Board logo

標題: 仔仔出生啦想買部新spada [打印本頁]

作者: hhkkhhkk    時間: 14-6-2013 13:55     標題: 仔仔出生啦想買部新spada

我係新手一名,知9唔9都有我依d咁嘅posts.
希望各位ching原諒.
真係想知道買新車有d乜要注意,同埋有冇ching最近買過可以話俾小弟知有d咩送呀?
Thxxxx ~!!!
作者: hhkkhhkk    時間: 14-6-2013 13:58

sorry~ something wrong with my network.
作者: rickykai    時間: 14-6-2013 16:01

知9唔9.....
好似粗口~~

作者: Kingcow    時間: 14-6-2013 16:29

你睇睇呢個舊post
Check 新車 (By kkyeung)
http://www.stepwgnhk.com/viewthr ... =%E6%96%B0%E8%BB%8A

Also 新車run-in
http://www.stepwgnhk.com/viewthr ... =%E6%96%B0%E8%BB%8A

善用 search function, many old posts for reference
作者: hhkkhhkk    時間: 14-6-2013 16:32

你睇睇呢個舊post
Check 新車 (By kkyeung)
http://www.stepwgnhk.com/viewthr ... =%E6%96%B0%E8%BB%8A

Also 新車run-in
http://www.stepwgnhk.com/viewthr ... mp;highlight=%E6%96 ...
Kingcow 發表於 14-6-2013 16:29
thanks ching~!!! go home study~!
作者: hhkkhhkk    時間: 14-6-2013 16:34

知9唔9.....
好似粗口~~

rickykai 發表於 14-6-2013 16:01
我好c man架
作者: Kingcow    時間: 14-6-2013 17:12

hhkkhhkk, 我知RK Spada係好車,
但我想知你 點解 揀佢?
作者: hhkkhhkk    時間: 14-6-2013 21:04

本帖最後由 hhkkhhkk 於 14-6-2013 21:08 編輯

首先我從未試過車,我第一架睇嘅係vw touran.
like佢170匹1400cc.但冇趟門所以out.
serena外形接受唔到……
之後俾noah嘅價錢及改呤包圍後的外形吸引。但係買咗又邊攞到approval改車喎。
重有我唔鐘意noah置中嘅板面。
最後睇spada.原裝已經好靚,加埋個天窗。真情就正啦!
首期多少少,每個月供多少少就有咁嘅享受。
唔使諗啦!試埋車就買啦。
作者: cliffchow    時間: 14-6-2013 23:00

首先我從未試過車,我第一架睇嘅係vw touran.
like佢170匹1400cc.但冇趟門所以out.
serena外形接受唔到……
之後俾noah嘅價錢及改呤包圍後的外形吸引。但係買咗又邊攞到approval改車喎。
重有我唔鐘意noah置中嘅板面 ...
hhkkhhkk 發表於 2013-6-14 21:04
呢輪Yen平, 去R吓Sale有冇Jetso
作者: hhkkhhkk    時間: 14-6-2013 23:50

呢輪Yen平, 去R吓Sale有冇Jetso
cliffchow 發表於 14-6-2013 23:00
ching 可以 r 到乜架?
作者: herojim    時間: 15-6-2013 00:02

呢輪Yen平, 去R吓Sale有冇Jetso
cliffchow 發表於 14-6-2013 23:00
Yen平唔代表什麼既既
始終jetso依樣野係sales睇下自己可以囉到幾多
不過早前聽聞大昌買stepwgn送保險
依排唔知仲有冇
R佢送雨檔, parking sensor, 油券, 司機位大塊倒後鏡最少這些一定可以
屈得的試下屈牌費, 如果買32xxxx版本的話, 又或者parking cam等
試下
作者: hhkkhhkk    時間: 15-6-2013 08:56

Yen平唔代表什麼既既
始終jetso依樣野係sales睇下自己可以囉到幾多
不過早前聽聞大昌買stepwgn送保險
依排唔知仲有冇
R佢送雨檔, parking sensor, 油券, 司機位大塊倒後鏡最少這些一定可以
屈得的試下屈牌費, 如果 ...
herojim 發表於 15-6-2013 00:02
而家賣hkd$333881未包leather sit and parking cam.要加hkd$12499。
話有現貨所以我又唔急要立刻買。到時睇下佢肯送乜先!
作者: cliffchow    時間: 15-6-2013 10:14

咁姐係香港代理未減價. 對十呢個價, 宜家對八又係呢個價 ... 有冇九菜.
作者: thomas1113lo    時間: 15-6-2013 10:36

本帖最後由 thomas1113lo 於 15-6-2013 10:47 編輯

好似呢兩日係荃灣廣場HONDA 做SHOW ,可能有得平D呀....!!!


