標題:
Re: 請你哋評吓理! Final 裁決
[打印本頁]
作者:
sammykwan
時間:
9-8-2011 14:32
標題:
Re: 請你哋評吓理! Final 裁決
Who has more right to take over Serena's parking spot?
供詞 Ref:
http://www.stepwgnhk.com/viewthread.php?tid=3920&highlight=
作者:
gucciwt
時間:
11-8-2011 09:47
i voted for the Picnic
如果我係STEPWGN車主,我會上前問下架PICNIC係等邊個位我先駛前隊架車埋去部SERENA格離囉
因為,好明顯,架PICNIC係想一次過等兩個位(好正常),而如果架STEPWGN要泊SERENA個位,一定要再駛前讓SERENA先出車然後再用尾入;但同時架PICNIC係可以趁架SERENA出車之際食咗個位先再用尾入,講快一定係PICNIC有地利優勢啦
都係果句,開句聲問下人就唔會有爭執啦
作者:
b2bxhk1
時間:
11-8-2011 20:45
///////////////
掌摑王 發表於 11-8-2011 03:35
歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://www.stepwgnhk.com/)
Powered by Discuz! 7.0.0