標題:
旋轉凳
[打印本頁]
作者:
韋拿
時間:
29-5-2015 00:15
標題:
旋轉凳
[attach]16293[/attach]
作者:
georgekei
時間:
29-5-2015 01:02
呢D先係揸七人車嘅樂趣
作者:
Kingcow
時間:
29-5-2015 01:32
加張麻雀枱!
作者:
cliffchow
時間:
29-5-2015 07:35
正
作者:
sherman
時間:
29-5-2015 09:26
16293
韋拿 發表於 29-5-2015 00:15
點攬安全帶
作者:
Jks
時間:
29-5-2015 09:36
點攬安全帶
x 2
作者:
kenng
時間:
29-5-2015 11:26
加張枱,可以係車鋤大D
作者:
laum2005
時間:
29-5-2015 11:54
我唸行車時要轉番全部向前
作者:
韋拿
時間:
29-5-2015 12:04
我都未試過,係果晚有師兄發現之後試下擰轉佢
作者:
jacky0615
時間:
29-5-2015 22:13
怕唔怕坐倒頭車
作者:
韋拿
時間:
29-5-2015 22:51
10#
jacky0615
未試過咁樣渣,因為都幾唔方便
作者:
MosTa
時間:
29-5-2015 23:10
stepwgn can turn the seat? how?
作者:
韋拿
時間:
30-5-2015 13:06
12#
MosTa
唔知係咪架架得,我坐位下面有個轉盤
作者:
Kingcow
時間:
30-5-2015 14:50
stepwgn can turn the seat? how?
MosTa 發表於 29-5-2015 23:10
有旋轉櫈先得
作者:
Depaeche
時間:
30-5-2015 18:43
全香港得佢一架
作者:
crazy-ks
時間:
30-5-2015 23:37
No. 我見過一架RG中排倒轉坐等放學,好爽咁!
歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://www.stepwgnhk.com/)
Powered by Discuz! 7.0.0