Board logo

標題: 藍電 Model 既分別... [打印本頁]

作者: samuelli    時間: 29-1-2015 09:15     標題: 藍電 Model 既分別...

去左兩間車房,一間就話換100D23L
另一間就叫我玩 80B24L/R

其實有乜分別,除左價錢之外 ?
作者: chclwong    時間: 29-1-2015 09:21

Size 大細?
作者: cliffchow    時間: 29-1-2015 09:22

去左兩間車房,一間就話換100D23L
另一間就叫我玩 80B24L/R

其實有乜分別,除左價錢之外 ?
samuelli 發表於 2015-1-29 09:15
慢慢睇, 數字是有思意的.
http://panasonic.jp/car/battery/teach/te02.html
http://panasonic.jp/car/battery/caos/ca03.html
作者: cliffchow    時間: 29-1-2015 09:27

正路我地用 80B24L, 夠用

如果你玩HiFi, 買大一級都無仿. 100D23L 有點難裝, 位唔夠
作者: samuelli    時間: 29-1-2015 12:42

謝過咁多位師兄,我慢慢睇...
我無玩 hifi 呀,我求其穩陣就夠...
邊會好似你地咁多心機放落架車度整到咁靚...
作者: Kingcow    時間: 29-1-2015 13:27

咁多錢買部車,花少少錢diy, 增添樂趣
作者: samuelli    時間: 29-1-2015 13:41

咁多錢買部車,花少少錢diy, 增添樂趣
Kingcow 發表於 29-1-2015 13:27
想毒我 ?
作者: Kingcow    時間: 29-1-2015 13:49

櫈底燈,LED門邊脚踏,包你一家大細都Like!
http://www.stepwgnhk.com/viewthr ... &extra=page%3D1
作者: Kingcow    時間: 29-1-2015 13:56

未入會前,我連細燈燒咗都5識换。
難得車會咁多熱心師兄,只要開聲,實有人教路
車除咗渣,仲好多嘢玩
作者: samuelli    時間: 29-1-2015 14:08

呢度d 師兄好熱心,同埋d 意見好啱使!
作者: samuelli    時間: 30-1-2015 10:06

未入會前,我連細燈燒咗都5識换。
難得車會咁多熱心師兄,只要開聲,實有人教路
車除咗渣,仲好多嘢玩
Kingcow 發表於 29-1-2015 13:56
被你成功毒到... 買緊套燈返黎
作者: Kingcow    時間: 30-1-2015 22:14

被你成功毒到... 買緊套燈返黎
samuelli 發表於 30-1-2015 10:06
可喜可賀

作者: leechanrr    時間: 2-2-2015 17:11

l我都想搵車房裝椅底燈,請問大概幾$?




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://www.stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0