Board logo

標題: 旋轉凳 [打印本頁]

作者: 韋拿    時間: 29-5-2015 00:15     標題: 旋轉凳

[attach]16293[/attach]
作者: georgekei    時間: 29-5-2015 01:02

呢D先係揸七人車嘅樂趣
作者: Kingcow    時間: 29-5-2015 01:32

加張麻雀枱!
作者: cliffchow    時間: 29-5-2015 07:35


作者: sherman    時間: 29-5-2015 09:26

16293
韋拿 發表於 29-5-2015 00:15
點攬安全帶
作者: Jks    時間: 29-5-2015 09:36

點攬安全帶 x 2
作者: kenng    時間: 29-5-2015 11:26

加張枱,可以係車鋤大D
作者: laum2005    時間: 29-5-2015 11:54

我唸行車時要轉番全部向前
作者: 韋拿    時間: 29-5-2015 12:04

我都未試過,係果晚有師兄發現之後試下擰轉佢
作者: jacky0615    時間: 29-5-2015 22:13

怕唔怕坐倒頭車
作者: 韋拿    時間: 29-5-2015 22:51

10# jacky0615


未試過咁樣渣,因為都幾唔方便
作者: MosTa    時間: 29-5-2015 23:10

stepwgn can turn the seat? how?
作者: 韋拿    時間: 30-5-2015 13:06

12# MosTa


唔知係咪架架得,我坐位下面有個轉盤
作者: Kingcow    時間: 30-5-2015 14:50

stepwgn can turn the seat? how?
MosTa 發表於 29-5-2015 23:10
有旋轉櫈先得
作者: Depaeche    時間: 30-5-2015 18:43

全香港得佢一架
作者: crazy-ks    時間: 30-5-2015 23:37

No. 我見過一架RG中排倒轉坐等放學,好爽咁!




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://www.stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0