我早2個月前買部RK 1,都係平得2萬jei...
作者: thomas1113lo    時間: 15-6-2013 10:38

[attach]10428[/attach]
作者: lkeith21    時間: 15-6-2013 14:10

我之前(12/2012)買rk1 (package已包皮座, 後sensor)
佢自動話送雨擋.
我就r左佢前(左右角)泊車sensor. 如果有需要, 你可以r埋佢支前cam
如果我上佢車會, 佢已答應可以送埋尾翼, 但後來發現佢車會貴d, 無尾都係咁話.
你仲可以r下窗簾(都>$800), 好似有人試過.
作者: Kingcow    時間: 15-6-2013 16:27

hhkkhhkk
未買車先入會,精明消費者

作者: hhkkhhkk    時間: 15-6-2013 19:38

好似呢兩日係荃灣廣場HONDA 做SHOW ,可能有得平D呀....!!!


我早2個月前買部RK 1,都係平得2萬jei...
thomas1113lo 發表於 15-6-2013 10:36
冇時間去睇呀又未試車。
其實我睇完wiki都未分到乜係rk1.
咁2013spada又叫做乜型號呀?
sorry好多問題。-
作者: DAN!EL    時間: 15-6-2013 20:37

冇時間去睇呀又未試車。
其實我睇完wiki都未分到乜係rk1.
咁2013spada又叫做乜型號呀?
sorry好多問題。-
hhkkhhkk 發表於 15-6-2013 19:38
Spada ver. 叫RK5
作者: cliffchow    時間: 15-6-2013 21:10

10428
thomas1113lo 發表於 2013-6-15 10:38
今日行開荃廣, 順手攞價單

RK1: hk$ 289,xxx
RK5: hk$ 333,xxx
作者: ttam    時間: 15-6-2013 21:50

首先恭喜你小朋友出世,第二恭喜你入左會。
作者: hhkkhhkk    時間: 15-6-2013 22:09

我之前(12/2012)買rk1 (package已包皮座, 後sensor)
佢自動話送雨擋.
我就r左佢前(左右角)泊車sensor. 如果有需要, 你可以r埋佢支前cam
如果我上佢車會, 佢已答應可以送埋尾翼, 但後來發現佢車會貴d, 無尾都係咁話.
...
lkeith21 發表於 15-6-2013 14:10
多謝ching提點!
作者: hhkkhhkk    時間: 15-6-2013 22:11

hhkkhhkk
未買車先入會,精明消費者

Kingcow 發表於 15-6-2013 16:27
依度毒性特強!
作者: hhkkhhkk    時間: 15-6-2013 22:12

Spada ver. 叫RK5
DAN!EL 發表於 15-6-2013 20:37
thank you sir!
作者: herojim    時間: 15-6-2013 22:14

本帖最後由 herojim 於 15-6-2013 22:20 編輯
我之前(12/2012)買rk1 (package已包皮座, 後sensor)
佢自動話送雨擋.
我就r左佢前(左右角)泊車sensor. 如果有需要, 你可以r埋佢支前cam
如果我上佢車會, 佢已答應可以送埋尾翼, 但後來發現佢車會貴d, 無尾都係咁話.
你仲可以r下窗簾(都>$800), 好似有人試過.lkeith21 發表於 15-6-2013 14:10
如果R窗簾的話都係R 2000-3000油券會抵一點既, 兩次搵同一個sales買車都R到咁多
窗簾sales幫我搵到專為honda車裝窗簾果個司傅, 冇記錯我上次裝$700左右
作者: herojim    時間: 15-6-2013 22:14

今日行開荃廣, 順手攞價單

RK1: hk$ 289,xxx
RK5: hk$ 333,xxx
cliffchow 發表於 15-6-2013 21:10
RK1平左, RK5貴左喎
作者: herojim    時間: 15-6-2013 22:16

依度毒性特強!
hhkkhhkk 發表於 15-6-2013 22:11
入得耐就知
我換左車都被人繼續塗毒
作者: hhkkhhkk    時間: 15-6-2013 22:18

