Board logo

標題: tomy car #21 [打印本頁]

作者: lkeith21    時間: 10-12-2012 12:51     標題: tomy car #21

想問大家有冇買返架同自己愛駒一樣的玩具車?

我架係2012stepwgn, 大家知唔知邊處有呢款既 tomy tomica 車係買?

除了tomy tomica 外, 仲有無其他玩具車有我呢款呢? where to buy?
作者: chclwong    時間: 10-12-2012 12:56

我搵RG1都搵左好耐...至今都未搵到
rk就大把
作者: nevillee    時間: 10-12-2012 12:57

春園街吖
作者: lkeith21    時間: 10-12-2012 12:57

what is rg1 & rk????
作者: 5catshome    時間: 10-12-2012 13:12

本帖最後由 5catshome 於 10-12-2012 13:16 編輯
what is rg1 & rk????
lkeith21 發表於 10-12-2012 12:57
你架車係12年款,同我一樣係RK。RK嘅上一版本就係RG
補充多一樣嘢,如果你架係行貨Spada,咁就係RK5,如果唔係Spada,咁就係RK1
作者: chclwong    時間: 10-12-2012 13:45

春園街吖
nevillee 發表於 10-12-2012 12:57
三哥,會唔會有RG1賣?
作者: herojim    時間: 10-12-2012 13:48

春園街
nevillee 發表於 10-12-2012 12:57
三哥你係咪講太原街?
鴻興仲有咩???
我前幾日至去過唔見有
可以試下皇室堡果間玩具反斗城睇下有冇, 我曾經去果邊見過有RG1同RF1
作者: dicken    時間: 10-12-2012 14:44

三哥你係咪講太原街?
鴻興仲有咩???
我前幾日至去過唔見有
可以試下皇室堡果間玩具反斗城睇下有冇, 我曾經去果邊見過有RG1同RF1
herojim 發表於 10-12-2012 13:48
皇室TRU冇RG RF車仔賣
三哥講灣仔春園街
作者: herojim    時間: 10-12-2012 15:02

皇室TRU冇RG RF車仔賣
三哥講灣仔春園街
dicken 發表於 10-12-2012 14:44
但係玩具街係太原街喎??
依我最近去春園街好似冇玩具店, 應該唔會有這些賣掛?
作者: dicken    時間: 10-12-2012 15:07

但係玩具街係太原街喎??
依我最近去春園街好似冇玩具店, 應該唔會有這些賣掛?
herojim 發表於 10-12-2012 15:02
大家明米得羅,多數人知春園街個名,太原街好多人都唔知係邊。
作者: muihin    時間: 10-12-2012 19:28

Tomica 有架, 唔難買到
[attach]8299[/attach]

Honda online shop 都見到有 1/24 既模型, RG/RK 都有
[attach]8300[/attach]
http://honda-goods.jp/csb/servle ... 4%82%72%82%73%82%64
http://honda-goods.jp/csb/servle ... 5%82%72%82%6F%82%60
http://honda-goods.jp/csb/servle ... 4%82%72%82%6F%82%60
作者: nevillee    時間: 10-12-2012 23:35

本帖最後由 nevillee 於 10-12-2012 23:37 編輯
三哥,會唔會有RG1賣?
chclwong 發表於 10-12-2012 13:45
有... 我都係果度買咗2架... 1藍1紅

仲有白色賣呀
作者: hkycy999    時間: 11-12-2012 02:47

有... 我都係果度買咗2架... 1藍1紅

仲有白色賣呀
nevillee 發表於 10-12-2012 23:35
C兄~甘有無見到有RG1黑色呀?
作者: nevillee    時間: 11-12-2012 08:59

C兄~甘有無見到有RG1黑色呀?
hkycy999 發表於 11-12-2012 02:47
都冇出黑色
自噴囉
作者: cliffchow    時間: 11-12-2012 09:09

找不到藍色RG ...

不過找到件1/64玩具
作者: lkeith21    時間: 11-12-2012 11:24

11# muihin

超靚仔.....
個1/24 要登記成為會員才買得, 但登記又要日本住址......有冇其他方法買到?
作者: nevillee    時間: 11-12-2012 12:49

找不到藍色RG ...

