Board logo

標題: RG 軚軨 [打印本頁]

作者: Franco722    時間: 22-1-2015 17:25     標題: RG 軚軨

請問下各位RG用幾多寸軚軨會好啲
現在用15寸原廠軚軨
作者: chclwong    時間: 22-1-2015 17:49

18寸,一步到位
作者: Kingcow    時間: 22-1-2015 18:20

上大鈴都係為靚仔,18吋1步到位
作者: Franco722    時間: 24-1-2015 11:44

最主要是條軨花晒,所以想換
想換16或17寸
18寸簿,伯會太震

有人投訴
作者: cliffchow    時間: 24-1-2015 12:31

最主要是條軨花晒,所以想換
想換16或17寸
18寸簿,伯會太震

有人投訴
Franco722 發表於 2015-1-24 11:44
17寸,215 50 大把軚
作者: Franco722    時間: 26-1-2015 18:19

去問過佢介紹左條東歐呔
GOODEASY

這個牌子得唔得佢報1050條
作者: chclwong    時間: 26-1-2015 18:22

Goodyear?
作者: tommysiew    時間: 26-1-2015 21:38

如果係GOODEASY真係要小心
作者: dicken    時間: 27-1-2015 12:43

請問下各位RG用幾多寸軚軨會好啲
現在用15寸原廠軚軨
Franco722 發表於 22-1-2015 17:25
depends on 你認為咩叫"好" d?
靚d?好灣d?舒服d?
作者: Franco722    時間: 27-1-2015 13:00

1.舒服
2.靚啲
3.好灣啲

想問下各位師兄RG用緊幾多寸軨
作者: chclwong    時間: 27-1-2015 13:20

我Rg1 18寸, 我由17升18 ,18一定好灣 又靚d, 至於舒服 17 18差唔多姐
作者: dicken    時間: 28-1-2015 12:20

1.舒服
2.靚啲
3.好灣啲

想問下各位師兄RG用緊幾多寸軨
Franco722 發表於 27-1-2015 13:00
之前行RG試過15, 17 & 18" 鈴,其實原裝15"最靈活,但個樣唔掂!
我覺得上18"最靚、最型,如果係鍛既話,其實performance會正好多,配合埋靚軑,已經掂!
如埋套避震、底灣,一定好灣好多.
作者: Franco722    時間: 5-2-2015 12:39

問清楚上次可能聽錯
是GOODYEAR先真,想問下這個牌子的呔質數點
作者: chclwong    時間: 5-2-2015 12:47

GOODYEAR 咩款先?
作者: Franco722    時間: 30-3-2015 09:59

昨日去軚鋪,佢介紹yokohama Eraht 1,佢話日本制造會好啲
有冇師兄用過
作者: Wong    時間: 30-3-2015 21:48

昨日去軚鋪,佢介紹yokohama Eraht 1,佢話日本制造會好啲
有冇師兄用過
Franco722 發表於 30-3-2015 09:59
千祈唔好用Earth 1, 跣死你,我用过,雨天真係好跣,比多少少買GR100或PS3啦。
作者: turbojet    時間: 16-4-2015 16:46

之前行RG試過15, 17 & 18" 鈴,其實原裝15"最靈活,但個樣唔掂!
我覺得上18"最靚、最型,如果係鍛既話,其實performance會正好多,配合埋靚軑,已經掂!
如埋套避震、底灣,一定好灣好多. ...
dicken 發表於 28-1-2015 12:20
我部RG 1 勁過你小小,試過晒原廠15、16、17 ,現在終於一步到位 18" 鈴同軚,我覺得上18"最靚、最型,如果你怕震咪換套軟避震。
作者: echung0118    時間: 17-4-2015 10:01

我都係由EARTH 1 轉左GR100, 之前套EARTH 1 話咩環保胎, 行唔夠2萬KM, 胎紋仲好深, 但舊年雨季真係跣到七彩, 轉灣同燈位起步都跣, 換左GR100, 又靜又舒服同咬地, 兩隻胎差好少錢, 我係用205/60/16
作者: sammykwan    時間: 17-4-2015 12:22

我都係由EARTH 1 轉左GR100, 之前套EARTH 1 話咩環保胎, 行唔夠2萬KM, 胎紋仲好深, 但舊年雨季真係跣到七彩, 轉灣同燈位起步都跣, 換左GR100, 又靜又舒服同咬地, 兩隻胎差好少錢, 我係用205/60/16 ...
echung0118 發表於 17-4-2015 10:01
環保胎係咁
作者: Kingcow    時間: 17-4-2015 12:26

我都係由EARTH 1 轉左GR100, 之前套EARTH 1 話咩環保胎, 行唔夠2萬KM, 胎紋仲好深, 但舊年雨季真係跣到七彩, 轉灣同燈位起步都跣, 換左GR100, 又靜又舒服同咬地, 兩隻胎差好少錢, 我係用205/60/16 ...
echung0118 發表於 17-4-2015 10:01

作者: Franco722    時間: 17-4-2015 12:56

換左啦
17'' GR100
作者: echung0118    時間: 17-4-2015 13:32

選擇正確!
作者: turbojet    時間: 17-4-2015 15:22

本帖最後由 turbojet 於 17-4-2015 15:23 編輯
換左啦
17'' GR100
Franco722 發表於 17-4-2015 12:56
選擇正確!X2 GR80 90 到 100無得輸
作者: cliffchow    時間: 17-4-2015 15:45

我都係由EARTH 1 轉左GR100, 之前套EARTH 1 話咩環保胎, 行唔夠2萬KM, 胎紋仲好深, 但舊年雨季真係跣到七彩, 轉灣同燈位起步都跣, 換左GR100, 又靜又舒服同咬地, 兩隻胎差好少錢, 我係用205/60/16 ...
echung0118 發表於 2015-4-17 10:01
GR Series, 有買貴, 無買錯




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://www.stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0