Board logo

標題: 電趟門一按即開關制 [打印本頁]

作者: kobe968    時間: 16-7-2015 08:52     標題: 電趟門一按即開關制

想問下有冇C兄用緊電趟門加裝led一按即開關制?有冇C兄可以介紹下係邊度整?大約幾$?我個部係rg3,thank you
作者: 韋拿    時間: 16-7-2015 09:52

http://www.stepwgnhk.com/viewthr ... &extra=page%3D1
師兄入左會未?
作者: kobe968    時間: 16-7-2015 10:19

http://www.stepwgnhk.com/viewthread.php?tid=13890&extra=page%3D1
師兄入左會未?
韋拿 發表於 16-7-2015 09:52
唔好意思尚未呀,所以看不到,可否PM資料 ?THANK YOU
作者: Patrick6    時間: 16-7-2015 12:48

我地大部份用緊一按開關門制的,都係自己整的,快D 入會,到時好多熱心的師兄會幫手的.
作者: 韋拿    時間: 16-7-2015 13:07

係啦,快啲入會,仲有好多實用資訊
作者: kobe968    時間: 16-7-2015 14:05

我地大部份用緊一按開關門制的,都係自己整的,快D 入會,到時好多熱心的師兄會幫手的.
Patrick6 發表於 16-7-2015 12:48
敢堅 ? 成本幾多 ? 我星期六取車 , 下星期會入架啦
作者: kobe968    時間: 16-7-2015 14:09

我地大部份用緊一按開關門制的,都係自己整的,快D 入會,到時好多熱心的師兄會幫手的.
Patrick6 發表於 16-7-2015 12:48
C兄 ,. 你都係港島東區 ? 同埋我部係05年 , 我怕太舊你地唔歡迎
作者: kobe968    時間: 16-7-2015 14:17

其實現在先買05年車係唔係已太舊 ?
作者: daraman    時間: 16-7-2015 15:35

我架RG1都係05,唔駛擔心,車會師兄好好人,唔會歧視,問題係,車會係「好毒好毒」既地方,車會師兄會免收人工代裝或教你DIY,入會既條件係要有.............哈哈,你明啦
作者: kobe968    時間: 16-7-2015 15:40

我架RG1都係05,唔駛擔心,車會師兄好好人,唔會歧視,問題係,車會係「好毒好毒」既地方,車會師兄會免收人工代裝或教你DIY,入會既條件係要有.............哈哈,你明啦 ...
daraman 發表於 16-7-2015 15:35
THKS C兄 , 想問下C兄部車揸左幾奈?部車一般多唔多問題?因為始中年份比較舊,同埋大概油耗幾$1KM?
作者: daraman    時間: 16-7-2015 15:45

THKS C兄 , 想問下C兄部車揸左幾奈?部車一般多唔多問題?因為始中年份比較舊,同埋大概油耗幾$1KM?
kobe968 發表於 16-7-2015 15:40
我架揸左年幾,水貨車,我換左音響,今年驗車前換左灰玻璃,除消耗性用品外,上年尾換過「虧佬」(唔知係乜零件),仲有把水箱風扇壞左一把,一般用冇乜問題。油耗,我每日用車,七成公路三成市區,用油卡減兩蚊一升計,夏天$1.5/1.6@KM,冬天$1.3@
作者: kobe968    時間: 16-7-2015 15:59

我架揸左年幾,水貨車,我換左音響,今年驗車前換左灰玻璃,除消耗性用品外,上年尾換過「虧佬」(唔知係乜零件),仲有把水箱風扇壞左一把,一般用冇乜問題。油耗,我每日用車,七成公路三成市區,用油卡減兩蚊一升 ...
daraman 發表於 16-7-2015 15:45
THKS , 我見28CAR其實唔多05年RG3賣,我怕部車多問題,所以仔無咩盤
作者: honda400    時間: 16-7-2015 15:59

