Board logo

標題: 想換鈴 [打印本頁]

作者: Skyers13    時間: 7-6-2016 18:07     標題: 想換鈴

揸咗兩個星期, 老婆話佢有暈車浪感覺...
因為佢同BB係坐最後排, 唔知係咪咁所以話好戥同埋會暈車浪.  
想問下大家, 如果換17"鈴會唔會減輕戥嘅情況?  又會唔會架車會行得穩定D而唔會令後座乘客感覺暈車浪?  而家只係用緊15"原裝鈴.
作者: kankh    時間: 7-6-2016 21:11

換17吋應該會仲戥過而家15吋 我由18吋落返17吋 大人同BB坐中排都仲好多投訴
作者: 韋拿    時間: 7-6-2016 22:20

個人感覺呱,我15,17,18都冇比人投訢
作者: judyor    時間: 7-6-2016 23:23

換軟避震+EDFC Active Pro
作者: sammykwan    時間: 8-6-2016 01:09

揸咗兩個星期, 老婆話佢有暈車浪感覺...
因為佢同BB係坐最後排, 唔知係咪咁所以話好戥同埋會暈車浪.  
想問下大家, 如果換17"鈴會唔會減輕戥嘅情況?  又會唔會架車會行得穩定D而唔會令後座乘客感覺暈車浪? ...
Skyers13 發表於 7-6-2016 18:07
try to add the tire pressure to 36psi and see if that will help.
作者: Skyers13    時間: 8-6-2016 10:11

2# kankh

我諗緊會唔會坐中排會好啲,始終後排靠近車尾呔,所以會戥啲。但係bb個car seat 係中排又唔夠穩陣。
作者: Skyers13    時間: 8-6-2016 10:13

4# judyor

大約幾錢?因為想順便換埋鈴,因為15”過灣真係有啲唔穩定,想換17”,有乜推介?唔該
作者: Skyers13    時間: 8-6-2016 10:13

5# sammykwan
今晚返去試下先。
作者: cliffchow    時間: 8-6-2016 11:26

揸咗兩個星期, 老婆話佢有暈車浪感覺...
因為佢同BB係坐最後排, 唔知係咪咁所以話好戥同埋會暈車浪.  
想問下大家, 如果換17"鈴會唔會減輕戥嘅情況?  又會唔會架車會行得穩定D而唔會令後座乘客感覺暈車浪? ...
Skyers13 發表於 2016-6-7 18:07
Tein Flex A
作者: Skyers13    時間: 8-6-2016 11:38

9# cliffchow

博士, 會係幾錢左右?
作者: step633    時間: 15-6-2016 09:25

换條"絕"地既軚都有分別,入彎會定d.




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://www.stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0