Board logo

標題: RG上斜問題 [打印本頁]

作者: ybleong    時間: 6-7-2015 22:11     標題: RG上斜問題

各位師兄師姐,我架係 09 RG1, 有一日起銅鑼灣山道上斜,踩盡油只去到3x km/hour, 試過落'1' / ‘2' 波, 情況都冇改善。除我之外,車上仲有一個大人和BB。唔知係咪我架車有問題?
作者: AndyHui    時間: 6-7-2015 22:55

咁恐怖,我 07 RG3 行 18 軨改埋喉,兩大兩細上「沙田拗道」用 L 波上到 70/h 啵
作者: chillolau    時間: 6-7-2015 23:46

我08RG1堅利地城上瑪麗條斜路亦有同樣情況,
師兄們會否在行車上鈄中由D波直接拉落1波.
作者: Jks    時間: 6-7-2015 23:46

我3大兩細, 由將軍澳去科大, 上清水灣道大斜D波都上到70km/h .. 我 08 RG3 無改裝 ...

你架就算係2.0, 都無理由踩盡油只去到3x km/h ...應該有問題...
作者: chillolau    時間: 6-7-2015 23:50

不是停車落波再開車,是上斜途中直接拉落1波,
這樣會否拖死波箱?
作者: AndyHui    時間: 7-7-2015 08:56

我3大兩細, 由將軍澳去科大, 上清水灣道大斜D波都上到70km/h .. 我 08 RG3 無改裝 ...

你架就算係2.0, 都無理由踩盡油只去到3x km/h ...應該有問題...
Jks 發表於 6-7-2015 23:46
上清水灣道大斜試過用 S 波行 110
作者: AndyHui    時間: 7-7-2015 08:58

不是停車落波再開車,是上斜途中直接拉落1波,
這樣會否拖死波箱?
chillolau 發表於 6-7-2015 23:50
RG1 係機械波箱, 點都耐用過 RG3 的 CVT 波箱,
若果擔心就先放開油門才拖波
作者: Kingcow    時間: 7-7-2015 09:42

2.4偈 真係無得輸
作者: echung0118    時間: 7-7-2015 09:52

幾耐冇換波箱油呢?
作者: chclwong    時間: 7-7-2015 10:11

RG1 我用1波上斜十分好力
作者: sammykwan    時間: 7-7-2015 10:57

不是停車落波再開車,是上斜途中直接拉落1波,
這樣會否拖死波箱?
chillolau 發表於 6-7-2015 23:50
should be fine.
作者: cliffchow    時間: 7-7-2015 11:07

唔知幫唔幫你.

http://www.stepwgnhk.com/viewthread.php?tid=13811
作者: AndyHui    時間: 7-7-2015 12:05

突然無力都幾驚
作者: hk_allen    時間: 7-7-2015 18:51

我印象中,2字係只行2波,嗰次上西環行2波,地板油都唔去,即刻按D3就ok (估佢落番1波),  都好驚架
作者: cliffchow    時間: 8-7-2015 07:46

我印象中,2字係只行2波,嗰次上西環行2波,地板油都唔去,即刻按D3就ok (估佢落番1波),  都好驚架
hk_allen 發表於 2015-7-7 18:51
全對

1=1
2=2
d3=1,2,3
d=1,2,3,4
作者: AndyHui    時間: 11-7-2015 18:29

可能全程用 D 波用最穩陣,我 RG3 最多間唔時玩 S 波,
而 +/- 波就一次都未用過
作者: cliffchow    時間: 12-7-2015 08:50

各位師兄師姐,我架係 09 RG1, 有一日起銅鑼灣山道上斜,踩盡油只去到3x km/hour, 試過落'1' / ‘2' 波, 情況都冇改善。除我之外,車上仲有一個大人和BB。唔知係咪我架車有問題? ...
ybleong 發表於 2015-7-6 22:11
最後知道是什麼問題未 ?
作者: ybleong    時間: 12-7-2015 13:08

相同情況出現起彩虹入西貢上斜,我試過熄哂冷氣好少少,不過未知原因,可能要搵車房睇睇




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://www.stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0