Board logo

標題: 出左車紫色八座SPADA [打印本頁]

作者: manutd71    時間: 22-6-2013 02:01     標題: 出左車紫色八座SPADA

剛剛攞左車,紫色八座SPADA.其實我LIKE七座多D,不過要放BABY SEAT老婆大人話八座實用D喎.白色我覺得最型最出,耐何都係老婆大人話事.新車比試車果架好力,有+-波差好遠,成架唔同晒.而家仲適應緊,之前揸開MINI, 聽慣ENGINE聲...而家NORMAL架駛,架SPADA係超靜,不平路面都過得好順,dup車亦好舒服,亦可能係咁,略yim個brake唔係好夠,唔好介意...我覺得好似揸緊地鐵咁...哈哈 好期待係呢度學度多d毒野
作者: bryce    時間: 22-6-2013 05:13

welcome on board!!
what happened to manutd in 1971?
作者: lkeith21    時間: 22-6-2013 11:20

剛剛攞左車,紫色八座SPADA.其實我LIKE七座多D,不過要放BABY SEAT老婆大人話八座實用D喎.白色我覺得最型最出,耐何都係老婆大人話事.新車比試車果架好力,有+-波差好遠,成架唔同晒.而家仲適應緊,之前揸開MINI, 聽慣ENGINE聲...而家NORMAL架駛,架SPADA係超靜,不平路面都過得好順,dup車亦好舒服,亦可能係咁,略yim個brake唔係好夠,唔好介意...我覺得好似揸緊地鐵咁...哈哈 好期待係呢度學度多d毒野
manutd71 發表於 22-6-2013 02:01
CHING, 你揸mtr架? 我地應該無人知道揸地鐵係咩感覺
作者: l1e0w9    時間: 22-6-2013 11:43

快d入會,post啲相泥睇下
作者: chillolau    時間: 22-6-2013 11:47

我有朋友揸地鐵,佢話全自動,速度都係電腦控制,
淨係埋站時睇住D人開門關門....
作者: Kingcow    時間: 22-6-2013 13:57

我有朋友揸地鐵,佢話全自動,速度都係電腦控制,
淨係埋站時睇住D人開門關門....
chillolau 發表於 22-6-2013 11:47
我都金精火眼望住度趟門,明明貼咗 mr jacky d 自動門 貼,d人仲係要自己拉度門
作者: mrjacky    時間: 22-6-2013 16:38

我都金精火眼望住度趟門,明明貼咗 mr jacky d 自動門 貼,d人仲係要自己拉度門
Kingcow 發表於 22-6-2013 13:57
可能要幫你訂做個成個窗咁大,
仲要螢光嘅外貼先得
作者: thomas1113lo    時間: 22-6-2013 17:07

我都金精火眼望住度趟門,明明貼咗 mr jacky d 自動門 貼,d人仲係要自己拉度門
Kingcow 發表於 22-6-2013 13:57
仲要係勁拉囉!
作者: chillolau    時間: 22-6-2013 17:20

可能要幫你訂做個成個窗咁大,
仲要螢光嘅外貼先得
mrjacky 發表於 22-6-2013 16:38
重要中英日文對照
作者: mrjacky    時間: 22-6-2013 17:40

仲要係勁拉囉!
thomas1113lo 發表於 22-6-2013 17:07
一定係同你有仇
係唔係你外母先
作者: thomas1113lo    時間: 22-6-2013 21:43

剛剛攞左車,紫色八座SPADA.其實我LIKE七座多D,不過要放BABY SEAT老婆大人話八座實用D喎.白色我覺得最型最出,耐何都係老婆大人話事.新車比試車果架好力,有+-波差好遠,成架唔同晒.而家仲適應緊,之前揸開MINI, 聽慣ENGI ...
manutd71 發表於 22-6-2013 02:01
SPADA RG 定RK 呀...
有八座咩......本田過SALES話只有7座WOR....
作者: cliffchow    時間: 22-6-2013 21:58

剛剛攞左車,紫色八座SPADA.其實我LIKE七座多D,不過要放BABY SEAT老婆大人話八座實用D喎.白色我覺得最型最出,耐何都係老婆大人話事.新車比試車果架好力,有+-波差好遠,成架唔同晒.而家仲適應緊,之前揸開MINI, 聽慣ENGI ...
manutd71 發表於 2013-6-22 02:01


個Step總工程師條數有佢一套, 但坐滿人個brake 真係唔多夠.
作者: herojim    時間: 22-6-2013 22:32

CHING, 你揸mtr架? 我地應該無人知道揸地鐵係咩感覺
lkeith21 發表於 22-6-2013 11:20
ricky兄好似揸輕鐵添
作者: arrowso    時間: 22-6-2013 22:32



個Step總工程師條數有佢一套, 但坐滿人個brake 真係唔多夠.
cliffchow 發表於 22-6-2013 21:58
極之同意!我試過座七大一細。比brake好似冇慢到咁,比大d brake真係個個都也也聲!!
作者: herojim    時間: 22-6-2013 22:33

SPADA RG 定RK 呀...
有八座咩......本田過SALES話只有7座WOR....
thomas1113lo 發表於 22-6-2013 21:43
有七座同八座選擇的, 價錢係相同
有幾位會員新RK都係八座
作者: manutd71    時間: 23-6-2013 01:57

我有朋友揸地鐵,佢話全自動,速度都係電腦控制,
淨係埋站時睇住D人開門關門....
chillolau 發表於 22-6-2013 11:47
Exactly what I did when I in Stepwgn...
作者: manutd71    時間: 23-6-2013 02:06

SPADA RG 定RK 呀...
有八座咩......本田過SALES話只有7座WOR....
thomas1113lo 發表於 22-6-2013 21:43
MINE is RK5 (SPADA), 有7or 8座, 7座其實抵d, 兩張飛機椅喎!!!普通版就只有8座
作者: manutd71    時間: 23-6-2013 02:07

有七座同八座選擇的, 價錢係相同
有幾位會員新RK都係八座
herojim 發表於 22-6-2013 22:33
MINE is RK5 (SPADA), 有7or 8座, 7座其實抵d, 兩張飛機椅喎!!!普通版就只有8座
作者: kelvin789    時間: 23-6-2013 20:13

15# herojim
作者: kelvin789    時間: 23-6-2013 20:14

我都剛剛訂左8坐
作者: hhkkhhkk    時間: 23-6-2013 21:59

manu and kelvin ching when can get the car ah ???
作者: gogo_tc    時間: 23-6-2013 23:02

我訂左7座 spada,  sales 話4號左右有車收。
收車係咪有打爆岡油???
作者: manutd71    時間: 24-6-2013 00:09

梗係冇啦,4格only,夠你回家.我未試過有車行會打爆比你
作者: lkeith21    時間: 24-6-2013 11:18

我訂左7座 spada,  sales 話4號左右有車收。
收車係咪有打爆岡油???
gogo_tc 發表於 23-6-2013 23:02
我上次50%左右.




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://www.stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0