今日行開荃廣, 順手攞價單

RK1: hk$ 289,xxx
RK5: hk$ 333,xxx
cliffchow 發表於 15-6-2013 21:10
still same as my price list wo
作者: hhkkhhkk    時間: 15-6-2013 22:21

首先恭喜你小朋友出世,第二恭喜你入左會。
ttam 發表於 15-6-2013 21:50
thanks!!!
大家有冇好嘅保險介紹呀?
作者: herojim    時間: 15-6-2013 22:40

thanks!!!
大家有冇好嘅保險介紹呀?
hhkkhhkk 發表於 15-6-2013 22:21
快而保或者蘇黎世你不妨可以問下既
我依家就用緊中銀, 算唔錯既, 但係保費比較貴
作者: thomas1113lo    時間: 16-6-2013 11:56

中銀都可以啦....我無NCB 全保都係1萬到.......
而且每年前後玻璃各有5000蚊........
作者: hhkkhhkk    時間: 16-6-2013 17:28

快而保或者蘇黎世你不妨可以問下既
我依家就用緊中銀, 算唔錯既, 但係保費比較貴
herojim 發表於 15-6-2013 22:40
收到!
作者: hhkkhhkk    時間: 16-6-2013 17:38

中銀都可以啦....我無NCB 全保都係1萬到.......
而且每年前後玻璃各有5000蚊........
thomas1113lo 發表於 16-6-2013 11:56
我從未有過私家車係我名係唔係=無NCB?
因為而家部車係老婆名嘅,又無claim過保險。
咁用佢名買會著數d嗎?
作者: thomas1113lo    時間: 16-6-2013 22:22

[quote]

我從未有過私家車係我名係唔係=無NCB?
因為而家部車係老婆名嘅,又無claim過保險。
咁用佢名買會著數d嗎?
hhkkhhkk 發表於 16-6-2013 17:38 [img]
[/img]
[/qu

咁你部車夠唔陪一年呀.....如果足夠就有NCB啦.....
你可以問下你而家間保險公司...可能會平D呀....
作者: hhkkhhkk    時間: 17-6-2013 08:58

我從未有過私家車係我名係唔係=無NCB?
因為而家部車係老婆名嘅,又無claim過保險。
咁用佢名買會著數d嗎?
hhkkhhkk 發表於 16-6-2013 17:38
[/qu

咁你部車夠唔 ...
thomas1113lo 發表於 16-6-2013 22:22
收到ching!
作者: firewong    時間: 17-6-2013 09:44

本帖最後由 firewong 於 17-6-2013 09:46 編輯
thanks!!!
大家有冇好嘅保險介紹呀?
hhkkhhkk 發表於 15-6-2013 22:21
我而家個全保保費我覺得好合理,我全保$28000只係$8500^_^
我部車都係老婆名,保單亦係用老婆名,我自己做司機^_^
作者: lkeith21    時間: 17-6-2013 11:41

我而家個全保保費我覺得好合理,我全保$28000只係$8500^_^
我部車都係老婆名,保單亦係用老婆名,我自己做司機^_^
firewong 發表於 17-6-2013 09:44
我都係一樣
作者: fatc    時間: 17-6-2013 12:15

唔知會唔會下年轉款呢?
作者: hhkkhhkk    時間: 17-6-2013 13:01

唔知會唔會下年轉款呢?
fatc 發表於 17-6-2013 12:15
唔好啦~!電話已經部部追 . 車出新款又換我怕會... ... ...
btw我等唔切想出啦~!!!
作者: hhkkhhkk    時間: 17-6-2013 13:01

唔知會唔會下年轉款呢?
fatc 發表於 17-6-2013 12:15
唔好啦~!電話已經部部追 . 車出新款又換我怕會... ... ...
btw我等唔切想出啦~!!!
作者: Kingcow    時間: 17-6-2013 13:16

唔知會唔會下年轉款呢?
fatc 發表於 17-6-2013 12:15
之前吹話2014 9月
http://www.stepwgnhk.com/viewthr ... &extra=page%3D1
作者: herojim    時間: 17-6-2013 13:47

我而家個全保保費我覺得好合理,我全保$28000只係$8500^_^
我部車都係老婆名,保單亦係用老婆名,我自己做司機^_^
firewong 發表於 17-6-2013 09:44

作者: herojim    時間: 17-6-2013 13:48

唔知會唔會下年轉款呢?
fatc 發表於 17-6-2013 12:15
下年會轉款, 但最少年中左右, 另外車價跟據依家的車價黎睇, 照理上應該會再貴
除非日元跌得更多
作者: herojim    時間: 17-6-2013 13:49

