Board logo

標題: RK1, RK2, RK5, RK6? [打印本頁]

作者: ocbc    時間: 6-8-2011 03:01     標題: RK1, RK2, RK5, RK6?

CHing, if mine is 2010 Luxury, what RK is?
作者: 必治仔    時間: 6-8-2011 03:47

RK1係普通版  RK5係SPADA   RK2同RK6應該得日本有......
作者: ocbc    時間: 6-8-2011 14:58

掌兄,你真好眼力同好記性。
多謝必兄解釋!
作者: ocbc    時間: 6-8-2011 15:51

差五皮野,我落訂兩日就話要加稅,依加失而復得,仲有環保退稅!
作者: thomas_llai    時間: 27-1-2012 10:55

師兄, 環保車退稅有幾多錢回返比你, 因為諗緊買新rk 定2手




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://www.stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0