返回列表 回復 發帖

氣袋一問

睇日本HONDA網頁,STEPWGN 有側氣袋及窗帘式氣袋,但點解香港行貨版只有前氣袋?
2# Simoni

咁可唔可以要求加錢要齊氣袋?其他Options可以後加,但氣袋出廠後便很難追加啊。有無C Hing 嘗試額外加?
返回列表