返回列表 回復 發帖
You wake up??
alliven 發表於 26-11-2009 10:33
好少見佢咁早
Just move my office to Exchange Tower .....
joesik 發表於 26-11-2009 11:00
你公司搬左入去?
想唔飛近近地可以考慮番禺/中山溫泉 !睇下你想玩D咩啦
Arthur 發表於 26-11-2009 11:05
去桂林丫
Hehe...my office just opposite from you...my car is parking Exchange Tower
Arthur 發表於 26-11-2009 11:10
你地咪可以一齊去食飯吹車經囉
最差係 megabox 後面個埸冇o左! 我記得我泊緊o個個前兩三個月去完大搶睇過下都係 $45 -_-
joesik 發表於 26-11-2009 11:15
附近好多爛地場執左
最差係 megabox 後面個埸冇o左! 我記得我泊緊o個個前兩三個月去完大搶睇過下都係 $45 -_-
joesik 發表於 26-11-2009 11:15
我依邊自己公司車位,$0
盤龍峽近番禺嗎?~~~
ELDON 發表於 26-11-2009 11:27
你想去長隆????
本帖最後由 herojim 於 26-11-2009 11:44 編輯
係呀!有朋友去過,話好正喎~~~咁番禺有咩好介紹呢?
ELDON 發表於 26-11-2009 11:32
番禺除左長隆野生動物園同埋野生動物園外其他冇多野行,我去完會去中山住番一日
依家鐘意去中山海悅酒店住番一日......隔離江畔就麻麻地
海悅個景都唔錯,都算幾新(開左2年左右)
知你巴巴閉啦...泊車唔水錢
Arthur 發表於 26-11-2009 11:44
不過我有幾可會囉車番工丫
Tony幾時再蒲頭呢......
jasonwch 發表於 26-11-2009 11:44
call him
盤龍峽係好正...不過你話要近近地..不如中山溫泉..其實依果時間番禺真係無咩好野玩 !
Arthur 發表於 26-11-2009 11:42
台山康橋溫泉丫
又要搵人翻譯
Arthur 發表於 26-11-2009 11:51
咁都要????
不過我有幾可會揸車番工
jasonwch 發表於 26-11-2009 11:53
你係邊度番工架???
He will meet with Clement on Sat.......you need anything from him?
sammykwan 發表於 26-11-2009 11:54
今個星期六???還是5號果日?
大老山隧道申請加價5.9%
(星島)2009年11月26日 星期四 11:13
大老山隧道向政府提出加價申請,各類車輛劃一每程加1元,平均加幅5.9%。立法會    交通事務委員會副主席鄭家富    表示,擔心大老山隧道加價,會引發公 ...
jasonwch 發表於 26-11-2009 11:54
今日J神得閒喎
返回列表