Board logo

標題: stepwgn RG1 - 引擎 隔音棉 [打印本頁]

作者: waltz    時間: 15-12-2012 14:09     標題: stepwgn RG1 - 引擎 隔音棉

我岩岩先發現我架車係冇隔音棉...師兄你地有冇?
作者: kookevin    時間: 15-12-2012 14:46

我岩岩先發現我架車係冇隔音棉...師兄你地有冇?
waltz 發表於 15-12-2012 14:09
我冇
作者: ricky410    時間: 15-12-2012 15:02

我岩岩先發現我架車係冇隔音棉...師兄你地有冇?
waltz 發表於 15-12-2012 14:09
RG1 原庒係毛
作者: cliffchow    時間: 15-12-2012 15:04

TB幫到你, 很多隔音料
作者: sammykwan    時間: 15-12-2012 16:21

我冇
kookevin 發表於 15-12-2012 14:46
check this.... http://www.stepwgnhk.com/viewthr ... mp;page=1#pid153322
作者: kookevin    時間: 15-12-2012 17:05

check this.... http://www.stepwgnhk.com/viewthr ... mp;page=1#pid153322
sammykwan 發表於 15-12-2012 16:21
我好驚DIY
我隻神手整咩衰咩
作者: sammykwan    時間: 15-12-2012 17:14

我好驚DIY
我隻神手整咩衰咩
kookevin 發表於 15-12-2012 17:05
just get the material, members can guide u to get it done
作者: cliffchow    時間: 15-12-2012 17:29

我好驚DIY
我隻神手整咩衰咩
kookevin 發表於 2012-12-15 17:05
十分易, 剪剪貼貼 only. 又平又有效果, 抵玩
作者: ttam    時間: 15-12-2012 19:44

TB 料约 ¥rmb100左右
粘粘貼貼好easy, 你一定做到
作者: dicken    時間: 15-12-2012 20:11

我有一件原装,用緊,可賣,$100自取價
作者: beanboy    時間: 16-12-2012 23:25

各位前輩,可否教我怎樣DIY?

人微之故,我不能瀏覽以下的資料:
check this.... http://www.stepwgnhk.com/viewthr ... mp;page=1#pid153322
作者: ttam    時間: 16-12-2012 23:34

各位前輩,可否教我怎樣DIY?

人微之故,我不能瀏覽以下的資料:
check this.... http://www.stepwgnhk.com/viewthr ... mp;page=1#pid153322
beanboy 發表於 16-12-2012 23:25
Bean兄, 请稍等待本会注册事宜完成后,欢迎你加入。
我地呢度有好多diy分享
作者: lkeith21    時間: 17-12-2012 13:54

我都睇唔到........唔知幾時才能入會
作者: alan4553200    時間: 17-12-2012 15:41

10# dicken


一舊水想食左人隻車咩
作者: Rival100    時間: 15-1-2013 08:26

C~hing 請問用隔音棉封左車頭冚係未會靜好多?我架RG1D engine 聲好大
作者: cliffchow    時間: 15-1-2013 08:44

C~hing 請問用隔音棉封左車頭冚係未會靜好多?我架RG1D engine 聲好大
Rival100 發表於 2013-1-15 08:26
真係有分別, 不需要金耳朵都分別得出. 但你話係咪靜好多, 主觀感覺.

自己覺得靜了得多, 一舊水TB貨, 抵玩. (半件就足夠, 可以和member share 添)
作者: sammykwan    時間: 15-1-2013 08:48

真係有分別, 不需要金耳朵都分別得出. 但你話係咪靜好多, 主觀感覺.

自己覺得靜了得多, 一舊水TB貨, 抵玩. (半件就足夠, 可以把member share 添) ...
cliffchow 發表於 15-1-2013 08:44
效果算係超值
作者: cliffchow    時間: 15-1-2013 08:54

效果算係超值
sammykwan 發表於 2013-1-15 08:48

作者: ttam    時間: 15-1-2013 09:04

C~hing 請問用隔音棉封左車頭冚係未會靜好多?我架RG1D engine 聲好大
Rival100 發表於 15-1-2013 08:26
4AT 冇計...
作者: LHO    時間: 15-1-2013 09:15

4AT 冇計...
ttam 發表於 15-1-2013 09:04
有計, 換RG3 or RF7
作者: cliffchow    時間: 15-1-2013 09:21

有計, 換RG3 or RF7
LHO 發表於 2013-1-15 09:15
RF7 是否 AT5 嗎??
作者: LHO    時間: 15-1-2013 09:27

RF7 是否 AT5 嗎??
cliffchow 發表於 15-1-2013 09:21
係吖
作者: nevillee    時間: 15-1-2013 10:18

真係有分別, 不需要金耳朵都分別得出. 但你話係咪靜好多, 主觀感覺.