不過找到件1/64玩具
cliffchow 發表於 11-12-2012 09:09
我有1架藍色喎
2007年限定版
作者: nevillee    時間: 11-12-2012 12:50

11# muihin

超靚仔.....
個1/24 要登記成為會員才買得, 但登記又要日本住址......有冇其他方法買到?
lkeith21 發表於 11-12-2012 11:24
有$就買到
作者: cliffchow    時間: 11-12-2012 12:54

我有1架藍色喎
2007年限定版
nevillee 發表於 2012-12-11 12:49

作者: alliven    時間: 11-12-2012 13:00


cliffchow 發表於 11-12-2012 12:54
My collection.
作者: cliffchow    時間: 11-12-2012 13:35

My collection.
alliven 發表於 2012-12-11 13:00
Wowowowowowo x 100

19"電鍍鈴, 仲要薄軚忝呀, 黑玻璃今次唔怕呀蛇 ...
作者: alliven    時間: 11-12-2012 13:46

Wowowowowowo x 100

19"電鍍鈴, 仲要薄軚忝呀, 黑玻璃今次唔怕呀蛇 ...
cliffchow 發表於 11-12-2012 13:35
I bought it from Toys R us in Singapore.
作者: nevillee    時間: 11-12-2012 14:01


cliffchow 發表於 11-12-2012 12:54
大陸tb可能仲有
作者: cliffchow    時間: 11-12-2012 14:05

I bought it from Toys R us in Singapore.
alliven 發表於 2012-12-11 13:46
RC Car, 放過未呀 ?!?!
作者: alliven    時間: 11-12-2012 14:39

RC Car, 放過未呀 ?!?!
cliffchow 發表於 11-12-2012 14:05
100% brand new!
作者: cliffchow    時間: 11-12-2012 14:42

等囡囡大d, 我都想玩返RC car ... 仲想找找有冇歐豬忝呀
作者: laum2005    時間: 12-12-2012 02:00



http://item.taobao.com/item.htm?id=1535794391&ali_trackid=2:mm_14507416_2297358_8935934:1355248319_4k5_1581264968
作者: Kingcow    時間: 12-12-2012 06:56

http://img04.taobaocdn.com/bao/uploaded/i8/T19S0tXe0GXXcBi4QV_020734.jpg_310x310.jpg

http://item.taobao.com/item.htm? ... 8319_4k5_1581264968 ...
laum2005 發表於 12-12-2012 02:00

不過呢間淘寶店 月銷零件 似乎唔係好掂
laum2005兄可否問問個店主果係咪真係有貨,有就團購啦喂!
作者: Kingcow    時間: 12-12-2012 08:02

我部tomy stepwgn俾阿仔玩到爆哂油…慘
[attach]8312[/attach]
[attach]8314[/attach]
作者: cliffchow    時間: 12-12-2012 08:18

http://img04.taobaocdn.com/bao/uploaded/i8/T19S0tXe0GXXcBi4QV_020734.jpg_310x310.jpg

http://item.taobao.com/item.htm? ... 8319_4k5_1581264968 ...
laum2005 發表於 2012-12-12 02:00
Wah !! 唔係前後鈴, 而是前後軚!! 好粗呀 215/65/18 都有呀
作者: cliffchow    時間: 12-12-2012 08:19

我部tomy stepwgn俾阿仔玩到爆哂油…慘
8312
8314
Kingcow 發表於 2012-12-12 08:02
全車噴過! 再加咪天使圈, 仲要霧燈添呀
作者: lkeith21    時間: 12-12-2012 11:35

全車噴過! 再加咪天使圈, 仲要霧燈添呀
cliffchow 發表於 12-12-2012 08:19
同老婆講"架車爛晒, 買過部", 轉頭捉字虱買過部新"車"
作者: lkeith21    時間: 17-12-2012 19:22

本帖最後由 lkeith21 於 17-12-2012 22:00 編輯

[attach]8359[/attach]終於買到啦

多謝ching指引[attach]8359[/attach]
作者: hk_allen    時間: 17-12-2012 19:35

終於買到啦
lkeith21 發表於 17-12-2012 19:22
Nice Toy... 噴埋油吧!
作者: lkeith21    時間: 17-12-2012 19:39

好主意!
不過噴油呢樣嘢我唔叻,癈事愈搞愈核突。
作者: lkeith21    時間: 17-12-2012 19:41

好主意!
不過噴油呢樣嘢我唔叻,癈事愈搞愈核突。
作者: LHO    時間: 17-12-2012 19:51

我部tomy stepwgn俾阿仔玩到爆哂油…慘
8312
8314
Kingcow 發表於 12-12-2012 08:02
我地唔洗去戲院睇"破壞王" ,日日返屋企都睇倒
我個仔成日無啦啦都會响部車度搵倒啲膠com呀鑼絲之類嘅嘢比我!
最慘係有時唔知佢响邊拆出嚟
作者: muihin    時間: 17-12-2012 20:23

http://img04.taobaocdn.com/bao/uploaded/i8/T19S0tXe0GXXcBi4QV_020734.jpg_310x310.jpg

http://item.taobao.com/item.htm? ... 8319_4k5_1581264968 ...
laum2005 發表於 12-12-2012 02:00
ChoroQ RG 仲有幾款...
[attach]8355[/attach][attach]8356[/attach][attach]8357[/attach]
仲有呢架應該係新野...
[attach]8358[/attach]
作者: lkeith21    時間: 17-12-2012 21:10

