
,已經熄咗ECON,落埋S波,油門已經踩到最底都冇用
之後問過兩間車房,一間話本身係咁,冇得救,另一間話都唔知咩事,叫我返原廠CHECK......小弟試過上斜如果唔停就冇時,一停再開就大獲
想請問各位師兄有試過咁嗎????上星期經九龍方向返沙田時(獅隧條大斜路)塞車,一停再上完全無力(好似人行咁),已經熄咗ECON,落埋S波,油門已經踩到最底都冇用
之後問過兩間車房,一間話本身係咁,冇得救,另一間話都唔知咩事,叫我返 ...
TC1018 發表於 18-5-2015 14:54

| 歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://www.stepwgnhk.com/) | Powered by Discuz! 7.0.0 |