


你睇睇呢個舊post
Check 新車 (By kkyeung)
http://www.stepwgnhk.com/viewthr ... =%E6%96%B0%E8%BB%8A
Also 新車run-in
http://www.stepwgnhk.com/viewthr ... mp;highlight=%E6%96 ...
Kingcow 發表於 14-6-2013 16:29
首先我從未試過車,我第一架睇嘅係vw touran.
like佢170匹1400cc.但冇趟門所以out.
serena外形接受唔到……
之後俾noah嘅價錢及改呤包圍後的外形吸引。但係買咗又邊攞到approval改車喎。
重有我唔鐘意noah置中嘅板面 ...
hhkkhhkk 發表於 2013-6-14 21:04
Yen平唔代表什麼既既
始終jetso依樣野係sales睇下自己可以囉到幾多
不過早前聽聞大昌買stepwgn送保險
依排唔知仲有冇
R佢送雨檔, parking sensor, 油券, 司機位大塊倒後鏡最少這些一定可以
屈得的試下屈牌費, 如果 ...
herojim 發表於 15-6-2013 00:02


我之前(12/2012)買rk1 (package已包皮座, 後sensor)
佢自動話送雨擋.
我就r左佢前(左右角)泊車sensor. 如果有需要, 你可以r埋佢支前cam
如果我上佢車會, 佢已答應可以送埋尾翼, 但後來發現佢車會貴d, 無尾都係咁話.
...
lkeith21 發表於 15-6-2013 14:10
我之前(12/2012)買rk1 (package已包皮座, 後sensor)
佢自動話送雨擋.
我就r左佢前(左右角)泊車sensor. 如果有需要, 你可以r埋佢支前cam
如果我上佢車會, 佢已答應可以送埋尾翼, 但後來發現佢車會貴d, 無尾都係咁話.
你仲可以r下窗簾(都>$800), 好似有人試過.lkeith21 發表於 15-6-2013 14:10



[/img][/qu我從未有過私家車係我名係唔係=無NCB?
因為而家部車係老婆名嘅,又無claim過保險。
咁用佢名買會著數d嗎?
hhkkhhkk 發表於 16-6-2013 17:38
[/qu
咁你部車夠唔 ...
thomas1113lo 發表於 16-6-2013 22:22


ARM ARM出左SPADA, 送保險+牌費( 58xx + 6000), R左1000油卷only,如果上會就2%另每上會一年回cash $700. 上會價個個sales唔同要問多幾個...
manutd71 發表於 22-6-2013 01:38
8K + 後CAM同我OFFER差不多, 後CAM都3K幾...佢肯裝前SENSOR幾好,我問佢點解跟車冇前SENSOR既,佢話本田唔興又話加唔到喎,最後送左碌膠棍痴左係左角BUMBER. 另外雨擋,膠地毯我估係基本野,我冇R佢都送左.上會CASH RE ...
manutd71 發表於 23-6-2013 02:24

8K + 後CAM同我OFFER差不多, 後CAM都3K幾...佢肯裝前SENSOR幾好,我問佢點解跟車冇前SENSOR既,佢話本田唔興又話加唔到喎,最後送左碌膠棍痴左係左角BUMBER. 另外雨擋,膠地毯我估係基本野,我冇R佢都送左.上會CASH RE ...
manutd71 發表於 23-6-2013 02:24
各位好
我昨天ordered 了spada, black colour
個sale 話purple colour 都好似黑色,又特別
有冇C hing any comments:-D
mymrs 發表於 2013-7-15 17:23
get the car yesterday and went swim car river late night after baby sleep.
feeling great ~!!! Any Ching can advise where to buy plasti dip ?
hhkkhhkk 發表於 16-7-2013 09:50







http://i1119.photobucket.com/albums/k636/hhkkhhkk/IMG_20130727_102437.jpg
全黑之路開始!
hhkkhhkk 發表於 28-7-2013 00:43

| 歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://www.stepwgnhk.com/) | Powered by Discuz! 7.0.0 |