Board logo

標題: 全新spada行幾錢1 km? [打印本頁]

作者: dicksonyiu    時間: 20-3-2012 14:31     標題: 全新spada行幾錢1 km?

請問有無知全新車行幾錢1公里?
二手係咪一定無新車咁慳?
作者: johnwong28    時間: 20-3-2012 22:48

請問有無知全新車行幾錢1公里?
二手係咪一定無新車咁慳?
dicksonyiu 發表於 20-3-2012 14:31
咁要睇下你隻黃金右腳勁唔勁啦....
我地車會應該好多白金右腳既傳人係到
作者: dicksonyiu    時間: 21-3-2012 07:05

一般黎計呢....SALES話可以做到$1.1/KM
作者: dicksonyiu    時間: 21-3-2012 07:06

一般黎計呢....SALES話可以做到$1.1/KM
作者: jacky969    時間: 21-3-2012 10:52

$1.1 有難到,我行市區開冷氣平均都1.6至1.8到啦!!
作者: sammykwan    時間: 21-3-2012 10:58

一般黎計呢....SALES話可以做到$1.1/KM
dicksonyiu 發表於 21-3-2012 07:05
can you tell me who is the sales?
作者: kakin829    時間: 21-3-2012 11:07

我架RG3吓吓踩,要$2.4 1Km
作者: sammykwan    時間: 21-3-2012 11:10

我架RG3吓吓踩,要$2.4 1Km
kakin829 發表於 21-3-2012 11:07
Mine RG3 is already in the range 10.x - 11.x L/100km......
作者: thomas_llai    時間: 21-3-2012 11:30

咁要睇下你隻黃金右腳勁唔勁啦....
我地車會應該好多白金右腳既傳人係到
johnwong28 發表於 20-3-2012 22:48
agree
作者: kakin829    時間: 21-3-2012 11:36

不過成日行高速公路同行車暢順就爭好遠。
作者: jackykiller    時間: 21-3-2012 12:13

我RG1 行high way $1.4 city $2.1
作者: kyy94312    時間: 21-3-2012 14:10

My RK around 10L/100km 18" wheel
作者: meowooi    時間: 21-3-2012 14:22

can you tell me who is the sales?
sammykwan 發表於 21-3-2012 10:58
all the way drive highway non-stop it is possible
作者: dicksonyiu    時間: 21-3-2012 14:26

$1.1 有難到,我行市區開冷氣平均都1.6至1.8到啦!!
jacky969 發表於 21-3-2012 10:52
er....我都係想參考下....好難講邊個ge
作者: dicksonyiu    時間: 21-3-2012 14:27

My RK around 10L/100km 18" wheel
kyy94312 發表於 21-3-2012 14:10
17' 同18' 分別大唔大呢?
作者: kakin829    時間: 21-3-2012 14:30

咁睇嚟RG1慳油過RG3喎,唔知如改用+-波會唔會慳油D呢=.="
作者: kyy94312    時間: 21-3-2012 14:36

17' 同18' 分別大唔大呢?
dicksonyiu 發表於 21-3-2012 14:27
17"會慳油d 但18"再型d, RK 個款方d感覺大架d, 18"會襯些小
作者: cliffchow    時間: 21-3-2012 15:17

咁睇嚟RG1慳油過RG3喎,唔知如改用+-波會唔會慳油D呢=.="
kakin829 發表於 2012-3-21 14:30
我覺得RG3 慳油過 RG1 even if RG3 is 2.4 because of the CVT. Pls correct me if I am wrong.
作者: sammykwan    時間: 21-3-2012 16:52

17' 同18' 分別大唔大呢?
dicksonyiu 發表於 21-3-2012 14:27
on RG, no big different...may be 0.1-0.2 higher
作者: sammykwan    時間: 21-3-2012 16:55

all the way drive highway non-stop it is possible
meowooi 發表於 21-3-2012 14:22
I think the best I can do would be 9.0L/100km ...... no way I can drop down to 6.4L/100km, unless the whole trip is downhill only.
作者: johnwong28    時間: 21-3-2012 20:16

17" > 18"
都有人會大油左 有人會細油左
因為車既condition唔同左
車主的習慣會改變.
掌摑王 發表於 21-3-2012 16:26
咁17"台仔鈴個重量係11KG,18"SSR鍛造鈴個重量係8KG 咁邊隻會慳D啦BABY
作者: dicksonyiu    時間: 21-3-2012 21:08

其實都有好因素影響
作者: LHO    時間: 21-3-2012 22:43

$1.1 有難到,我行市區開冷氣平均都1.6至1.8到啦!!
jacky969 發表於 21-3-2012 10:52
真係吸引
作者: johnwong28    時間: 21-3-2012 23:51

輕咁少??? 4條加埋都唔夠一個小朋友的重量. 我隻貓都4kg吧.
或者丟返轉, 重咁少??

