


check this.... http://www.stepwgnhk.com/viewthr ... mp;page=1#pid153322
sammykwan 發表於 15-12-2012 16:21

各位前輩,可否教我怎樣DIY?
人微之故,我不能瀏覽以下的資料:
check this.... http://www.stepwgnhk.com/viewthr ... mp;page=1#pid153322
beanboy 發表於 16-12-2012 23:25


真係有分別, 不需要金耳朵都分別得出. 但你話係咪靜好多, 主觀感覺.
自己覺得靜了得多, 一舊水TB貨, 抵玩. (半件就足夠, 可以把member share 添)...
cliffchow 發表於 15-1-2013 08:44




真係有分別, 不需要金耳朵都分別得出. 但你話係咪靜好多, 主觀感覺.
自己覺得靜了得多, 一舊水TB貨, 抵玩. (半件就足夠, 可以和member share 添)...
cliffchow 發表於 15-1-2013 08:44




半件 - 機蓋隔音棉 夠RG用。剩餘痴咪架echo, 剛剛好
http://trade.taobao.com/trade/de ... eID=240710405740941
cliffchow 發表於 15-1-2013 14:19

27# cliffchow
師兄你用緊呢隻?
我之前都係TAOBAO 搵過...
你用O個隻係5MM 厚..
我搵到一隻10MM 厚
http://detail.tmall.com/item.htm ... &_u=f89955taf9d
但係仲平D... ...
waltz 發表於 15-1-2013 17:24



| 歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://www.stepwgnhk.com/) | Powered by Discuz! 7.0.0 |