自己覺得靜了得多, 一舊水TB貨, 抵玩. (半件就足夠, 可以和member share 添) ...
cliffchow 發表於 15-1-2013 08:44
其實我上次果件仲有淨係度
作者: Edmond11    時間: 15-1-2013 13:38

三哥, 你剩低果件夠頭冚用嗎?
作者: crazy-ks    時間: 15-1-2013 13:44

上星期五經各師兄指導下完成頭隔音, 感覺會冷親佢, 同埋引擎聲實鄭咗! 幾好FEEL!
作者: nevillee    時間: 15-1-2013 14:12

三哥, 你剩低果件夠頭冚用嗎?
Edmond11 發表於 15-1-2013 13:38
我估夠.... 我冇留意仲有幾大
作者: cliffchow    時間: 15-1-2013 14:19

半件 - 機蓋隔音棉 夠RG用。剩餘痴咪架echo, 剛剛好
http://trade.taobao.com/trade/de ... eID=240710405740941
作者: Edmond11    時間: 15-1-2013 16:48

半件 - 機蓋隔音棉 夠RG用。剩餘痴咪架echo, 剛剛好
http://trade.taobao.com/trade/de ... eID=240710405740941
cliffchow 發表於 15-1-2013 14:19
Cliff, 你會訂嗎?   如果係, 可否幫我訂多張!
作者: LHO    時間: 15-1-2013 17:03

Cliff, 你會訂嗎?   如果係, 可否幫我訂多張!
Edmond11 發表於 15-1-2013 16:48
同你share得嗎
作者: cliffchow    時間: 15-1-2013 17:11

Cliff, 你會訂嗎?   如果係, 可否幫我訂多張!
Edmond11 發表於 2013-1-15 16:48
無問題。
作者: Daniel    時間: 15-1-2013 17:12

我有一SET係道WOO, 有無人想要?
作者: LHO    時間: 15-1-2013 17:16

我有一SET係道WOO, 有無人想要?
Daniel 發表於 15-1-2013 17:12
未用過?定原裝位果件?
作者: Daniel    時間: 15-1-2013 17:20

未用過?定原裝位果件?
LHO 發表於 15-1-2013 17:16
未用過, 同CLIFF圖果隻一樣
作者: Edmond11    時間: 15-1-2013 17:20

同你share得嗎
LHO 發表於 15-1-2013 17:03
OK, NO PROBLEM!!!
作者: waltz    時間: 15-1-2013 17:24

27# cliffchow


師兄你用緊呢隻?
我之前都係TAOBAO 搵過...
你用O個隻係5MM 厚..

我搵到一隻10MM 厚
http://detail.tmall.com/item.htm ... &_u=f89955taf9d

但係仲平D...我唔知係咪厚D好D?
THANKS!
作者: LHO    時間: 15-1-2013 17:29

27# cliffchow


師兄你用緊呢隻?
我之前都係TAOBAO 搵過...
你用O個隻係5MM 厚..

我搵到一隻10MM 厚
http://detail.tmall.com/item.htm ... &_u=f89955taf9d

但係仲平D... ...
waltz 發表於 15-1-2013 17:24
會唔會好重呀
作者: LHO    時間: 15-1-2013 17:30

未用過, 同CLIFF圖果隻一樣
Daniel 發表於 15-1-2013 17:20
call me
作者: waltz    時間: 15-1-2013 17:34

36# LHO

都係1KG 左右...我其實唔知買邊隻好 ...
作者: Rival100    時間: 15-1-2013 20:34

車門裏面你地有冇貼隔音棉?地台有冇?多謝指導
作者: LHO    時間: 15-1-2013 20:37

車門裏面你地有冇貼隔音棉?地台有冇?多謝指導
Rival100 發表於 15-1-2013 20:34
入會都係一舊,大把嘢你睇,怕你放血都唔典




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://www.stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0