
)不過驚要reset 車機無左後波鏡頭
各位師兄~
剛剛加入大家庭 多多指教![]()
想問下09 RG1 水貨如果換電池後要重新reset 車機嗎?
睇過舊文 話可能要入CODE or 入RESET 碟![]()
想入Panasonic 藍電 (車會團購)不過驚要reset ...
kankh 發表於 7-4-2015 11:01

各位師兄~
剛剛加入大家庭 多多指教![]()
想問下09 RG1 水貨如果換電池後要重新reset 車機嗎?
睇過舊文 話可能要入CODE or 入RESET 碟![]()
想入Panasonic 藍電 (車會團購)不過驚要reset ...
kankh 發表於 2015-4-7 11:01
各位師兄~
剛剛加入大家庭 多多指教![]()
想問下09 RG1 水貨如果換電池後要重新reset 車機嗎?
睇過舊文 話可能要入CODE or 入RESET 碟![]()
想入Panasonic 藍電 (車會團購)不過驚要reset ...
kankh 發表於 7-4-2015 11:01
水貨車机因为有GPS 要boot 机碟先开到,如果你已換左机头就冇問题
如果真係唔想cut 电,一係驳住救車电黎换
我个人对著車換电有D保留,因为一來車头run 緊怕有野hi 到moving parts, 2來电池係有电流filter 功能, ...
sammykwan 發表於 7-4-2015 17:53


昨日自己換了之前團購藍電, 換完之後個HIFI 同兩隻電門冇反應, 跟住拔咗FUSE再插返就搞掂,
起初以為燒咗FUSE, 可能係未熄機同未關門就換電 !
echung0118 發表於 8-4-2015 17:19
昨日自己換了之前團購藍電, 換完之後個HIFI 同兩隻電門冇反應, 跟住拔咗FUSE再插返就搞掂,
起初以為燒咗FUSE, 可能係未熄機同未關門就換電 !
echung0118 發表於 2015-4-8 17:19





| 歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://www.stepwgnhk.com/) | Powered by Discuz! 7.0.0 |