Board logo

標題: 急問: 停車場一事 [打印本頁]

作者: keithhui    時間: 14-3-2016 12:23     標題: 急問: 停車場一事

本帖最後由 keithhui 於 14-3-2016 12:25 編輯

今日楂車去一停車場, 原本出入口兩條路, 但因維修工程, 改為單路雙程行車.
我駛過間停(收費處) 人手飛, 停下收飛, 諗住繼續行, 點知前面有鐵馬垂直咁向住我, 我撞左埋去. 撞凹左一個鐵馬, 我架車都花左. 之後出車, 佢要我賠$1500. 合理嗎? 佢無警告字句.
如果報警, 有乜野後遺症? 警方會否告我不小心駕駛?
作者: honda400    時間: 14-3-2016 15:20

1# keithhui

有冇CAM片睇下?
作者: keithhui    時間: 14-3-2016 16:45

本帖最後由 keithhui 於 15-3-2016 08:30 編輯

剛剛個cam唔知做乜。錄唔到

https://drive.google.com/folderv ... UDA&usp=sharing
作者: honda400    時間: 14-3-2016 17:03

3# keithhui

SET左權限睇唔到......
作者: sammykwan    時間: 14-3-2016 20:20

剛剛個cam唔知做乜。錄唔到

https://drive.google.com/open?id=0B1POr-2eviVNTTljZTRkWm9EV28
keithhui 發表於 14-3-2016 16:45
乜CAM
作者: keithhui    時間: 15-3-2016 08:25

5# sammykwan
我一直唔知張咭原來有咁多野, 一直只可以錄到很短時間, 意外後返到屋企先記得除咭. 所以....
作者: honda400    時間: 15-3-2016 15:23

6# keithhui

我仲以為咩鐵馬
你撞爛幾多隻鐵馬??
如果係不鏽鋼係貴架
作者: rogertai    時間: 15-3-2016 17:12

$1500!? 你同佢講嗰到好似唔比擺雜物架喎! 我叫地政署嚟睇睇先!
作者: carboy1829    時間: 15-3-2016 21:46

今日楂車去一停車場, 原本出入口兩條路, 但因維修工程, 改為單路雙程行車.
我駛過間停(收費處) 人手飛, 停下收飛, 諗住繼續行, 點知前面有鐵馬垂直咁向住我, 我撞左埋去. 撞凹左一個鐵馬, 我架車都花左. 之後出車,  ...
keithhui 發表於 14-3-2016 12:23
賠硬俾鐵馬啦
除非係鐵馬撞你, 咁就佢賠硬

樓主,
恕我直言,$1500 就比佢啦!


對方報警, 通常亞蛇都會建議你哋私了。
若果亞蛇做嘢,咁樓主至少要 扣分+罰款

嫌 $1500略貴嘅、咪試下同對方商量減 d !


試諗下,如果 d 鐵馬係人 ... 咁會點呢?
架車花咗, 賠錢比鐵馬事少,
撞到人就大鑊;
唔止告不小心駕駛、而係魯莽駕駛;好嚴重 !



ps: 以後要小心 d 喇


作者: keithhui    時間: 15-3-2016 22:04

其實都預左畀. 最後都私了 $1200. 不過其實佢個鐵馬放在不適當的地方, 都有負任. 但個主管好強硬. 好似無$1500就一定報警處理. 最後都係報左警, 落左簿. 最後經"人事", 減到$1200私了. 但對方話多次嘗試打電話去消案, 都唔通.咁可以點? 警察話之後有交通部聯絡我, 只要我提交私了文件, 就可以close file.
作者: carboy1829    時間: 15-3-2016 22:58

其實都預左畀. 最後都私了 $1200. 不過其實佢個鐵馬放在不適當的地方, 都有負任. 但個主管好強硬. 好似無$1500就一定報警處理. 最後都係報左警, 落左簿. 最後經"人事", 減到$1200私了. 但對方話多次嘗試打電話去消案 ...
keithhui 發表於 15-3-2016 22:04
係,
只要拎封有雙方簽名既協議書,
交比警方,証明已解決;警方就會 close file





歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://www.stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0