返回列表 回復 發帖
掌兄,貴呀嗎! ractis落足廣告又減價,大昌就....
fw18 發表於 27-9-2011 12:09
ractis 減左好多Options野,好似1X0k到,
我o個場都多左幾部無天窗板
Eric
toyota搵阿金剛做果個廣告夠吸引後生仔啦....
fw18 發表於 27-9-2011 12:37
又唔係搵靚女拍廣告,我完全無興趣
Eric
返回列表