
剛剛個cam唔知做乜。錄唔到
https://drive.google.com/open?id=0B1POr-2eviVNTTljZTRkWm9EV28
keithhui 發表於 14-3-2016 16:45
乜CAM
今日楂車去一停車場, 原本出入口兩條路, 但因維修工程, 改為單路雙程行車.
我駛過間停(收費處) 人手飛, 停下收飛, 諗住繼續行, 點知前面有鐵馬垂直咁向住我, 我撞左埋去. 撞凹左一個鐵馬, 我架車都花左. 之後出車, ...
keithhui 發表於 14-3-2016 12:23









其實都預左畀. 最後都私了 $1200. 不過其實佢個鐵馬放在不適當的地方, 都有負任. 但個主管好強硬. 好似無$1500就一定報警處理. 最後都係報左警, 落左簿. 最後經"人事", 減到$1200私了. 但對方話多次嘗試打電話去消案 ...
keithhui 發表於 15-3-2016 22:04

| 歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://www.stepwgnhk.com/) | Powered by Discuz! 7.0.0 |