Board logo

標題: Hello =) [打印本頁]

作者: m2h    時間: 1-3-2011 21:07     標題: Hello =)

Hello all RK owner




作者: sammykwan    時間: 1-3-2011 21:17

Hello all RK owner

?t=1298984641
?t=1298984697
http://i1093.photobucket.com/alb ...
m2h 發表於 1-3-2011 21:07
Nice rim....but what is the off-set? Seems abit toward the car ....
作者: 西門    時間: 1-3-2011 22:05

Hello all RK owner

?t=1298984641
?t=1298984697
http://i1093.photobucket.com/alb ...
m2h 發表於 1-3-2011 21:07

你架車好靚呀~~~
得閒出來吹下水呀
作者: fw18    時間: 1-3-2011 22:47

本帖最後由 fw18 於 2-3-2011 11:40 編輯
Hello all RK owner

?t=1298984641
?t=1298984697
http://i1093.photobucket.com/alb ...
m2h 發表於 1-3-2011 21:07
睇字頭,落地唔夠幾星期喎! 噤快裝到噤型.....
作者: lps288    時間: 1-3-2011 23:42

正呀
作者: fifamai    時間: 1-3-2011 23:46


作者: imstan    時間: 2-3-2011 11:00

排照地燈去邊度裝 好型仔喎
掌摑王 發表於 1-3-2011 21:12
諗起第三類接觸
作者: herojim    時間: 2-3-2011 11:05


你架車好靚呀~~~
得閒出來吹下水呀
西門 發表於 1-3-2011 22:05
又一銀色RK會員
作者: m2h    時間: 2-3-2011 11:11

D燈搵crazy裝架 佢地好有心幾量位鑽
$500裝工
軨同suspension都係佢地幫我訂

得閒大家出來吹下水啦
作者: meowooi    時間: 2-3-2011 11:17

Hello all RK owner

?t=1298984641
?t=1298984697
http://i1093.photobucket.com/alb ...
m2h 發表於 1-3-2011 21:07
Super cool.
作者: sammykwan    時間: 2-3-2011 11:29

D燈搵crazy裝架 佢地好有心幾量位鑽
$500裝工
軨同suspension都係佢地幫我訂

得閒大家出來吹下水啦
m2h 發表於 2-3-2011 11:11
$500 labour, that's good deal ....
作者: fw18    時間: 2-3-2011 11:41

本帖最後由 fw18 於 2-3-2011 11:43 編輯
D燈搵crazy裝架 佢地好有心幾量位鑽
$500裝工
軨同suspension都係佢地幫我訂

得閒大家出來吹下水啦
m2h 發表於 2-3-2011 11:11
Crazy即係......

現在先留意到RK5係2支細尾燈....
作者: herojim    時間: 2-3-2011 11:47

D燈搵crazy裝架 佢地好有心幾量位鑽
$500裝工
軨同suspension都係佢地幫我訂

得閒大家出來吹下水啦
m2h 發表於 2-3-2011 11:11
3月尾有車聚, 歡迎C兄出黎交流心得
作者: sammykwan    時間: 2-3-2011 11:49

Crazy即係......

現在先留意到RK5係2支細尾燈....
fw18 發表於 2-3-2011 11:41
I think that's Crazy Racing.......The HK agent of Okada Projects.
作者: m2h    時間: 2-3-2011 11:50

Crazy racing
三月尾好呀 =)
作者: fw18    時間: 2-3-2011 11:57

I think that's Crazy Racing.......The HK agent of Okada Projects.
sammykwan 發表於 2-3-2011 11:49
哦,我知我知,係門口加幾支柱那間, right?

又估唔到佢門面噤高調,價錢都算ok喎。以為佢淨係招呼d法拉林寶添....
作者: fw18    時間: 2-3-2011 11:58

Crazy racing
三月尾好呀 =)
m2h 發表於 2-3-2011 11:50
ching 收到收到
作者: imstan    時間: 2-3-2011 12:20

3月尾有車聚, 歡迎C兄出黎交流心得
herojim 發表於 2-3-2011 11:47
When & where
作者: herojim    時間: 2-3-2011 12:30

When & where
imstan 發表於 2-3-2011 12:20
下午會出post
作者: m2h    時間: 2-3-2011 13:21

8/3 - 19/3 not in hk, 希望唔會miss咗啦
作者: herojim    時間: 2-3-2011 13:36

8/3 - 19/3 not in hk, 希望唔會miss咗啦
m2h 發表於 2-3-2011 13:21
應該會係25/26, 咁你應該係香港
作者: Boyboydan    時間: 3-3-2011 23:03

Wah!!! Your UFO is very nice wor!!!




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://www.stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0