好多人上18" 相比15"-16"穩定好多. 過彎時最明顯. 亦都改變慢彎習慣.
甚至俾住油過. 做成多左不必要的俾油及brake.....o徒油就來 ...
掌摑王 發表於 21-3-2012 22:33
掌兄 我當然講係1條既重量啦~我都係想知道邊個會慳油D姐
作者: johnwong28    時間: 22-3-2012 00:05

上面我有講1條 亦有講4條. 唔知點解你只睇到我講1條.
NEVER MIND 最多咪4條 唔會有第5條卦.

=2包 8公斤米都唔夠.
=上面所講一個豆丁都唔夠.

係咪真係影響咁大?
假設係的話.

咁FULL LOAD全大人咪放血式用油?
不如 ...
掌摑王 發表於 21-3-2012 23:57
明白了!
作者: thomas_llai    時間: 22-3-2012 00:17

上面我有講1條 亦有講4條. 唔知點解你只睇到我講1條.
NEVER MIND 最多咪4條 唔會有第5條卦.

=2包 8公斤米都唔夠.
=上面所講一個豆丁都唔夠.

係咪真係影響咁大?
假設係的話.

咁FULL LOAD全大人咪放血式用油?
不如 ...
掌摑王 發表於 21-3-2012 23:57
我覺得有d唔同, 車軨屬於力量輸出傳動, 輕1kg 好過架車重輕5kg, 點解咁購因為好似單車個
軨輕100g, 踩起上黎都好明顯
作者: johnwong28    時間: 22-3-2012 00:18

我覺得有d唔同, 車軨屬於力量輸出傳動, 輕1kg 好過架車重輕5kg, 點解咁購因為好似單車個
軨輕100g, 踩起上黎都好明顯
thomas_llai 發表於 22-3-2012 00:17
喔!真係有分別架?
作者: sammykwan    時間: 22-3-2012 00:20

咁17"台仔鈴個重量係11KG,18"SSR鍛造鈴個重量係8KG 咁邊隻會慳D啦BABY
johnwong28 發表於 21-3-2012 20:16
that's an extremely case....
作者: thomas_llai    時間: 22-3-2012 00:25

喔!真係有分別架?
johnwong28 發表於 22-3-2012 00:18
yes
用幾萬蚊買對Carbon 單車軨只係輕幾百個gram
作者: johnwong28    時間: 22-3-2012 00:34

同意 不過 單車的人 都唔係人人追輕鈴.
我有個去台灣賽隊際公路單車既朋友,
佢係平均速體力型佢就係用重鈴.

如果係絕對的話佢地賽幾十公里既上落山.
平均速既一個就唔會用重鈴.
去keep住全隊的速度.

cardon一 ...
掌摑王 發表於 22-3-2012 00:31
呢D物理學真深奧
作者: thomas_llai    時間: 22-3-2012 00:39

同意 不過 單車的人 都唔係人人追輕鈴.
我有個去台灣賽隊際公路單車既朋友,
佢係平均速體力型佢就係用重鈴.

如果係絕對的話佢地賽幾十公里既上落山.
平均速既一個就唔會用重鈴.
去keep住全隊的速度.

cardon一 ...
掌摑王 發表於 22-3-2012 00:31
各施各法啦 師兄 ^-^
作者: johnwong28    時間: 22-3-2012 00:39

同意.
我冇否定.
我只話因素有好多.
當然亦存在好多貪有型而用carbon的人.
掌摑王 發表於 22-3-2012 00:38
好中肯
作者: sammykwan    時間: 22-3-2012 00:48

the idea is, if you can afford, get lighter weight if possible. It can improve the handling, and fuel consumption because wheel is the main unsprung weight of the car....
作者: johnwong28    時間: 22-3-2012 00:54

所以我一直都係話因素有好多. ^^

攪攪副偈 (人既體能)
分分鐘送石油田氣果架都踩到曉飛
掌摑王 發表於 22-3-2012 00:49
得閒要出黎聽多D聖經
作者: thomas_llai    時間: 22-3-2012 00:57

the idea is, if you can afford, get lighter weight if possible. It can improve the handling, and fuel consumption because wheel is the main unsprung weight of the car....
sammykwan 發表於 22-3-2012 00:48
100% AGREE
作者: sammykwan    時間: 22-3-2012 00:59

100% AGREE
thomas_llai 發表於 22-3-2012 00:57
just improve the handling is already worth the money.....because the handling of a 7 seater is really bad......not everyone of us can drive like James, CFO, Dicken and Nana..... improve the handling may save our life .....
作者: sammykwan    時間: 22-3-2012 01:30

just some reference for unsprung weight

[flash]http://www.youtube.com/v/8GW-uVtUj3Q[/flash]
作者: Aliens    時間: 22-3-2012 03:13

同意 不過 單車的人 都唔係人人追輕鈴.
我有個去台灣賽隊際公路單車既朋友,
佢係平均速體力型佢就係用重鈴.

