






輕咁少??? 4條加埋都唔夠一個小朋友的重量. 我隻貓都4kg吧.
或者丟返轉, 重咁少??
好多人上18" 相比15"-16"穩定好多. 過彎時最明顯. 亦都改變慢彎習慣.
甚至俾住油過. 做成多左不必要的俾油及brake.....o徒油就來 ...
掌摑王 發表於 21-3-2012 22:33
我當然講係1條既重量啦~我都係想知道邊個會慳油D姐

上面我有講1條 亦有講4條. 唔知點解你只睇到我講1條.
NEVER MIND 最多咪4條 唔會有第5條卦.
=2包 8公斤米都唔夠.
=上面所講一個豆丁都唔夠.
係咪真係影響咁大?
假設係的話.
咁FULL LOAD全大人咪放血式用油?
不如 ...
掌摑王 發表於 21-3-2012 23:57

上面我有講1條 亦有講4條. 唔知點解你只睇到我講1條.
NEVER MIND 最多咪4條 唔會有第5條卦.
=2包 8公斤米都唔夠.
=上面所講一個豆丁都唔夠.
係咪真係影響咁大?
假設係的話.
咁FULL LOAD全大人咪放血式用油?
不如 ...
掌摑王 發表於 21-3-2012 23:57
同意 不過 單車的人 都唔係人人追輕鈴.
我有個去台灣賽隊際公路單車既朋友,
佢係平均速體力型佢就係用重鈴.
如果係絕對的話佢地賽幾十公里既上落山.
平均速既一個就唔會用重鈴.
去keep住全隊的速度.
cardon一 ...
掌摑王 發表於 22-3-2012 00:31

同意 不過 單車的人 都唔係人人追輕鈴.
我有個去台灣賽隊際公路單車既朋友,
佢係平均速體力型佢就係用重鈴.
如果係絕對的話佢地賽幾十公里既上落山.
平均速既一個就唔會用重鈴.
去keep住全隊的速度.
cardon一 ...
掌摑王 發表於 22-3-2012 00:31


the idea is, if you can afford, get lighter weight if possible. It can improve the handling, and fuel consumption because wheel is the main unsprung weight of the car....
sammykwan 發表於 22-3-2012 00:48
improve the handling may save our life .....同意 不過 單車的人 都唔係人人追輕鈴.
我有個去台灣賽隊際公路單車既朋友,
佢係平均速體力型佢就係用重鈴.
如果係絕對的話佢地賽幾十公里既上落山.
平均速既一個就唔會用重鈴.
去keep住全隊的速度.
cardon一 ...
掌摑王 發表於 22-3-2012 00:31
同意 不過 單車的人 都唔係人人追輕鈴.
我有個去台灣賽隊際公路單車既朋友,
佢係平均速體力型佢就係用重鈴.
如果係絕對的話佢地賽幾十公里既上落山.
平均速既一個就唔會用重鈴.
去keep住全隊的速度.
cardon一 ...
掌摑王 發表於 22-3-2012 00:31
我諗均速用重鈴,係可以借條鈴既 moment of inertia 去維持速度,對抗外來因素對速度上既改變,即係上少少斜唔駛突然間要踩好大力去維持個速度,變相個人係果一刻會舒服一啲。如果上大斜既話,重鈴應該會比較 PK, ...
Aliens 發表於 2012-3-22 03:13

全中 所以一直都係話因素太多.
而用重鈴的都係體能耐力好好的人.
因為佢係冇速度又冇爆發力
只有耐力.
負責頂頭壓風及keep住全隊時間.
俾其他隊友回氣. ...
掌摑王 發表於 22-3-2012 08:31
果個係Demo, 俾你睇到震動後你要做多D定少D work 去平衡翻
係任何情況, 減磅一定有正面效果, 而係UNSPRUNG WEIGHT減磅出黎既效果仲係倍數既tim....你唔好睇小果3幾KG
等我又試下分享我見 ...
sammykwan 發表於 22-3-2012 11:26

果個係Demo, 俾你睇到震動後你要做多D定少D work 去平衡翻
係任何情況, 減磅一定有正面效果, 而係UNSPRUNG WEIGHT減磅出黎既效果仲係倍數既tim....你唔好睇小果3幾KG
等我又試下分享我見 ...
sammykwan 發表於 22-3-2012 11:26

其實簡單D講..
負擔得起又有心儀款-咪買貴鈴囉
唔想太side錢但又想令仔少少- 咪買台仔囉
完全唔想洗錢但又過到自己 - 咪用原裝鈴囉.
sprung vs unsprung weight, does it really bother on a family box...{:4_114 ...
mnywong 發表於 22-3-2012 11:54
唔好睇小7人車~我之前渣MOBILIO 1500仔


唉....對唔住....係我錯
我係知 1+1=2
亦冇否定過
不過大鈴+輕左會有人性上的改變
出現cover到好處.
令到1+1唔係等於2
我講左好多野
但你只睇其中一句
我幫你唔到
對唔住....係我錯, 我唔應該答你.
請你放過 ...
掌摑王 發表於 22-3-2012 12:42
唉....對唔住....係我錯
我係知 1+1=2
亦冇否定過
不過大鈴+輕左會有人性上的改變
出現cover到好處.
令到1+1唔係等於2
我講左好多野
但你只睇其中一句
我幫你唔到
對唔住....係我錯, 我唔應該答你.
請你放過 ...
掌摑王 發表於 2012-3-22 12:42

我的看法和 Thomas & Aliens兄比較相近:
以下只是假設的例子:
Stepwgn B 理應比 Stepwgn A 省油;
Stepwgn C 理應比 Stepwgn A 省油;
那麼 Stepwgn B Vs Stepwgn C??
如要我選, 我會選擇B, 因輪胎不單是值線運動, ...
cliffchow 發表於 22-3-2012 15:20


哈哈 我只想渣佢出街時,想慳既時候可以好慳,想佢爆既時候又可以超爆姐
例如:行緊8,90KM時,突然比人打左一巴,呢個毛文可以突然爆一爆,打返佢一巴,咁樣慳得黎又可以好爆
又可慳又可爆唔好睇小7人車~我之前 ...
johnwong28 發表於 22-3-2012 12:02


| 歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://www.stepwgnhk.com/) | Powered by Discuz! 7.0.0 |