, 姓柯是其中一個,
上次接我 Case 是衛小姐, 以我所知這些經理是無實權的, 經高人
(大昌高層 + 記者朋友) 指導後我直接向以下人士投訴, 才解決到件事.
執行董事 ...
RIOLAM129 發表於 14-10-2014 09:14
我想這樣應該可以放心吧姓柯嘅剛回覆,建議交比滅蟲公司搞,經滅蟲公司建議做法,然後經我accept做法就去馬,我要求全程拍片,最後做全車大清潔,全部要honda比錢我想這樣應該可以放心吧
btw, 我intention想揾unicon做全車大清 ...
黃森 發表於 14-10-2014 17:47
姓柯嘅剛回覆,建議交比滅蟲公司搞,經滅蟲公司建議做法,然後經我accept做法就去馬,我要求全程拍片,最後做全車大清潔,全部要honda比錢我想這樣應該可以放心吧
btw, 我intention想揾unicon做全車大清 ...
黃森 發表於 14-10-2014 17:47
姓柯嘅剛回覆,建議交比滅蟲公司搞,經滅蟲公司建議做法,然後經我accept做法就去馬,我要求全程拍片,最後做全車大清潔,全部要honda比錢我想這樣應該可以放心吧
btw, 我intention想揾unicon做全車大清 ...
黃森 發表於 14-10-2014 17:47
姓柯嘅剛回覆,建議交比滅蟲公司搞,經滅蟲公司建議做法,然後經我accept做法就去馬,我要求全程拍片,最後做全車大清潔,全部要honda比錢我想這樣應該可以放心吧
btw, 我intention想揾unicon做全車大清 ...
黃森 發表於 14-10-2014 17:47
| 歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://www.stepwgnhk.com/) | Powered by Discuz! 7.0.0 |