Board logo

標題: 新人報到,各位師兄師姊好。 [打印本頁]

作者: Karsten    時間: 25-10-2014 23:59     標題: 新人報到,各位師兄師姊好。

小弟剛入手2011 黑色rk5 水貨。

剛從日本訂了全套affection包圍,尾翼,鬼面罩,燈眉,etc..準備幫愛車大變身,預計1月有得同大家見面學野,希望大家多多指教。

剛換了pioneer車機及blackvue dr650 車cam 。 待包圍及配件到後準備換避震,軚鈴,cusco頂吧,cusco蝦so,cusco底架,頭尾ap鮑及音響,師兄們有無好解議。

另外小弟住天水圍,平時鐘意駁下燈,diy下,洗下車,有無呢邊區既wtsapp group可以一齊交流下
作者: carboy1829    時間: 26-10-2014 08:26


作者: ttam    時間: 26-10-2014 08:27

welcome
作者: hk_allen    時間: 26-10-2014 09:35

welcome for the list too
作者: charlesl    時間: 26-10-2014 10:54

hihi!!
作者: Karsten    時間: 26-10-2014 11:14

Hello hello,師兄們好
作者: chclwong    時間: 26-10-2014 11:19

hello
好似無元天屯group
作者: thomas1113lo    時間: 26-10-2014 11:34

元天屯都係我個group
作者: nevillee    時間: 26-10-2014 14:00

又一富貴兵團
作者: cliffchow    時間: 26-10-2014 14:02

hi
作者: Karsten    時間: 26-10-2014 14:29

元天屯都係我個group
thomas1113lo 發表於 26-10-2014 11:34
Hello師兄可唔可以受埋我玩
作者: Karsten    時間: 26-10-2014 18:10

又一富貴兵團
nevillee 發表於 26-10-2014 14:00
師兄唔好咁講 其實要捱麵包的
作者: charlesl    時間: 26-10-2014 22:40

師兄唔好咁講 其實要捱麵包的
Karsten 發表於 26-10-2014 18:10

作者: DAN!EL    時間: 26-10-2014 23:18


作者: herojim    時間: 27-10-2014 11:33

師兄唔好咁講 其實要捱麵包的
Karsten 發表於 26-10-2014 18:10
依家買麵包仲貴過捱公仔麵
麵包都有貴價麵包
作者: Karsten    時間: 28-10-2014 09:02

依家買麵包仲貴過捱公仔麵
麵包都有貴價麵包
herojim 發表於 27-10-2014 11:33
一包方包食一個星期
作者: DAN!EL    時間: 28-10-2014 09:51

套affection訂咗face1定face2?
作者: Karsten    時間: 28-10-2014 11:52

套affection訂咗face1定face2?
DAN!EL 發表於 28-10-2014 09:51
type A, 黑色果款
作者: DAN!EL    時間: 28-10-2014 18:50

type A, 黑色果款
Karsten 發表於 28-10-2014 11:52
咁咪冇得玩4出
作者: l1e0w9    時間: 28-10-2014 20:28

affection超型喔
作者: Karsten    時間: 29-10-2014 17:18

咁咪冇得玩4出
DAN!EL 發表於 28-10-2014 18:50
就係諗住慳返條喉錢, 以前部3色BB已嘗試過4出感受
作者: Karsten    時間: 29-10-2014 17:19

affection超型喔
l1e0w9 發表於 28-10-2014 20:28
好期待...............................................................
作者: gogo    時間: 29-10-2014 17:39

就係諗住慳返條喉錢, 以前部3色BB已嘗試過4出感受
Karsten 發表於 29-10-2014 17:18
Bb 又點同 步威呢。。。。




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://www.stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0