雖然唔係啲咩,不過都分享下
作者: sammykwan    時間: 18-12-2012 20:30

我地唔洗去戲院睇"破壞王" ,日日返屋企都睇倒
我個仔成日無啦啦都會响部車度搵倒啲膠com呀鑼絲之類嘅嘢比我!
最慘係有時唔知佢响邊拆出嚟 ...
LHO 發表於 17-12-2012 19:51
我個仔仲勁過x哥,將車仔D呔軨拆哂出黎
作者: cliffchow    時間: 18-12-2012 20:52

8359終於買到啦

多謝ching指引8359
lkeith21 發表於 2012-12-17 19:22

作者: cliffchow    時間: 18-12-2012 20:54

ChoroQ RG 仲有幾款...
835583568357
仲有呢架應該係新野...
8358
muihin 發表於 2012-12-17 20:23
RF 貼黑幕
作者: cliffchow    時間: 19-12-2012 09:00

隔離場有, 巧正

http://kspec.co.jp/modelook/
作者: alliven    時間: 19-12-2012 09:11

我個仔仲勁過x哥,將車仔D呔軨拆哂出黎
sammykwan 發表於 18-12-2012 20:30
X2
作者: LHO    時間: 19-12-2012 10:54

我個仔仲勁過x哥,將車仔D呔軨拆哂出黎
sammykwan 發表於 18-12-2012 20:30
係呀係呀 真攞命
作者: lkeith21    時間: 19-12-2012 11:59

我個仔仲勁過x哥,將車仔D呔軨拆哂出黎
sammykwan 發表於 18-12-2012 20:30
我個仔鐘意拆晒d車既4條軚, 當橡皮糖咁食. 佢個肚都應該有唔少車軚係度.
作者: lkeith21    時間: 19-12-2012 12:00

隔離場有, 巧正

http://kspec.co.jp/modelook/
cliffchow 發表於 19-12-2012 09:00
冇stepwgn.....
作者: sammykwan    時間: 19-12-2012 12:00

冇stepwgn.....
lkeith21 發表於 19-12-2012 12:00
no...all toyota.
作者: lkeith21    時間: 30-12-2012 19:27

本帖最後由 lkeith21 於 30-12-2012 19:54 編輯

[attach]8483[/attach]新玩具到手
作者: cliffchow    時間: 30-12-2012 20:31

8483新玩具到手
lkeith21 發表於 2012-12-30 19:27

作者: lkeith21    時間: 5-1-2013 14:09

本帖最後由 lkeith21 於 5-1-2013 14:10 編輯

大家有無見過????
作者: eric0754    時間: 5-1-2013 14:12

大家有無見過????
lkeith21 發表於 5-1-2013 14:09
淘寶見過
作者: LHO    時間: 8-1-2013 09:28

有喇, 遲下搵埋RF
作者: l1e0w9    時間: 8-1-2013 10:12

有喇, 遲下搵埋RF
LHO 發表於 8-1-2013 09:28

作者: lkeith21    時間: 8-1-2013 10:36


勁....
作者: ocbc    時間: 8-1-2013 13:25

有喇, 遲下搵埋RF
LHO 發表於 8-1-2013 09:28
好嘢喎! 一次過買咁多
見到個21號有兩隻,是否 RG 同 RK ? 邊度仲有RG咁利害
作者: ttam    時間: 8-1-2013 13:49

RK >>> http://item.taobao.com/item.htm? ... &id=15657938405
RG >>> http://item.taobao.com/item.htm? ... &id=16322553316
RF >>> http://item.taobao.com/item.htm? ... &id=14811942411
            http://item.taobao.com/item.htm? ... &id=15722940812
作者: LHO    時間: 8-1-2013 14:16

本帖最後由 LHO 於 8-1-2013 14:20 編輯
好嘢喎! 一次過買咁多
見到個21號有兩隻,是否 RG 同 RK ? 邊度仲有RG咁利害
ocbc 發表於 8-1-2013 13:25
有啲唔係而家買架, 一次買咁多, 攞返去會比個仔同老婆..................
#99, 85, 34已經好難搵
#67都快絕版
作者: LHO    時間: 8-1-2013 14:18

RK >>> http://item.taobao.com/item.htm? ... &id=15657938405
RG >>> http://item.taobao.com/item.htm? ... &id=16322553316
RF >>> http://item.taobao.com/item.htm?spm= ...
ttam 發表於 8-1-2013 13:49
RF.............好貴
作者: mnywong    時間: 8-1-2013 14:22

tommy車仔對鐵鈴真係咁多年都無改過....
作者: LHO    時間: 8-1-2013 14:24

tommy車仔對鐵鈴真係咁多年都無改過....
mnywong 發表於 8-1-2013 14:22
你又換返套鐵鈴囉
作者: mnywong    時間: 8-1-2013 14:28

你又換返套鐵鈴囉
LHO 發表於 8-1-2013 14:24
17"鐵鈴, 下盤好穩....
作者: lkeith21    時間: 9-1-2013 10:29

好有衝動買齊一套




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://www.stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0