唔好啦~!電話已經部部追 . 車出新款又換我怕會... ... ...
btw我等唔切想出啦~!!!
hhkkhhkk 發表於 17-6-2013 13:01
買得stepwgn就預左轉款快, noah同serena就冇咁快轉款
我都一樣, 既然鐘意既不如就去馬
作者: manutd71    時間: 22-6-2013 01:38

ARM ARM出左SPADA, 送保險+牌費( 58xx + 6000), R左1000油卷only,如果上會就2%另每上會一年回cash $700. 上會價個個sales唔同要問多幾個...
作者: hhkkhhkk    時間: 22-6-2013 19:54

ARM ARM出左SPADA, 送保險+牌費( 58xx + 6000), R左1000油卷only,如果上會就2%另每上會一年回cash $700. 上會價個個sales唔同要問多幾個...
manutd71 發表於 22-6-2013 01:38
師兄我睇遲咗你依個post呀!我啱啱買咗呀!
作者: hhkkhhkk    時間: 22-6-2013 20:02

師兄我睇遲咗你依個post呀!我啱啱買咗呀!
hhkkhhkk 發表於 22-6-2013 19:54
車價減8000,送後cam前sensor, 雨擋,膠地毯。
無每年回$700,息一樣。
作者: manutd71    時間: 23-6-2013 02:24

車價減8000,送後cam前sensor, 雨擋,膠地毯。
無每年回$700,息一樣。
hhkkhhkk 發表於 22-6-2013 20:02
8K + 後CAM同我OFFER差不多, 後CAM都3K幾...佢肯裝前SENSOR幾好,我問佢點解跟車冇前SENSOR既,佢話本田唔興又話加唔到喎,最後送左碌膠棍痴左係左角BUMBER. 另外雨擋,膠地毯我估係基本野,我冇R佢都送左.上會CASH REFUND係睇SALES,其實即係回佣. 九龍灣個SALES仲要收我2.5%仲冇REFUND,最後同灣仔果位SALES買左,我都係第一次試車SALES會揸來我屋企樓下等我.
作者: Kingcow    時間: 23-6-2013 07:29

8K + 後CAM同我OFFER差不多, 後CAM都3K幾...佢肯裝前SENSOR幾好,我問佢點解跟車冇前SENSOR既,佢話本田唔興又話加唔到喎,最後送左碌膠棍痴左係左角BUMBER. 另外雨擋,膠地毯我估係基本野,我冇R佢都送左.上會CASH RE ...
manutd71 發表於 23-6-2013 02:24
我接受唔到碌膠棍
作者: thomas1113lo    時間: 23-6-2013 07:49

我接受唔到碌膠棍
Kingcow 發表於 23-6-2013 07:29
好old style feel
作者: hhkkhhkk    時間: 23-6-2013 13:28

8K + 後CAM同我OFFER差不多, 後CAM都3K幾...佢肯裝前SENSOR幾好,我問佢點解跟車冇前SENSOR既,佢話本田唔興又話加唔到喎,最後送左碌膠棍痴左係左角BUMBER. 另外雨擋,膠地毯我估係基本野,我冇R佢都送左.上會CASH RE ...
manutd71 發表於 23-6-2013 02:24
i meet the same sales in wanchai n kowloon bay.
my wife request for the front sensor and he give us for free but there will be a switch for this front sensor.
dvd player he give us for free as well but i pay for the leather seats 5xxx.
作者: hhkkhhkk    時間: 14-7-2013 14:50

好開心呀!聽日有車攞啦!
作者: sammykwan    時間: 14-7-2013 16:06

好開心呀!聽日有車攞啦!
hhkkhhkk 發表於 14-7-2013 14:50
好High, what's the color?
作者: hhkkhhkk    時間: 14-7-2013 16:40

好High, what's the color?
sammykwan 發表於 14-7-2013 16:06
is black~!!!
but alwayz look at white stepwgn on street.
same feeling as i buy my first car.
作者: Patrick6    時間: 14-7-2013 17:40

各位師兄,小弟係揸緊Honda 09年 的Stream, 最近都有意想換Stepwgn, 在九龍灣睇左車真係覺得幾正,不過唔知車身高左揸起上黎會唔會好飄呢?有無師兄都係由Stream 轉 Stepwgn 可以比d 意見呢!thanks!
作者: hhkkhhkk    時間: 14-7-2013 18:17

