Board logo

標題: 想買部 06-08 2.4行貨 ,,咁多位師兄有否好介紹? [打印本頁]

作者: ka83661    時間: 4-6-2013 19:27     標題: 想買部 06-08 2.4行貨 ,,咁多位師兄有否好介紹?

想買部 06-08 2.4行貨 ,,咁多位師兄有否好介紹?
作者: Kingcow    時間: 5-6-2013 07:45

建議你唔好慳, 搵部 facelifted RG3 方尾燈 (SPADA版 更好)
作者: chclwong    時間: 5-6-2013 09:52

建議你唔好慳, 搵部 facelifted RG3 方尾燈 (SPADA版 更好)
Kingcow 發表於 5-6-2013 07:45
啱..尾期包圍同尾燈都靚好多
作者: chclwong    時間: 5-6-2013 09:57

搵呢隻款
http://www.28car.com/sell_dsp.php?h_vid=177796356&h_vw=y
作者: piero    時間: 5-6-2013 12:28


作者: rickykai    時間: 5-6-2013 15:44

我有, 請pm我
作者: 8609    時間: 10-6-2013 23:04

小弟都搵緊,有師兄出讓,請通知小弟一聲




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://www.stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0