如果係絕對的話佢地賽幾十公里既上落山.
平均速既一個就唔會用重鈴.
去keep住全隊的速度.

cardon一 ...
掌摑王 發表於 22-3-2012 00:31
我諗均速用重鈴,係可以借條鈴既 moment of inertia 去維持速度,對抗外來因素對速度上既改變,即係上少少斜唔駛突然間要踩好大力去維持個速度,變相個人係果一刻會舒服一啲。如果上大斜既話,重鈴應該會比較 PK,肯定要用多啲體力

重鈴用於汽車上就應該無乜著數,輕啲加減速靈活好多。上次車聚占士兄話齋,幾千蚊加個 VSD 都係追求「爆」果下,爆贏好多車。鈴輕啲肯定更爆。
作者: Aliens    時間: 22-3-2012 03:21

真係吸引
LHO 發表於 21-3-2012 22:43
RF 咁慘情?

我返工來回港島東同大角咀,換完 speedmaster 之後今日平均去到 9.1L/100km,around 1.3/1.4 左右 1 km。
作者: jackykiller    時間: 22-3-2012 04:55

同意 不過 單車的人 都唔係人人追輕鈴.
我有個去台灣賽隊際公路單車既朋友,
佢係平均速體力型佢就係用重鈴.

如果係絕對的話佢地賽幾十公里既上落山.
平均速既一個就唔會用重鈴.
去keep住全隊的速度.

cardon一 ...
掌摑王 發表於 22-3-2012 00:31
玩公路係玩刀鈴,有慣性可以keep速,,,但係city 真車玩重鈴行下停一定食油
作者: thomas_llai    時間: 22-3-2012 07:37

玩公路係玩刀鈴,有慣性可以keep速,,,但係city 真車玩重鈴行下停一定食油
jackykiller 發表於 22-3-2012 04:55
睇黎師兄都係單車友,去邊度踩多?
作者: cliffchow    時間: 22-3-2012 08:37

我諗均速用重鈴,係可以借條鈴既 moment of inertia 去維持速度,對抗外來因素對速度上既改變,即係上少少斜唔駛突然間要踩好大力去維持個速度,變相個人係果一刻會舒服一啲。如果上大斜既話,重鈴應該會比較 PK, ...
Aliens 發表於 2012-3-22 03:13
can't agree anymore !
作者: thomas_llai    時間: 22-3-2012 10:48

全中 所以一直都係話因素太多.
而用重鈴的都係體能耐力好好的人.

因為佢係冇速度又冇爆發力
只有耐力.
負責頂頭壓風及keep住全隊時間.
俾其他隊友回氣. ...
掌摑王 發表於 22-3-2012 08:31
師兄,車隊係輪流帶,輪流勾車,唔會只係無速度,無爆炸力既車手帶頭,
作者: thomas_llai    時間: 22-3-2012 10:51

can't agree anymore !
cliffchow 發表於 22-3-2012 08:37
support view of point of cliffchow
作者: sammykwan    時間: 22-3-2012 11:26

唔明 行車時 個轆唔會好似片尾咁fing格.
轆就掂地既 一點地震動就俾地面及避震吸走.
凌空時fing十下 及fing少幾下 點影響行車??
掌摑王 發表於 22-3-2012 08:33
果個係Demo, 俾你睇到震動後你要做多D定少D work 去平衡翻

係任何情況, 減磅一定有正面效果, 而係UNSPRUNG WEIGHT減磅出黎既效果仲係倍數既tim....你唔好睇小果3幾KG

等我又試下分享我見解同大家硏究下。。。。。
一部車裝左輕身鈴跑同一部車裝左重身鈴跑
我會認為裝左輕身鈴跑時起跑用既扭力,收步用既制动力,都會用少D
均速時兩者一样
重身鈴唯一係滑行時, 會溜得較遠
所以輕、重不做成分別只會係一個完全唔用BRAKE既情況出現, 但完成相同路程時間都係輕身鈴短D

e.g. 2 RG1 need to run for 10km (a fixed disctance), A) with light weight rim and B) with heavy weight rim

A) starting from 0km/h and will use less power to speed up (lower fuel consumption) to a fix constant speed, said 60km/h.
B) starting from 0km/h and will use more power to speed up (higher fuel consumption) to a fix constant speed,  said 60km/h.