我個架都05年車
作者: kobe968    時間: 16-7-2015 16:05

我個架都05年車
honda400 發表於 16-7-2015 15:59
GOOD , C兄個架揸左幾奈?部車一般多唔多問題?
作者: Patrick6    時間: 16-7-2015 16:27

敢堅 ? 成本幾多 ? 我星期六取車 , 下星期會入架啦
kobe968 發表於 16-7-2015 14:05
以我所知如果出去搵車房整大約會收$700 - $1000, 如果自己整,只係買兩粒有LED 的制,$100 有找,電線呀,開孔器呀果d 可以唔洗買,我地好多師兄都有可以share 用,呢到d 師兄真係好好人,不過呢度都好毒,個個都係魔鬼,但整完架車又真係靚左,型左,快左。。。。一句講晒,無入錯會。
作者: kobe968    時間: 16-7-2015 16:29

以我所知如果出去搵車房整大約會收$700 - $1000, 如果自己整,只係買兩粒有LED 的制,$100 有找,電線呀,開孔器呀果d 可以唔洗買,我地好多師兄都有可以share 用,呢到d 師兄真係好好人,不過呢度都好毒,個個都係 ...
Patrick6 發表於 16-7-2015 16:27
好奇待呀
作者: 韋拿    時間: 16-7-2015 21:05

15# Patrick6


仲有馬力大左,入得黎好難原裝出返去
作者: 韋拿    時間: 16-7-2015 21:08

下星期攞車依幾入會睇下啲野差唔多架喇
作者: kobe968    時間: 16-7-2015 21:50

下星期攞車依幾入會睇下啲野差唔多架喇
韋拿 發表於 16-7-2015 21:08
韋拿兄,我星期六攞車,我部車全原裝
作者: 韋拿    時間: 16-7-2015 22:49

全原裝先比到你無限發展空間
作者: kobe968    時間: 17-7-2015 07:55

本帖最後由 kobe968 於 17-7-2015 08:58 編輯
全原裝先比到你無限發展空間
韋拿 發表於 16-7-2015 22:49
Haha,敢就有勞各位C兄指教
作者: Kingcow    時間: 17-7-2015 13:31

以我所知如果出去搵車房整大約會收$700 - $1000, 如果自己整,只係買兩粒有LED 的制,$100 有找,電線呀,開孔器呀果d 可以唔洗買,我地好多師兄都有可以share 用,呢到d 師兄真係好好人,不過呢度都好毒,個個都係 ...
Patrick6 發表於 16-7-2015 16:27
P6
作者: 韋拿    時間: 17-7-2015 16:21

出面整700至800
作者: Patrick6    時間: 22-7-2015 12:20

想問下有冇C兄用緊電趟門加裝led一按即開關制?有冇C兄可以介紹下係邊度整?大約幾$?我個部係rg3,thank you
kobe968 發表於 16-7-2015 08:52
Kobe968 兄收左車及入會未?我地八月十四日有DIY 中門制暑期班,可以一齊吹下水,一齊DIY.
作者: cliffchow    時間: 22-7-2015 12:44

以我所知如果出去搵車房整大約會收$700 - $1000, 如果自己整,只係買兩粒有LED 的制,$100 有找,電線呀,開孔器呀果d 可以唔洗買,我地好多師兄都有可以share 用,呢到d 師兄真係好好人,不過呢度都好毒,個個都係 ...
Patrick6 發表於 2015-7-16 16:27
P6
作者: kobe968    時間: 22-7-2015 14:03

Kobe968 兄收左車及入會未?我地八月十四日有DIY 中門制暑期班,可以一齊吹下水,一齊DIY.
Patrick6 發表於 22-7-2015 12:20
慘,話說打算星期六下午攪掂,點知中午打電話話早上賣左,激死,現在巳睇中一部,等上架和過戶,希望今次成事
作者: 韋拿    時間: 22-7-2015 14:09

