Board logo

標題: StepWgn 行車時有D嘈 [打印本頁]

作者: wowowo    時間: 24-6-2013 17:13     標題: StepWgn 行車時有D嘈

各位C Hing,

本人近日試咗兩架StepWgn (10' 行貨 and 11' 行貨) 發覺行車時有D嘈, 不是因為机件而是好似整体架車隔音比較差, 請問C Hing呢D係吾係StepWgn通病? Thank you
作者: sammykwan    時間: 24-6-2013 17:30

各位C Hing,

本人近日試咗兩架StepWgn (10' 行貨 and 11' 行貨) 發覺行車時有D嘈, 不是因為机件而是好似整体架車隔音比較差, 請問C Hing呢D係吾係StepWgn通病? Thank you ...
wowowo 發表於 24-6-2013 17:13
吾係, 係HONDA既通病 
作者: lkeith21    時間: 24-6-2013 18:04

吾係, 係HONDA既通病 
sammykwan 發表於 24-6-2013 17:30
gOOD ANSWER
作者: wowowo    時間: 24-6-2013 20:49

2# sammykwan

Thank you sammykwan, 咁即係同级的Noah and Serena 會好D? 但係個人喜歡Stepawgn 外型多一點...  555555555
作者: sammykwan    時間: 24-6-2013 20:55

2# sammykwan

Thank you sammykwan, 咁即係同级的Noah and Serena 會好D? 但係個人喜歡Stepawgn 外型多一點...  555555555
wowowo 發表於 24-6-2013 20:49
如果嘈係一个big issue for u, 咁Honda 車唔啱你,但如果你要handling, 咁Stepwgn 一定比其他2者好
作者: Kingcow    時間: 25-6-2013 06:58

仲有好毒嘅Stepwgn Club
作者: ttam    時間: 25-6-2013 07:20

嘈...... 可以做下隔音
作者: sammykwan    時間: 25-6-2013 08:20

嘈...... 可以做下隔音
ttam 發表於 25-6-2013 07:20
再加埋太陽纸就做到音、陽雙隔
作者: Kingcow    時間: 25-6-2013 08:55

淘寶有無透光度高又隔到熱嘅膜?
作者: sammykwan    時間: 25-6-2013 09:42

淘寶有無透光度高又隔到熱嘅膜?
Kingcow 發表於 25-6-2013 08:55
有, 但效果唔知
作者: wowowo    時間: 25-6-2013 10:55

8# sammykwan
Thank you ttam and Sammy C Hing suggestions. 請問做隔音效果好吾好及俾人做大概多少錢?
作者: wowowo    時間: 25-6-2013 10:58

6# Kingcow

好啊,呢度D C Hing 真係好幫手,如果我出到部車一定入會俾你地毐下!!
作者: chclwong    時間: 25-6-2013 11:02

8# sammykwan
Thank you ttam and Sammy C Hing suggestions. 請問做隔音效果好吾好及俾人做大概多少錢?
wowowo 發表於 25-6-2013 10:55
我地呢度D師兄多數DIY 隔音
作者: lkeith21    時間: 25-6-2013 11:30

岩岩先搞左個隔音物料團購, LATER會一齊出黎DIY, 有興趣既, 快D入會, 出黎吹水+觀撫下!!!
作者: victor    時間: 25-6-2013 15:47

隔音唔啱我    唔嘈果D我都唔裝,我要做爆音王
作者: too7559    時間: 25-6-2013 15:55

隔音唔啱我    唔嘈果D我都唔裝,我要做爆音王
victor 發表於 25-6-2013 15:47
咁你最好連東菇都唔好裝,落風杯再加直出死氣喉,保證你嘈
作者: sammykwan    時間: 25-6-2013 15:58

隔音唔啱我    唔嘈果D我都唔裝,我要做爆音王
victor 發表於 25-6-2013 15:47
中左爆音毒
作者: victor    時間: 25-6-2013 19:09

咁你最好連東菇都唔好裝,落風杯再加直出死氣喉,保證你嘈
too7559 發表於 25/6/2013 03:55 PM
直出直入,唔止爆音,直情噴火啦!
作者: victor    時間: 25-6-2013 19:11

中左爆音毒
sammykwan 發表於 25/6/2013 03:58 PM
見大家悶悶哋,搞吓笑嗟
作者: lkeith21    時間: 26-6-2013 19:27

隔音唔啱我    唔嘈果D我都唔裝,我要做爆音王
victor 發表於 25-6-2013 15:47
我知你o個d勁爆, 所以為了你健康著想, 一齊diy隔音la!!!!!
作者: 老友鬼鬼    時間: 26-6-2013 21:43

見大家悶悶哋,搞吓笑嗟
victor 發表於 25-6-2013 19:11
你系爆陰王
作者: turbojet    時間: 5-7-2013 12:03

其實Stepwgn的隔音真係好差新車落地時也一樣,2000年civic 新車時隔音無得頂,Stepwgn RG2 部車都試過換米芝蓮及東洋及GR90都改善唔到,最後加飛機隔音材料也不能改善到滿意的效果,死證! 我兩部新車都做過隔音,效果差天共地!五年後civic當時換GR80及做同樣隔音材料無得頂!
作者: Kingcow    時間: 5-7-2013 12:28

turbojet, 你部Stepwgn係4輪驅動?




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://www.stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0