At constant speed, both will have the same consumption.

After running for 9.5km, B) can leave the car slide for the remaining 0.5km (0L/100km fuel consumption), and the speed is slower and slower...till 0km/h  to the end point 10km.

but for A), it will only slide after running 9.7km. So, it will slide for 0.3km  (0L/100km fuel consumption), and speed below 60km/h till 0km/h to the end point 10km.

Result: both car consume the same amount of fuel
because A) use less at speed up, but "driving" longer (9.7km), but B) use more at speed up, but "driving" shorter (9.5km)
Average speed, A) is higher than B)
because at the last 0.5km, A) has 0.2km still running at 60km/h then slow down while B) is always below 60km/h.

Therefore, no matter how, light weight is always better (either consumption or performance).
作者: johnwong28    時間: 22-3-2012 11:49

果個係Demo, 俾你睇到震動後你要做多D定少D work 去平衡翻

係任何情況, 減磅一定有正面效果, 而係UNSPRUNG WEIGHT減磅出黎既效果仲係倍數既tim....你唔好睇小果3幾KG

等我又試下分享我見 ...
sammykwan 發表於 22-3-2012 11:26
即係輕身鈴又可以慳油D同快D
作者: mnywong    時間: 22-3-2012 11:54

果個係Demo, 俾你睇到震動後你要做多D定少D work 去平衡翻

係任何情況, 減磅一定有正面效果, 而係UNSPRUNG WEIGHT減磅出黎既效果仲係倍數既tim....你唔好睇小果3幾KG

等我又試下分享我見 ...
sammykwan 發表於 22-3-2012 11:26
其實簡單D講..
負擔得起又有心儀款-咪買貴鈴囉
唔想太side錢但又想令仔少少- 咪買台仔囉
完全唔想洗錢但又過到自己 - 咪用原裝鈴囉.

sprung vs unsprung weight, does it really bother on a family box...
作者: sammykwan    時間: 22-3-2012 11:57

其實簡單D講..
負擔得起又有心儀款-咪買貴鈴囉
唔想太side錢但又想令仔少少- 咪買台仔囉
完全唔想洗錢但又過到自己 - 咪用原裝鈴囉.

sprung vs unsprung weight, does it really bother on a family box...{:4_114 ...
mnywong 發表於 22-3-2012 11:54
我見大家唔似係當STEPWGN 係family box, 似係一部NSX for 7
作者: sammykwan    時間: 22-3-2012 11:57

即係輕身鈴又可以慳油D同快D
johnwong28 發表於 22-3-2012 11:49
Yes.
作者: johnwong28    時間: 22-3-2012 12:02

我見大家唔似係當STEPWGN 係family box, 似係一部NSX for 7
sammykwan 發表於 22-3-2012 11:57
哈哈 我只想渣佢出街時,想慳既時候可以好慳,想佢爆既時候又可以超爆姐
例如:行緊8,90KM時,突然比人打左一巴,呢個毛文可以突然爆一爆,打返佢一巴,咁樣慳得黎又可以好爆
又可慳又可爆 唔好睇小7人車~我之前渣MOBILIO 1500仔
作者: dicksonyiu    時間: 22-3-2012 12:26

dicksonyiu 第十個男人(- 仲諗緊)??
幾時出車......好似就出facelift版喎
壓下佢價吧
掌摑王 發表於 22-3-2012 10:40
第十個男係乜意思?
我等埋佢出新版再決定,唔知香港幾時出呢?
作者: sammykwan    時間: 22-3-2012 12:28

第十個男係乜意思?
我等埋佢出新版再決定,唔知香港幾時出呢?
dicksonyiu 發表於 22-3-2012 12:26
10 men, 9 of them go rolling, the last one is thinking ma....
作者: sammykwan    時間: 22-3-2012 12:36

轆就掂地既 一點地震動就俾地面及避震吸走.

我係唔明 有咩work
掌摑王 發表於 22-3-2012 12:35
That's the work done by 避震
作者: mnywong    時間: 22-3-2012 12:46

整咩咁認真....
作者: mnywong    時間: 22-3-2012 12:54

唔係done by power 咩??