未收到車都可以黎睇下啊
作者: kmyan    時間: 22-7-2015 14:24

師兄我都想整中門制 8月14有團?
請問要買d咩 同係邊度買到?
作者: Kingcow    時間: 22-7-2015 14:32

師兄我都想整中門制 8月14有團?
請問要買d咩 同係邊度買到?
kmyan 發表於 22-7-2015 14:24
check this
http://www.stepwgnhk.com/viewthr ... p;extra=&page=1
作者: kobe968    時間: 22-7-2015 16:11

同埋想問各位C兄,如果RG3行18'鈴會唔會另到個CVT波箱負荷大左比較客易壞?Thank you先
作者: 韋拿    時間: 22-7-2015 16:16

30# kobe968


唔會,只會靚左同快左
作者: kobe968    時間: 22-7-2015 16:26

[quote] 30# kobe968


唔會,只會靚左同快左
韋拿 發表於 22-7-2015 16:16 [/quote

THANK YOU
作者: Kingcow    時間: 22-7-2015 18:45

同埋想問各位C兄,如果RG3行18'鈴會唔會另到個CVT波箱負荷大左比較客易壞?Thank you先
kobe968 發表於 22-7-2015 16:11
鈴大咗 用返薄胎,整個轆的直徑 +/-3%之內都ok嘅
作者: kobe968    時間: 22-7-2015 20:29

鈴大咗 用返薄胎,整個轆的直徑 +/-3%之內都ok嘅
Kingcow 發表於 22-7-2015 18:45
Cow兄,敢條呔最盡可以用咩size?
作者: georgekei    時間: 22-7-2015 23:23

Cow兄,敢條呔最盡可以用咩size?
kobe968 發表於 22-7-2015 20:29
我呢條 225/40/18 呔
作者: Patrick6    時間: 23-7-2015 00:51

本帖最後由 Patrick6 於 23-7-2015 00:53 編輯

George 兄放毒

我又放,我都係18吋 225/40 呔
作者: carboy1829    時間: 23-7-2015 00:55

George 兄放毒

我又放,我都係18吋 225/40 呔
Patrick6 發表於 23-7-2015 00:51

作者: cliffchow    時間: 23-7-2015 07:30

George 兄放毒

我又放,我都係18吋 225/40 呔
Patrick6 發表於 2015-7-23 00:51
呢套無限鈴,有19寸feel  
作者: 韋拿    時間: 23-7-2015 10:10

19吋緊係搵奇哥
作者: turbojet    時間: 23-7-2015 14:18

我呢條 225/40/18 呔
georgekei 發表於 22-7-2015 23:23

作者: georgekei    時間: 23-7-2015 19:03


turbojet 發表於 23-7-2015 14:18
Turbo 兄,你都要放下你套型鈴上來,毒下其他人先得架
作者: cliffchow    時間: 23-7-2015 19:47

Weds Navia 04
作者: kobe968    時間: 24-7-2015 08:53

本帖最後由 kobe968 於 24-7-2015 10:53 編輯

有冇c兄有興趣放rg3?昨日個部發現冷氣唔夠凍,怕買番來要整好貴,所以放棄左.
作者: Jks    時間: 24-7-2015 10:59

有冇c兄有興趣放rg3?昨日個部發現冷氣唔夠凍,怕買番來要整好貴,所以放棄左.
kobe968 發表於 24-7-2015 08:53
你BUDGET幾多呀?
作者: kobe968    時間: 24-7-2015 11:06

你BUDGET幾多呀?
Jks 發表於 24-7-2015 10:59
睇部車質數,最緊要部車正正常常 , C兄你想放?
作者: Patrick6    時間: 24-7-2015 12:04

你BUDGET幾多呀?
Jks 發表於 24-7-2015 10:59
Jackson 兄想換新款Stepwgn RP3? Go Go Go!
作者: kobe968    時間: 24-7-2015 12:18

本帖最後由 kobe968 於 24-7-2015 12:22 編輯

其實想請教大家,如果上架時發現部車冷氣唔夠,仲會唔會買?其他野無問題的,還是會選擇第二部?
個冷氣開到LO,風就夠,但唔太凍,行住車都係一樣,我怕手尾長.
作者: cliffchow    時間: 24-7-2015 12:40

其實想請教大家,如果上架時發現部車冷氣唔夠,仲會唔會買?其他野無問題的,還是會選擇第二部?
個冷氣開到LO,風就夠,但唔太凍,行住車都係一樣,我怕手尾長. ...
kobe968 發表於 2015-7-24 12:18
冷氣唔夠凍, 問題不大. 之前有師兄試過, 加返雪種就 okay.

