標題:
RK1, RK2, RK5, RK6?
[打印本頁]
作者:
ocbc
時間:
6-8-2011 03:01
標題:
RK1, RK2, RK5, RK6?
CHing, if mine is 2010 Luxury, what RK is?
作者:
必治仔
時間:
6-8-2011 03:47
RK1係普通版 RK5係SPADA RK2同RK6應該得日本有......
作者:
ocbc
時間:
6-8-2011 14:58
掌兄,你真好眼力同好記性。
多謝必兄解釋!
作者:
ocbc
時間:
6-8-2011 15:51
差五皮野,我落訂兩日就話要加稅,依加失而復得,仲有環保退稅!
作者:
thomas_llai
時間:
27-1-2012 10:55
師兄, 環保車退稅有幾多錢回返比你, 因為諗緊買新rk 定2手
歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://www.stepwgnhk.com/)
Powered by Discuz! 7.0.0