因為張梳化...
掌摑王 發表於 22-3-2012 12:46
收到, O岩傾咪傾多兩句囉...
作者: sammykwan    時間: 22-3-2012 13:31

唉....對唔住....係我錯

我係知 1+1=2
亦冇否定過
不過大鈴+輕左會有人性上的改變
出現cover到好處.
令到1+1唔係等於2

我講左好多野
但你只睇其中一句
我幫你唔到


對唔住....係我錯, 我唔應該答你.
請你放過 ...
掌摑王 發表於 22-3-2012 12:42
道乜鬼野歉丫, 大家硏究下啫.........你都好有POINT, 就係要司機配合, 唔配到, 改左仲PK.....e.g. 改左大鮑, 但唔好好控制, 拐灣時鎖"LOOK" 就 BIG LEMON TEA la。。。翻九次車lu...
作者: sammykwan    時間: 22-3-2012 13:32

唔係done by power 咩??



因為張梳化...

我唔介意俾更多支持1+1=2的知識圍堵.

但我接受唔到抽水行為.
掌摑王 發表於 22-3-2012 12:46
work = force x displacment
作者: cliffchow    時間: 22-3-2012 15:02

唉....對唔住....係我錯

我係知 1+1=2
亦冇否定過
不過大鈴+輕左會有人性上的改變
出現cover到好處.
令到1+1唔係等於2

我講左好多野
但你只睇其中一句
我幫你唔到

對唔住....係我錯, 我唔應該答你.
請你放過 ...
掌摑王 發表於 2012-3-22 12:42
掌兄, 你說亦有道理, 大家只是討論討論... 停留在學術的層面 ...
作者: cliffchow    時間: 22-3-2012 15:20

我覺得有d唔同, 車軨屬於力量輸出傳動, 輕1kg 好過架車重輕5kg, 點解咁購因為好似單車個
軨輕100g, 踩起上黎都好明顯
thomas_llai 發表於 2012-3-22 00:17
我的看法和 Thomas & Aliens兄比較相近:

以下只是假設的例子:
Stepwgn B 理應比 Stepwgn A 省油;
Stepwgn C 理應比 Stepwgn A 省油;
那麼 Stepwgn B Vs Stepwgn C??

如要我選, 我會選擇B, 因輪胎不單是值線運動, 亦有圓形運動(moment of inertia)...
作者: sammykwan    時間: 22-3-2012 15:56

我的看法和 Thomas & Aliens兄比較相近:

以下只是假設的例子:
Stepwgn B 理應比 Stepwgn A 省油;
Stepwgn C 理應比 Stepwgn A 省油;
那麼 Stepwgn B Vs Stepwgn C??

如要我選, 我會選擇B, 因輪胎不單是值線運動, ...
cliffchow 發表於 22-3-2012 15:20
你選擇正確
作者: jackykiller    時間: 22-3-2012 16:47

以和為貴
作者: johnwong28    時間: 22-3-2012 17:07

以和為貴
jackykiller 發表於 22-3-2012 16:47
係囉...以和為貴
作者: b2bxhk1    時間: 22-3-2012 17:47

你選擇正確
sammykwan 發表於 22-3-2012 15:56
i choose not to DRIVE
作者: Aliens    時間: 22-3-2012 17:49

i choose not to DRIVE
b2bxhk1 發表於 22-3-2012 17:47
not to drive, go to gym?
作者: sammykwan    時間: 22-3-2012 17:56

i choose not to DRIVE
b2bxhk1 發表於 22-3-2012 17:47
「多謝支持環保」
作者: dicksonyiu    時間: 22-3-2012 18:31

哈哈 我只想渣佢出街時,想慳既時候可以好慳,想佢爆既時候又可以超爆姐
例如:行緊8,90KM時,突然比人打左一巴,呢個毛文可以突然爆一爆,打返佢一巴,咁樣慳得黎又可以好爆
又可慳又可爆 唔好睇小7人車~我之前 ...
johnwong28 發表於 22-3-2012 12:02
我都係咁諗,又要靚,又想可以爆,更想慳油
作者: LHO    時間: 22-3-2012 23:00

括弧內就係意思.

十個男人九個等, 第十個就"仲諗緊".
掌摑王 發表於 22-3-2012 12:33
係"滾"
作者: chumud    時間: 24-3-2012 02:58

請問你地打爆一缸油幾$呀?
我2011 spada 今日仲有兩格油,入shell正價要$902
作者: johnwong28    時間: 24-3-2012 03:09

請問你地打爆一缸油幾$呀?
我2011 spada 今日仲有兩格油,入shell正價要$902
chumud 發表於 24-3-2012 02:58
1000蚊有60升
我地D車58升缸 ,仲有2格大概仲有7升-10升油
即係入左50-52升
52升X17.38=903
好正常啊
不過今日中石化特價入400以上每升平$1.9
入52升可以平到100蚊




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://www.stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0