Board logo

標題: 新款Stepwgn幾時出? [打印本頁]

作者: hkjohnnyenglish    時間: 24-11-2014 11:18     標題: 新款Stepwgn幾時出?

請問大家知唔知道Stepwgn幾時出新款?

我想換車,想買新款Stepwgn.

Thanks.
作者: cliffchow    時間: 24-11-2014 11:35

日本方面說15年春
作者: hkjohnnyenglish    時間: 24-11-2014 12:18

Okay thanks.

So will need to wait for few months...... :(
作者: cliffchow    時間: 24-11-2014 12:28

Okay thanks.

So will need to wait for few months...... :(
hkjohnnyenglish 發表於 2014-11-24 12:18
宜家揸緊什麼車?
作者: hkjohnnyenglish    時間: 24-11-2014 12:34

Volkswagen Touran
作者: hhkkhhkk    時間: 30-11-2014 18:15

Volkswagen Touran
hkjohnnyenglish 發表於 24-11-2014 12:34
Touran唔正咩?買stepwgn前我到諗過touran。
作者: ttam    時間: 1-12-2014 13:25

Volkswagen Touran
hkjohnnyenglish 發表於 24-11-2014 12:34
nice car




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://www.stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0