岩岩試左架行2008 RG3 spada, 太控無左7 tronic 掣. 咁我click 左padd shift 點disable 返佢? 如搵倒個有掣的方向盤, 又可否岩用呢? btan 發表於 8-10-2015 23:40
有無RG3 2008 香港說明書?? btan 發表於 9-10-2015 00:23