55# Patrick6
感覺一定唔同架啦,
快快試車啦。
作者: mymrs    時間: 15-7-2013 17:23

各位好
我昨天ordered 了spada, black colour
個sale 話purple colour 都好似黑色,又特別
有冇C hing any  comments:-D
作者: cliffchow    時間: 15-7-2013 18:21

各位好
我昨天ordered 了spada, black colour
個sale 話purple colour 都好似黑色,又特別
有冇C hing any  comments:-D
mymrs 發表於 2013-7-15 17:23
Color好主觀,最緊要自鍾意。

Sale有時推介吓特別色,唔駛等。黑白銀,二手多人搵,價錢就。。。
作者: manutd71    時間: 15-7-2013 18:25

Mine is purple, there is no difference when u watch it indoor. Purple only appear in sunlight.
作者: gogo_tc    時間: 15-7-2013 19:07

55# Patrick6

小弟由stream rn3 轉rk5.
Stream, 車身底, 比油入彎都比較得心應手。
剛換rk5之後有以下幾樣要習慣:
車身高左, 視野闊左, 不過入彎有d西出去既感覺
地震相對比較軟, 路感同過彎既感覺有分別
車身長度我覺得唔太影響, 反而rk5 軚感比較軟, 而且擰軚覆度有幾大分別(rk5 好似標榜自己360自轉需要比較少位)
尋日經過d橋位空擴位。 我發覺可能車身高, 都比較受風向影響。

新仔一名, 有錯請指教。
作者: hhkkhhkk    時間: 16-7-2013 09:50

get the car yesterday and went swim car river late night after baby sleep.
feeling great ~!!! Any Ching can advise where to buy plasti dip ?
作者: sammykwan    時間: 16-7-2013 09:56

get the car yesterday and went swim car river late night after baby sleep.
feeling great ~!!! Any Ching can advise where to buy plasti dip ?
hhkkhhkk 發表於 16-7-2013 09:50
in case you scratch the car?!
作者: hhkkhhkk    時間: 16-7-2013 10:12

no ah ~
wan to make the the red part black.

作者: sammykwan    時間: 16-7-2013 10:18

no ah ~
wan to make the the red part black.

hhkkhhkk 發表於 16-7-2013 10:12
want to make it look like RK1?....you are going backward....
作者: hhkkhhkk    時間: 16-7-2013 10:33

wan the car as black as possible ah .
作者: gogo_tc    時間: 16-7-2013 10:38

64# sammykwan


RK1~~~~
作者: DAN!EL    時間: 16-7-2013 10:57

wan the car as black as possible ah .
hhkkhhkk 發表於 16-7-2013 10:33
黑色的跑車總是帶着神秘
作者: sammykwan    時間: 16-7-2013 11:08

wan the car as black as possible ah .
hhkkhhkk 發表於 16-7-2013 10:33
by the way, I have smoke and black dip.......
作者: hhkkhhkk    時間: 16-7-2013 13:05

黑色的跑車總是帶着神秘
DAN!EL 發表於 16-7-2013 10:57
跑車
作者: hhkkhhkk    時間: 16-7-2013 13:06

68# sammykwan

how abt matt black?
作者: sammykwan    時間: 16-7-2013 13:31

68# sammykwan

how abt matt black?
hhkkhhkk 發表於 16-7-2013 13:06
mine is matt black.
作者: hhkkhhkk    時間: 16-7-2013 13:35

mine is matt black.
sammykwan 發表於 16-7-2013 13:31
sell me la ~! how much ?
作者: hhkkhhkk    時間: 28-7-2013 00:43


全黑之路開始!
作者: kenng    時間: 28-7-2013 01:25

http://i1119.photobucket.com/albums/k636/hhkkhhkk/IMG_20130727_102437.jpg
全黑之路開始!
hhkkhhkk 發表於 28-7-2013 00:43
玻璃黑埋會再型D
作者: hhkkhhkk    時間: 28-7-2013 01:55

一步一步黎啦
作者: ttam    時間: 28-7-2013 14:14

可dip埋手抽位
作者: hhkkhhkk    時間: 28-7-2013 16:56

我都諗住試下dip手抽。
琴日 peel sptepwgn 同 spada 字周邊嘅 plastic 時唔小心 peel 甩要嘅地方,
主要係字嘅底部,原因係可能冇由底角度噴上去。




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://www.stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0