# 不過要看看你部車冷氣唔夠凍的真正原因.
作者: kobe968    時間: 24-7-2015 12:54

冷氣唔夠凍, 問題不大. 之前有師兄試過, 加返雪種就 okay.

# 不過要看看你部車冷氣唔夠凍的真正原因.
cliffchow 發表於 24-7-2015 12:40
如果唔夠雪種是否有喉串左還是怎樣?
作者: kobe968    時間: 24-7-2015 12:55

冷氣唔夠凍, 問題不大. 之前有師兄試過, 加返雪種就 okay.

# 不過要看看你部車冷氣唔夠凍的真正原因.
cliffchow 發表於 24-7-2015 12:40
C兄有咩辦法可以知道真正原因? 如果最壞打算要整最多要大約幾$ ??
作者: georgekei    時間: 24-7-2015 13:07

專業冷氣佬可以用瑩光濟加入冷氣系統內 check 到邊個位置漏,問題就麻煩D,拆車內凍 coil 都幾貴,如果只係 " 嘩佬、沙樽 " 夠期,呢D有限錢!
作者: Jks    時間: 24-7-2015 13:17

Jackson 兄想換新款Stepwgn RP3? Go Go Go!
Patrick6 發表於 24-7-2015 12:04
咪玩我啦, Patrick 哥 , 我邊有 $$ 換RP 呀....
作者: kobe968    時間: 24-7-2015 14:01

專業冷氣佬可以用瑩光濟加入冷氣系統內 check 到邊個位置漏,問題就麻煩D,拆車內凍 coil 都幾貴,如果只係 " 嘩佬、沙樽 " 夠期,呢D有限錢!
georgekei 發表於 24-7-2015 13:07
就係怕要拆車內野 , 因為一拆好貴 , 所以都係睇過部好似好D
作者: cliffchow    時間: 24-7-2015 14:12

專業冷氣佬可以用瑩光濟加入冷氣系統內 check 到邊個位置漏,問題就麻煩D,拆車內凍 coil 都幾貴,如果只係 " 嘩佬、沙樽 " 夠期,呢D有限錢!
georgekei 發表於 2015-7-24 13:07
專業
作者: cliffchow    時間: 24-7-2015 14:14

就係怕要拆車內野 , 因為一拆好貴 , 所以都係睇過部好似好D
kobe968 發表於 2015-7-24 14:01
買車, 尤其二手, 好多時睇運氣. 一係在這問吓有冇兄弟放車.

所有零件都有壽命, 如果買得中古車, 要有心理準備, 整車是正常, 咁你會開心d.
作者: kobe968    時間: 24-7-2015 14:24

買車, 尤其二手, 好多時睇運氣. 一係在這問吓有冇兄弟放車.

所有零件都有壽命, 如果買得中古車, 要有心理準備, 整車是正常, 咁你會開心d.
cliffchow 發表於 24-7-2015 14:14
知道 , 謝謝
作者: Kingcow    時間: 24-7-2015 17:24

買車, 尤其二手, 好多時睇運氣. 一係在這問吓有冇兄弟放車.

所有零件都有壽命, 如果買得中古車, 要有心理準備, 整車是正常, 咁你會開心d.
cliffchow 發表於 24-7-2015 14:14
我車房笑住同我講相同說話
作者: kenyon12    時間: 24-7-2015 18:18

我想放我部06 RG3 , 師兄如果有興趣可以contact 我
作者: kobe968    時間: 24-7-2015 19:03

我想放我部06 RG3 , 師兄如果有興趣可以contact 我
kenyon12 發表於 24-7-2015 18:18
巳pm你,thankyou




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://www.stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0