Board logo

標題: 汽車電池一問 [打印本頁]

作者: keithhui    時間: 26-4-2015 20:59     標題: 汽車電池一問

我熄左匙,只係著左房燈(無開冷氣),約一個鐘左右已經撻唔到匙,舊電是否夠期?一般開到幾耐?仲有無P記藍電賣?
作者: kenng    時間: 26-4-2015 21:43

我熄左匙,只係著左房燈(無開冷氣),約一個鐘左右已經撻唔到匙,舊電是否夠期?一般開到幾耐?仲有無P記藍電賣?
keithhui 發表於 26-4-2015 20:59
你個情況多數電池無電
作者: sammykwan    時間: 26-4-2015 22:01

我熄左匙,只係著左房燈(無開冷氣),約一個鐘左右已經撻唔到匙,舊電是否夠期?一般開到幾耐?仲有無P記藍電賣?
keithhui 發表於 26-4-2015 20:59
If your battery gone flat not over 24 hours, you may try to recharge it again.....but if that was flat for a few days, then you better get a new one.
作者: Kingcow    時間: 27-4-2015 09:25

普通電2-3年
作者: nevillee    時間: 27-4-2015 14:14

普通電2-3年
Kingcow 發表於 27-4-2015 09:25
都要睇你點用.... 唔著車開行冷氣陰響包快死
作者: keithhui    時間: 27-4-2015 18:44

咁無著車, 唔開冷氣, 剩係著房燈, 正常可以用幾耐左右?
作者: keithhui    時間: 27-4-2015 18:46

你個情況多數電池無電
kenng 發表於 26-4-2015 21:43
無電既意思, 係我無充足電, 還是舊電快死, 用一陣就無電?
作者: kenng    時間: 27-4-2015 19:28

本帖最後由 kenng 於 27-4-2015 19:29 編輯
無電既意思, 係我無充足電, 還是舊電快死, 用一陣就無電?
keithhui 發表於 27-4-2015 18:46
如果你車件電池用了2年以上
壽命已經開始短
就算俾你充得返
都會好快無電
至於開房燈幾耐會用盡個電池
我無研究過
作者: cliffchow    時間: 27-4-2015 19:41

咁無著車, 唔開冷氣, 剩係著房燈, 正常可以用幾耐左右?
keithhui 發表於 2015-4-27 18:44
我試過,夜晚落整野,唔記得息房燈(leds)就咁走, 第二朝乾晒。。。
作者: Kingcow    時間: 27-4-2015 19:42

房燈轉LED 可頂耐d, 又光猛d
作者: keithhui    時間: 27-4-2015 23:11

已轉晒個LED啦.
作者: rogertai    時間: 28-4-2015 14:05

水電定環保粉電? 如果係粉電乾晒塘或快無電, 你預備換電池啦..
作者: turbojet    時間: 28-4-2015 15:24

如果你車件電池用了2年以上
壽命已經開始短
就算俾你充得返
都會好快無電
至於開房燈幾耐會用盡個電池
我無研究過
kenng 發表於 27-4-2015 19:28
我有研究過二個小時即死
作者: hk_allen    時間: 28-4-2015 15:52

好多時 整車 開左趟門,個趟門LED就著幾粒鐘




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://www.stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0