Board logo

標題: 上斜一問 [打印本頁]

作者: TC1018    時間: 18-5-2015 14:54     標題: 上斜一問

上星期經九龍方向返沙田時(獅隧條大斜路)塞車,一停再上完全無力(好似人行咁) ,已經熄咗ECON,落埋S波,油門已經踩到最底都冇用 之後問過兩間車房,一間話本身係咁,冇得救,另一間話都唔知咩事,叫我返原廠CHECK......小弟試過上斜如果唔停就冇時,一停再開就大獲 想請問各位師兄有試過咁嗎????
作者: cliffchow    時間: 18-5-2015 15:07

RK 定 RG ?
作者: TC1018    時間: 18-5-2015 15:17

2010年 RK THANKS
作者: kenng    時間: 18-5-2015 15:44

上星期經九龍方向返沙田時(獅隧條大斜路)塞車,一停再上完全無力(好似人行咁) ,已經熄咗ECON,落埋S波,油門已經踩到最底都冇用 之後問過兩間車房,一間話本身係咁,冇得救,另一間話都唔知咩事,叫我返 ...
TC1018 發表於 18-5-2015 14:54
你可以試吓用爽D既機油試吓
幾佰蚊可以睇到效果
作者: hermanm    時間: 18-5-2015 17:09

冇力就一定, 但人行咁慢就誇左D

check 下波箱, 三年要換波箱油
作者: TC1018    時間: 19-5-2015 11:23

唔該晒咁多位
作者: taisonricky    時間: 23-5-2015 18:17

我都係2010RK, 已換左波箱油,都係一上斜就冇力(荃灣愉景新城車場入口),好似人行咁,
作者: Andy911    時間: 26-5-2015 17:18

2012 RK...琴晚由西貢去布袋澳.  好奇怪.  上科大時... 轉落L上再轉D, 到一半, 唔知自己做咩按左S, 架車, 噪左, 又冇大力左....  轉返D....  架車一直都好冇力, 跟住係CALTEX停左停(冇息匙)....   再去, 都係冇力, 直至去到差不多大清停車息匙再起, 先正常返...  怕怕....




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://www.stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0