返回列表 回復 發帖
我都想~~= =我都係慢慢一步一步換野算 如果唔係賣血都唔掂= =
swingk1984 發表於 5-3-2013 19:54
唔夠可能要賣埋精。。
但我已經plan 了換鬼面罩>鈴>避震
swingk1984 發表於 5-3-2013 20:32
呢啲連埋bar先係basic plan咋喎。。
bar 多少錢?? 避震我應該會用rsr
swingk1984 發表於 5-3-2013 20:47
http://www.stepwgnhk.com/viewthr ... &extra=page%3D1
另自己揾車房裝
返回列表