Board logo

標題: 大家好~ [打印本頁]

作者: Macwgn    時間: 24-6-2011 10:01     標題: 大家好~

我是來自澳門的朋友,請問怎樣可以成為正式會員呢?
作者: sammykwan    時間: 24-6-2011 10:21

我是來自澳門的朋友,請問怎樣可以成為正式會員呢?
Macwgn 發表於 24-6-2011 10:01
our committee, imstan, will pm you the detail soon
作者: imstan    時間: 24-6-2011 11:16

我是來自澳門的朋友,請問怎樣可以成為正式會員呢?
Macwgn 發表於 24-6-2011 10:01
Please check PM. Thanks!
作者: chowchow115    時間: 24-6-2011 12:45

Please check PM. Thanks!
imstan 發表於 24-6-2011 11:16
要我出場嗎?
作者: hkmangor    時間: 24-6-2011 13:05

要我出場嗎?
chowchow115 發表於 24-6-2011 12:45
Sure la...
作者: victor    時間: 24-6-2011 13:09

welcome Macau Friend
作者: herojim    時間: 24-6-2011 13:58

我是來自澳門的朋友,請問怎樣可以成為正式會員呢?
Macwgn 發表於 24-6-2011 10:01
我地的澳門區stepwgn club榮譽大使chowchow兄會幫到你
作者: chowchow115    時間: 24-6-2011 14:31

我地的澳門區stepwgn club榮譽大使chowchow兄會幫到你
herojim 發表於 24-6-2011 13:58
...我好低調架....
作者: imstan    時間: 24-6-2011 15:25

要我出場嗎?
chowchow115 發表於 24-6-2011 12:45
Thanks!
作者: moq    時間: 24-6-2011 15:38

welcome Macau Friend
victor 發表於 24-6-2011 13:09
讚好 !!!
作者: moq    時間: 24-6-2011 15:38

...我好低調架....
chowchow115 發表於 24-6-2011 14:31
個人..低調...架愛驅...直情高調啦.....NOBLENESSSSSSSSSSS......
作者: imstan    時間: 24-6-2011 16:13

...我好低調架....
chowchow115 發表於 24-6-2011 14:31
低調定抵X
作者: Macwgn    時間: 24-6-2011 16:24

請問係澳門銀行入可以嗎?
作者: chowchow115    時間: 24-6-2011 17:28

請問係澳門銀行入可以嗎?
Macwgn 發表於 24-6-2011 16:24
Macwgn ching 你好...
係澳門可以的但會收你較貴的手續費...
如方便的話...你可以給我..我會HELP你入的了...你可以PM你的電話NUMBER給我..我會電你的了...THANKS
作者: chowchow115    時間: 24-6-2011 17:29

個人..低調...架愛驅...直情高調啦.....NOBLENESSSSSSSSSSS......
moq 發表於 24-6-2011 15:38
我都話好低調的囉喎...
作者: chowchow115    時間: 24-6-2011 17:29

低調定抵X
imstan 發表於 24-6-2011 16:13
我係BEN CHOW..當然係X人啦...
作者: imstan    時間: 24-6-2011 17:30

Macwgn ching 你好...
係澳門可以的但會收你較貴的手續費...
如方便的話...你可以給我..我會HELP你入的了...你可以PM你的電話NUMBER給我..我會電你的了...THANKS ...
chowchow115 發表於 24-6-2011 17:28
唔該哂 Chow 兄!
作者: chowchow115    時間: 24-6-2011 17:32

唔該哂 Chow 兄!
imstan 發表於 24-6-2011 17:30
不用...個SERVICE FEE會過來同你計的了....
作者: Macwgn    時間: 29-6-2011 08:44

chow兄~我過兩天放假找你~是不是要HKD?




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://www.stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0